MuscleMeat

High carb low fat voedsel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

William92

Cool Novice
Lid geworden
28 nov 2012
Berichten
50
Waardering
3
High carb low fat diet zie ik wel eens voorbij komen. Ik wil dit gaan proberen in plaats van het omgekeerde (low carb, high fat) met beide methoden kun je afvallen. Maar ik ben opzich wel een carb lover!:D

Je wilt op of onder 10% vet zitten van je totale inname. Voldoende eiwitten, met veeel carbs.

Wie weet er handige high carb voeding voor dit dieet?

D8 al zelf aan brood pasta groente fruit snoep frisdrank havermout Etc etc een vegetarische pizza
Pastasauzen zonder vlees etc

Iemand nog meer ideetjes ?
 
Snoep scheppen bij de jamin! :D
 
Hoezo high fat? Gewoon zorgen dat je voldoende binnne krijgt en de rest opvullen met carbs? Zo hoog is een gram/kg niet

En wat the f lees is hier Haha, cutten en dan snoep frisdrank pizza? Hahahaha
 
In brood varianten: pita, wraps, naan, turk brood, alle normale soorten brood. krentebollen, krentenbrood, ontbijtkoek, pannenkoeken, poffertjes, crackers, matzes, roggebrood, rijstwafels

pasta alle soorten, rijst, quinoa, linzen, alle bonen soorten (zwart/wit/bruin etc), mais, capucijners, aardappel (normaal, zoet etc.)

alle soorten granen havermout, spelt, boekweit, muesli, brinta, dingen als rijstpap, gortepap alle soorten cereals zoals choco pops, cornflakes, frosted flakes, rice krispies, smacks etc.

ovengebakken zoutjes of chips, pepsils, popcorn, japanse mix (heb je ook zonder pinda's), rijstzoutjes

kant en klaar en diepvries: pizza, quiche, bapao, ovenfriet, nasi, bami, sorbetijs

koek en snoep: snoep is logisch, ammaretti biscuit, lange vingers, kaneelbicuitjes

fruit: bananen, mango, druiven, lychees, alle fruit uit blik/pot, appelmoes en andere puree dingen, vijgen, dasels, tutti frutti, rozijnen en krenten, gedroogd fruit, bananenchips

zoet broodbeleg, waaronder chocopasta, hagelslag, jam, kokosbrood, honing, stroop appelstroop.

sausen: sweet chilisaus, mangosaus en chutney etc.
 
Laatst bewerkt:
Snoep en frisdrank..

Ik denk eerder dat je gewoon een junkfood lover bent.
 
Hoezo high fat? Gewoon zorgen dat je voldoende binnne krijgt en de rest opvullen met carbs? Zo hoog is een gram/kg niet

En wat the f lees is hier Haha, cutten en dan snoep frisdrank pizza? Hahahaha

Ik ben gwn een luie hond en k zoek het niet om elke dag rijst en aardappelen te koken :mad:

Met sommige junkfood kan je snel aan je carbs komen, uiteindelijk wordt alles afgebroken tot glucose,

Als je high fat en high carb eet, dan ga je vet aanzetten. Doe je 1 van beide laag, dan kun je inderdaad cutten. Met voldoende eiwitten.

iifym, of het nou zo gezond is boeit me niet zo, dit is tijdelijk en k ga geen wedstrijden doen

Who gives a shit :)


Als k maar elke dag mijn kcal targets haal.
 
Als je zo denkt kan je gewoon alles eten want jouw idee van high carb high fat, dan kom ik aan is onzin zolang je onder onderhoud eet.
 
Ik ben gwn een luie hond en k zoek het niet om elke dag rijst en aardappelen te koken :mad:

Met sommige junkfood kan je snel aan je carbs komen, uiteindelijk wordt alles afgebroken tot glucose,

Als je high fat en high carb eet, dan ga je vet aanzetten. Doe je 1 van beide laag, dan kun je inderdaad cutten. Met voldoende eiwitten.

iifym, of het nou zo gezond is boeit me niet zo, dit is tijdelijk en k ga geen wedstrijden doen

Who gives a shit :)


Als k maar elke dag mijn kcal targets haal.

