MuscleMeat

UFC (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.882
Waardering
3.596
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo iedereen,

Wie volgt hier de UFC, en in welke mate

Ik ben namelijk benieuwd naar jullie opinie en voorspellingen.

Wie wint dit weekend? Cub Swanson of Ortega?

Ik denk dat het uiteindelijk een win wordt via beslissing voor Swanson.
 
Allemaal gezien van nummer 1 tot waar zitten we nu 218? En dan ook nog pride, K-1 etc.. Namen ben ik erg slecht in en moet zeggen dat er best wel wat overkill is en ik prelims en early prelims tegenwoordig over sla. Vaak wel jammer want goede vechters komen dan bij mij pas in beeld als ze op de maincard komen.
 
Ortega kent zijn gelijke niet wat betreft BJJ. Hij was aan het verliezen, maar hup, even een armpje rond de nek, en een choke. Toen cub zijn nek daar zo open liet dacht ik al:" maak dat je daar wegkomt", maar het was te laat. Cub heeft de BJJ van Ortega onderschat. Beiden black belts maar een wereld van verschil.

JAmmer want Cub zal nu minstens weer een jaar moeten trainen en winnen alvorens hij opnieuw eventueel voor een belt kan vechten. Trouwens, ik heb zo een vermoeden dat Ortega wel heel groot lijkt voor deze gewichtsklasse; Ik denk dat hij enorm cut.

Binnenkort Cyborg tegen Holm. ik heb een vermoeden dat Holm, als underdog, het toch zal halen. Cyborg had het moeilijker dan verwacht tegen Evinger (is inderdaad een taaie), maar Holm is een zeer techniche striker; Cyborg is in het verleden ook KO gegaan tegen een Hollandse kickboxer. Als Cybrg dus beslist het gevecht staande te houden, dan zal ze vermoedelijk verliezen. Ik denk echter dat ze via grappling Holm tegen de grond zal werken en dan is Holm gezien; Maar Holm heeft een zeer sterke take down defense, dus het zal boeiend worden.

Lawler vs Dos Anjos: Alles hangt af van de "chin" van Lawler. Deze lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Dos Anjos drukt enorm maar dat doet ook Lawler en ik denk dat Lawler net dat tikkeltje meer agressie en overlevingsdrang heeft. Ik denk dat Lawler zal winnen. Dos Anjos zal wellicht als game plan hebben Lawler tegen de grond te werpen en hem te submitten. Ik ben benieuwd.
 
Lawler is mijn favoriet dus hoop op Lawler.. Laatste partij verloren toch? Dan verwacht ik een fired-up Lawler die vol banaan gaat, win or loss word een genot..
 
Lawler is mijn favoriet dus hoop op Lawler.. Laatste partij verloren toch? Dan verwacht ik een fired-up Lawler die vol banaan gaat, win or loss word een genot..
Ja hij verloor van Woodly, keiharde KO; Maar Dos Anjos heeft zo geen zware punch dus Lawler zal agressiever vechten, en dat is net zijn sterkte.
 
Ja hij verloor van Woodly, keiharde KO; Maar Dos Anjos heeft zo geen zware punch dus Lawler zal agressiever vechten, en dat is net zijn sterkte.

Oh ja heb 'm weer.:thumbs: Iedereen kan winnen of verliezen maar een fired-up Lawler... Ik geef het Dos Anjos te doen.:)
 
Ortega kent zijn gelijke niet wat betreft BJJ. Hij was aan het verliezen, maar hup, even een armpje rond de nek, en een choke. Toen cub zijn nek daar zo open liet dacht ik al:" maak dat je daar wegkomt", maar het was te laat. Cub heeft de BJJ van Ortega onderschat. Beiden black belts maar een wereld van verschil.

JAmmer want Cub zal nu minstens weer een jaar moeten trainen en winnen alvorens hij opnieuw eventueel voor een belt kan vechten. Trouwens, ik heb zo een vermoeden dat Ortega wel heel groot lijkt voor deze gewichtsklasse; Ik denk dat hij enorm cut.

Binnenkort Cyborg tegen Holm. ik heb een vermoeden dat Holm, als underdog, het toch zal halen. Cyborg had het moeilijker dan verwacht tegen Evinger (is inderdaad een taaie), maar Holm is een zeer techniche striker; Cyborg is in het verleden ook KO gegaan tegen een Hollandse kickboxer. Als Cybrg dus beslist het gevecht staande te houden, dan zal ze vermoedelijk verliezen. Ik denk echter dat ze via grappling Holm tegen de grond zal werken en dan is Holm gezien; Maar Holm heeft een zeer sterke take down defense, dus het zal boeiend worden.

Lawler vs Dos Anjos: Alles hangt af van de "chin" van Lawler. Deze lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Dos Anjos drukt enorm maar dat doet ook Lawler en ik denk dat Lawler net dat tikkeltje meer agressie en overlevingsdrang heeft. Ik denk dat Lawler zal winnen. Dos Anjos zal wellicht als game plan hebben Lawler tegen de grond te werpen en hem te submitten. Ik ben benieuwd.

