MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe kunnen velen hier dan 4 kilo schoon aan de haak gewonnen hebben in 6 weken? Dat is toch onmogelijk? Of er speelt idd nog iets waar ik geen weet van heb.

Ze winnen geen 4 kilo schoon aan de haak, ze winnen 4kg bij een gelijk vp.

Daarnaast heeft cools het over 3kg zonder stijging in het vp. Dat is al een stuk minder.
 
Laatst bewerkt:
Met onderhoud word door mensen bedoel wat heb ik nodig qua energie voor mijn trainingen en dagelijkse energie behoefte dit betekent ook de energie voor de extra spiermassa, dit is persoonlijk hoe ik het zie
 
Ze winnen geen 4 kilo schoon aan de haak, ze winnen 4% bij een gelijk vp.

Daarnaast heeft cools het over 3kg zonder stijging in het vp. Dat is al een stuk minder.

Dat is idd een heel verschil. Mensen denken soms dat gelijk blijven van vet % betekent dat je schone massa gewonnen hebt.
 
Ze winnen geen 4 kilo schoon aan de haak, ze winnen 4kg bij een gelijk vp.

Daarnaast heeft cools het over 3kg zonder stijging in het vp. Dat is al een stuk minder.
Ik denk dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben. Ik ben nu 3 kilo zwaarder met nog vergelijkbaar vet%. Echter is mn taille wel 2cm toegenomen. Het is dus niet ondenkbaar dat ik wat gegroeid ben maar mn hoeveel vet dus ook. Misschien mn kcal dan toch maar wat naar beneden schroeven :o
 
Ik denk dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben. Ik ben nu 3 kilo zwaarder met nog vergelijkbaar vet%. Echter is mn taille wel 2cm toegenomen. Het is dus niet ondenkbaar dat ik wat gegroeid ben maar mn hoeveel vet dus ook. Misschien mn kcal dan toch maar wat naar beneden schroeven :o

Dat is na 6 weken?
 
Nee 4 weken. Nog 2 te gaan.

Oke en met welke kuur?

Met 250 test en 250 NPP was ik van 85kg naar 90kg gegaan met een kleine daling VP (na 6 weken). Dan vind ik jouw resultaat misschien wat tegenvallen (no offence!).
 
Oke en met welke kuur?

Met 250 test en 250 NPP was ik van 85kg naar 90kg gegaan met een kleine daling VP (na 6 weken). Dan vind ik jouw resultaat misschien wat tegenvallen (no offence!).
Mooi resultaat. Ik doe 300 test 300 primo. Valt idd beetje tegen maar dat is wellicht omdat ik week lang stil heb gestaan ivm buikgriep. Niks aan te doen.
 
Mooi resultaat. Ik doe 300 test 300 primo. Valt idd beetje tegen maar dat is wellicht omdat ik week lang stil heb gestaan ivm buikgriep. Niks aan te doen.

Zonde. Ik denk zelf ook dat je 300 primo totaal niet mag vergelijken met NPP. Primo op 300mg is heel mild. Terwijl NPP een paardenmiddel is voor gains. We mogen geen merken bespreken, maar had je een UG merk?
 
Yup. Wel een van de populairste op het moment.

Alright dan weet ik denk ik welke merk haha. Ik kan me wel voorstellen dat er genoeg jongens zijn die onder gedoseerde shit hebben en daarom hooguit een beetje test en neppe primo spuiten. Dan schiet je geen flikker op.
 
Alright dan weet ik denk ik welke merk haha. Ik kan me wel voorstellen dat er genoeg jongens zijn die onder gedoseerde shit hebben en daarom hooguit een beetje test en neppe primo spuiten. Dan schiet je geen flikker op.
Klopt. Maar spul wat ik EOD moet zetten is ook niet alles. Dan maar wat minder gains.
 
Ik denk dat je zomaar eens gelijk zou kunnen hebben. Ik ben nu 3 kilo zwaarder met nog vergelijkbaar vet%. Echter is mn taille wel 2cm toegenomen. Het is dus niet ondenkbaar dat ik wat gegroeid ben maar mn hoeveel vet dus ook. Misschien mn kcal dan toch maar wat naar beneden schroeven :o

Rond je taille zitten ook spieren+vocht (verlies je snel in de nakuur).
 
Nog even handig om te melden. Ik weet dat velen hier adviseren om 500 boven behoefte te eten tijdens een kuur. Echter ga je daar onmogelijk goed op gainen. (Als je ook even gaat rekenen en uit gaat van 4kcal per gram, 5 trainingsdagen en op rustdagen op onderhoud eten dan kom je in het meest gunstige geval een halve kilo per week aan).
Tijdens m'n test primo kuurtje is dat ook exact hetgene wat ik nu ondervindt. Surplus van 500 is simpelweg te weinig. Cools had dus gelijk: je moet gewoon zo veel mogelijk eten. Ik doe nu surplus van 1000 en dan ga je lekker.

Vele vergeten dat je lichaamstype hierin cruciaal is, een endomorph zal met minder kcals al groeien dan een ectomorph.

Ik zie veel mensen deze fout maken die op de gram nauwkeurig net genoeg willen gaan eten, en niet optimaal gainen omdat ze simpelweg te weinig eten.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vele vergeten dat je lichaamstype hierin cruciaal is, een endomorph zal met minder kcals al groeien dan een ectomorph.

Ik zie veel mensen deze fout maken die op de gram nauwkeurig net genoeg willen gaan eten, en niet optimaal gainen omdat ze simpelweg te weinig eten.
Het nauwkeurig alles afwegen zorgt er net voor dat ik voldoende eet. Als ik op gevoel eet dan eet ik niet zo veel eigenlijk
 
Hey Cools kun je misschien nog wat tips geven over mijn eerste nakuur die er aan zit te komen?

Mijn kuur:
1-10 375mg Test-E E5D
1e week 40mg Winny ED
2e & 3e week 50mg Winny ED

Heb overigens letterlijk waar niks gevoeld van winstrol die ik als kickstarter erbij deed. Kan aan de korte duur liggen of het was gewoon fake shit. Sterker nog, eerste 3/4 weken was echt een hell voor mij. Ik had heel erg last van PIP en de ''test flu''. Maar ik merkte wel dat ik overduidelijk meer haaruitval had met winstrol, dus van de ene kan denk ik dat het dan wel iets aan het doen was.


Nakuur:
12-13/14/15 20mg nolvadex ED
11-12 500IU HCG 2x EW

Zou graag willen weten of ik het zo goed doe. Bij mijn volgende kuur zal ik zeker HCG vanaf de start gebruiken. Maar zijn de doseringen zo goed?
 
Hey Cools kun je misschien nog wat tips geven over mijn eerste nakuur die er aan zit te komen?

Mijn kuur:
1-10 375mg Test-E E5D
1e week 40mg Winny ED
2e & 3e week 50mg Winny ED

Heb overigens letterlijk waar niks gevoeld van winstrol die ik als kickstarter erbij deed. Kan aan de korte duur liggen of het was gewoon fake shit. Sterker nog, eerste 3/4 weken was echt een hell voor mij. Ik had heel erg last van PIP en de ''test flu''. Maar ik merkte wel dat ik overduidelijk meer haaruitval had met winstrol, dus van de ene kan denk ik dat het dan wel iets aan het doen was.


Nakuur:
12-13/14/15 20mg nolvadex ED
11-12 500IU HCG 2x EW

Zou graag willen weten of ik het zo goed doe. Bij mijn volgende kuur zal ik zeker HCG vanaf de start gebruiken. Maar zijn de doseringen zo goed?

Ik zou de HCG meer blasten. Zeg 2-3 weken op 1500iu 2x pw.
 
Back
Naar boven