Succes!
 
Ik ben gwn een luie hond en k zoek het niet om elke dag rijst en aardappelen te koken :mad:

Met sommige junkfood kan je snel aan je carbs komen, uiteindelijk wordt alles afgebroken tot glucose,

Als je high fat en high carb eet, dan ga je vet aanzetten. Doe je 1 van beide laag, dan kun je inderdaad cutten. Met voldoende eiwitten.

iifym, of het nou zo gezond is boeit me niet zo, dit is tijdelijk en k ga geen wedstrijden doen

Who gives a shit :)


Als k maar elke dag mijn kcal targets haal.
Lmao doe jij nog maar even inlezen:roflol:.
 
Open een log, ben benieuwd hoe dit je af gaat..foto van huidige shape??
 
Waarom? Wat mis ik nog? Ik leer graag bij:)

Uiteraard doe ik dit wel met een kcals tekort ;)
Studies tonen aan dat de verhouding carbs/vet totaal irrelevant is (het maakt dus niet uit qua effectiviteit) bij een adequate eiwitinname en kcal intake (onder of boven behoefte).
 
Studies tonen aan dat de verhouding carbs/vet totaal irrelevant is (het maakt dus niet uit qua effectiviteit) bij een adequate eiwitinname en kcal intake (onder of boven behoefte).

Ik snap al die hypes dus niet met low carb high fats :mad::mad::mad:????????? Dus eigk is dat allemaal maar onzin? Zolang je maar consistent onder je onderhoud eet?

Dus het heeft totaal geen extra fat burning effects? Heb jij toevallig een of meerdere bronnen van die studies? :)
 
Als je zo denkt kan je gewoon alles eten want jouw idee van high carb high fat, dan kom ik aan is onzin zolang je onder onderhoud eet.

Ja ik snap er helemaal niks meer van, je leest tegenwoordig zoveel op het internet. Niet meer normaal. Er zijn duizenden manieren en methodes die je van alles beloven ???

Wat is nou het beste dan? Gwn E/K/V 40/40/20 met kcal tekort? Of meer eiwitten???
 
Een goede uitgangsbasis is minimaal 1gram vet en 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht en de rest anvullen met koolhydraten.
 
Een goede uitgangsbasis is minimaal 1gram vet en 2gram eiwit per kg lichaamsgewicht en de rest anvullen met koolhydraten.
Gewoon dit ja. Mocht je nou persoonlijk beter gaan op hoger in vetten (vertering of iets dergelijks), dan staat dat je uiteraard vrij. Het zal voor je lichaamscompositie niet uitmaken, onder de voorwaarde dat je trainingen niet lijden onder low carb.
Dat is ook de reden dat keto niet aan te raden is, omdat je gewoon carbs nodig hebt om een beetje functioneel te zijn in de gym.
 
Ik snap al die hypes dus niet met low carb high fats :mad::mad::mad:????????? Dus eigk is dat allemaal maar onzin? Zolang je maar consistent onder je onderhoud eet?

Dus het heeft totaal geen extra fat burning effects? Heb jij toevallig een of meerdere bronnen van die studies? :)
Yes, je eerste stelling is correct. Het heeft ook inderdaad geen fat burning effects.
Voor de studies zal ik wel even moeten graven. Als ik het me goed herinner heeft Galen ze ook hier op het forum eens gepost.
 
Gewoon dit ja. Mocht je nou persoonlijk beter gaan op hoger in vetten (vertering of iets dergelijks), dan staat dat je uiteraard vrij. Het zal voor je lichaamscompositie niet uitmaken, onder de voorwaarde dat je trainingen niet lijden onder low carb.
Dat is ook de reden dat keto niet aan te raden is, omdat je gewoon carbs nodig hebt om een beetje functioneel te zijn in de gym.

Vroeger deden bijna alle bb’ers low carb en high fats als ik me niet vergis.
 
Sorry hoor, maar blogjes ga ik niet aandachtig lezen. Zelfs een kind van 5 is geloofwaardiger.
 
Back
Naar boven