Ik denk niet dat Holm het gaat redden. Cyborg was niet k.o. gegaan maar kreeg een twijfelachtige 8 tellen als ik mij herinner, tegen Jorinde Baars en verloor op punten van Baars. Deze wedstrijd was op kickbox regels, tegen Baars die wereldkampioen of in elk geval wereldtop is in deze sport, totaal anders dan mma dus.
Cyborg heeft zoveel meer, kickbox wedstrijd zal gelijk op gaan denk ik maar mma is toch heel anders en komen er veel meer details bij kijken, allemaal in het voordeel van Cyborg. Haar doping programma is gewoon superieur aan die van de andere "dames" :)
 
Ik denk niet dat Holm het gaat redden. Cyborg was niet k.o. gegaan maar kreeg een twijfelachtige 8 tellen als ik mij herinner, tegen Jorinde Baars en verloor op punten van Baars. Deze wedstrijd was op kickbox regels, tegen Baars die wereldkampioen of in elk geval wereldtop is in deze sport, totaal anders dan mma dus.
Cyborg heeft zoveel meer, kickbox wedstrijd zal gelijk op gaan denk ik maar mma is toch heel anders en komen er veel meer details bij kijken, allemaal in het voordeel van Cyborg. Haar doping programma is gewoon superieur aan die van de andere "dames" :)
Holm is zeer moeilijk tegen de grond te krijgen. Haar voetwerk is superieur aan dat van Cyborg; Ik denk dat Cyborg zal verliezen op punten. Ik had vroeger een hogere dunk van Cyborg maar toen moest dit bijstellen toen ik zag dat ze het niet zo makkelijk had tegen evinger. En Evinger is echt geen top meer. Een taaie, maar geen top;
 
Hallo iedereen,

Wie volgt hier de UFC, en in welke mate

Ik ben namelijk benieuwd naar jullie opinie en voorspellingen.

Wie wint dit weekend? Cub Swanson of Ortega?

Ik denk dat het uiteindelijk een win wordt via beslissing voor Swanson.

Ik neem nog het gevechtje mee...

Lichtere gewichtklassen interesseren me niet zoveel...
 
Ik neem nog het gevechtje mee...

Lichtere gewichtklassen interesseren me niet zoveel...
Nou, de lichtere zijn echt geweldig. Er zijn echte oorlogen bij. Yance Meideros, or whatever his name is, Gaetje,....of de meer technische strikers zoals Barbosa,... zalig. De zwaargewichten, daar is het voorlopig, of toch al een tijdje een beetje flauw; Hopelijk schudt Ngannou de zaakjes wat door elkaar.
 
OH MY GOD. Zat ik al weken en maanden te wachten op Ferguson VS Khabib, en valt het 6 dagen voor de fight in het water. Ferguson gekwetst door een val.
Vervangen "on six days notice" door Holloway. Ik ben benieuwd. In theorie zou Holloway makkelijk verslaan moeten worden maar ik heb een vermoeden dat hij zijn blessure gefaket heeft en wist dat hij tegen Khabib ging vechten. Ik denk dat Khabib zal verschieten van de kracht en de snelheid en de cardio van Holloway.
Wat denken jullie en waarom?
En wat denken jullie van de rematch tussen Rose en Joanna? Ik denk dat Joanna opnieuw zal verliezen. "she got exposed" zoals ze zeggen en zal nu steeds makkelijker (maar niet makkelijk) verliezen denk ik.
 
Ik neem nog het gevechtje mee...

Lichtere gewichtklassen interesseren me niet zoveel...

Ook geen gsp, Tyron Woodly etc?
Heb dit meer met onbekende vechters, ken ik iets niet wat er op de card staat dan spoel ik even door tot de k.o.
Maar gevechten waarbij ik het verhaal er achter ken dan moet ik zelfs de opkomst en alles zien. Soms voor die ene minuut.
 
FUUUUUUUUUUUUCK; Zijn carrière is over denk ik.Wat een zielige idioot. From hero to zero in 1 jaar;

Gaat hij nog een stapje verder als Tyson, over 20 jaar komt er vast een boek uit hoe hij al zijn geld heeft opgemaakt en van het padje is geraakt. Nu nog een face tattoo, ik stel voor mcGregor op zijn voorhoofd.
 
Nate neemt het op voor conor. Maar echt triest dat hij dit doet.

IMG-20180406-WA0000.jpg
 
In theorie zou Holloway makkelijk verslaan moeten worden maar ik heb een vermoeden dat hij zijn blessure gefaket heeft en wist dat hij tegen Khabib ging vechten.
Was je dronken toen je dit typte? Buiten dat Tony hieraan zou mee moeten werken, zijn blessure, de artsen die vast hebben gesteld dat zijn LCL vanaf het bot eraf ligt, de UFC en Holloway zelf allemaal mee zouden moeten werken aan deze compleet clowneske conspiracy, zie ik geen enkele reden waarom iemand dat zou willen. Welk voordeel heeft deze situatie dan precies en voor wie? Mja, je moet wat typen in je vrije uurtjes I guess...

Had hij ook ingepland dat hij te zwaar binnenkwam en artsen ook hem eruit hebben moeten halen? Is het niet eigenlijk een plan van Pettis die op voorhand niet alleen wist dat Tony eruit zou vallen, maar ook dat Holloway vervolgens als afleidingsmanoeuvre zou fungeren, zodat we uiteindelijk Pettis in een titlefight krijgen?

En wat denken jullie van de rematch tussen Rose en Joanna? Ik denk dat Joanna opnieuw zal verliezen. "she got exposed" zoals ze zeggen en zal nu steeds makkelijker (maar niet makkelijk) verliezen denk ik.
Wat is exposed? Wat heeft Rose precies exposed dan? Ik heb heel veel moeite met mensen die random wat onderbuikgevoelens de wereld in gooien. Of je kunt exact aangeven wat er exposed is (exposed wijst op een specifieke zwakte waar iedereen hierna gebruik van kan maken) - of het slaat werkelijk nergens op om te zeggen dat ze "exposed" is. Ze heeft een partij verloren voor het eerst in haar mma carriere. En nu dan?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven