AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Heerlijk, geen getuter vanavond.
 
Mooie partij. Rico kan hier weer maanden op teren. Een lichtpuntje voor de Nederlandse sport, stel je voor dat de Marokkanen ook al met kickboksen ons voorbij gaan... ik haal nog lekker een balletje uit het vet.
 
Wat was die ref eigenlijk aan het doen vlak voor het beslissende moment? Staat achter Rico die op Saddik aan het inbeuken is , ziet niet eens wat er gebeurt en grijpt pas in nadat Saddik tegen de vlakte gaat :roflol:
 
Mooie partij, vond het trouwens weer opmerkelijk dat meneer Sadik meteen de benen nam na zijn verlies.
 
Wat was die ref eigenlijk aan het doen vlak voor het beslissende moment? Staat achter Rico die op Saddik aan het inbeuken is , ziet niet eens wat er gebeurt en grijpt pas in nadat Saddik tegen de vlakte gaat :roflol:
Ja dat vroeg ik mij ook al af. Die gast was al helemaal weg en kreeg toen nog een paar flinke beuken voordat de ref ingreep. Maarja, heerlijk, een spugende Marokkaan die kapot geslagen wordt. Al die mocro's gingen helemaal los daar toen Rico in de 1e ronde klappen kreeg. Toen die Jamal in de 5e ronde neer ging stonden ze er allemaal betreurd bij.

Kan daar echt van genieten.
 
Ik snap die Rico wel. Overal lekker schnabbelen bij al die programma's op tv. Ksnap daarin die Peterrrrrr rrr de Vries ook wel met z'n 2,5k die hij krijgt per keer bij bijv. DWDD.

Marketing man. Zo leveren je gevechten ook meer op omdat je jezelf als product hyped.

M'n broer kwam met vrienden van hem Rico tegen op een vrijgezelle feest. In het echt is het blijkbaar een hele rustige bescheiden gozer. Hij deed alles behalve stoer.


wat marketing betreft klopt het wel wat je zegt ,heeft hij ook groot gelijk in , alleen in vergelijking

met de goede K1 jaren is het helaas armoede troef qua tegenstanders ,ik vraag me oprecht af of

er op heel de wereld geen betere tegenstanders te vinden zijn,met alle respect maar zo'n Jamal

hoort echt niet voor de wereldtitel te vechten,is een gewoon een gemiddelde A-klasser meer niet,


of ben ik zo'n sentimentele ouwe lul aan het worden, dat kan ook (vroeger was alles beter ):roflol:
 
Laatst bewerkt:
wat marketing betreft klopt het wel wat je zegt ,heeft hij ook groot gelijk in , alleen in vergelijking

met de goede K1 jaren is het helaas armoede troef qua tegenstanders ,ik vraag me oprecht af of

er op heel de wereld geen betere tegenstanders te vinden zijn,met alle respect maar zo'n Jamal

hoort echt niet voor de wereldtitel te vechten,is een gewoon een gemiddelde A-klasser meer niet,


of ben ik zo'n sentimentele ouwe lul aan het worden, dat kan ook (vroeger was alles beter ):roflol:


Het is denk ik meer dan enkel het niveau. Het zou niet heel erg uit moeten maken als het niveau een stukje minder is. Zolang er gewoon goed geknokt wordt valt dat amper op. Er zitten weinig tot geen echte characters in het circuit. Hoost, Aerts, Banner, Sefo, Crocop, Hunt...pff zonder moeite weet ik ze over 20 jaar nog. Saddik is een beetje de Jan Nortje van die jaren, deed af en toe eens mee en kreeg een pak rammel.

De ambiance is een stuk minder en amateuristisch met "it's time voor Glory" als dieptepunt. Deze sport hoort gewoon in Japan thuis.
Het verbaast me wel dat er niet iets betere vechters zijn, al zijn het maar vechters die het verdoezelen door er wel uit te zien als een jerome le banner maar er staan vaak genoeg vechters aan wie je amper kan zien dat ze aan sport doen. Misschien dat het aas gebruik nu vele malen scherper wordt gecontroleerd? In Japan mocht in elk geval alles, kan ook een verschil maken natuurlijk.
 
Het is denk ik meer dan enkel het niveau. Het zou niet heel erg uit moeten maken als het niveau een stukje minder is. Zolang er gewoon goed geknokt wordt valt dat amper op. Er zitten weinig tot geen echte characters in het circuit. Hoost, Aerts, Banner, Sefo, Crocop, Hunt...pff zonder moeite weet ik ze over 20 jaar nog. Saddik is een beetje de Jan Nortje van die jaren, deed af en toe eens mee en kreeg een pak rammel.

De ambiance is een stuk minder en amateuristisch met "it's time voor Glory" als dieptepunt. Deze sport hoort gewoon in Japan thuis.
Het verbaast me wel dat er niet iets betere vechters zijn, al zijn het maar vechters die het verdoezelen door er wel uit te zien als een jerome le banner maar er staan vaak genoeg vechters aan wie je amper kan zien dat ze aan sport doen. Misschien dat het aas gebruik nu vele malen scherper wordt gecontroleerd? In Japan mocht in elk geval alles, kan ook een verschil maken natuurlijk.


+1 ,niets aan toe te voegen,

Cyril Abidi was ook zo'n apart vogel ,rare akties en lekker gemeen
 
Jamal is een beetje Jan Nortje. :roflol:

Ik vond gevechten met Nortje altijd wel leuk om te zien.
 
Laatst bewerkt:
trouwens wel opvallend veel low kicks voor een kickbokswedrstrijd, Rico deed er een paar maar die Jamal :dunno:
 
Mooie pot wel.

IMG-20171218-WA0000.jpg
 
Gisteren genoten van de laatste 2 partijen in UFC 219.
Wat is Khabib een monster, takedowns in combi met ground and pound kan nog steeds werken in mma maar moet je het wel zo goed uitvoeren als hem. Die man doet me nog denken aan de beginjaren van UFC toen er ook zoveel druk werd gezet en vechters minder op hun hoede waren zoals nu vaak het geval is. Met die halve voorzichtige takedowns en soms geen stoot uitdelen maar passief doen alsof je aan het werk bent om de ronde binnen te halen. Ik denk dat Conor echt weinig kans zou maken, en daarom deze partij ook nooit zal komen...

Ik keek uit naar de partij van Cyborg tegen Holm. Jammer genoeg kon Holm geen enkele schade aanrichten tegen Cyborg. Hoewel het een goede partij was, gebeurde er niet veel bijzonders. Jammer voor het vrouwen mma dat hier weinig tot geen nieuwe namen bij komen die het ooit tegen Cyborg op kunnen nemen.
 
oud maar goud ,"He tried to kill me. Now I have to return the favor. "Lol.


 
Laatst bewerkt:
Mooie partijen. Ook Cormier is leuk om te zien. Loopt tegen de 40 dus wil dit ook niet missen. Ngannou wordt erg gehyped, misschien terecht (wie niet die veel wint) maar zou het wel leuk vinden als hij tegen het canvas zou gaan. Hij begint arrogante trekjes te vertonen die hem niet zo passen.
 
Eens. Was juist zo mooi dat die als vluchteling uit Afrika kwam met een humble attitude. Maar met die press conferenties begint die beetje conor mcgregor trekjes te krijgen. Altijd jammer als vechters te hard gaan geloven in hun eigen “mythe”. overigens denk dat die hype opzich niet geheel onterecht is. Jammer alleen dat stipe hierdoor niet de juiste credits krijgt.
 
Back
Naar boven