MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren zo'n 22km hardgelopen omdat ik de weg kwijt was in Utrecht

Overigens is elke training nu pakweg dit;

A
Push - ±30 reps totaal x 80%
Pull - ±30 reps totaal x 80%
4 supersets pullups/pushups/situps RPE @8
Sledge pyramide laden en door de gym rennen
Afpompen

B
Powercleans 5x3
Pushpress 5x3
DB Rows 4x6
Stones op heuphoogte, opbouwend
Farmers pyramide

C
Front Squat 5x5
Deadlifts 4x4
Shrugs
4 supersets pullups/pushups/situps RPE @8

En dan eigenlijk in compleet willekeurige volgorde en elke training 2.5kg zwaarder dan de vorige keer

Vanwege de willekeur in training qua tijd en indeling icm zaken eromheen niet meer behoefte om alles te loggen.
 
Leuk man. Hanteer je zo een laag volume voor LB ivm hardlopen trouwens?
 
hallo vriend

Ik doe nog steeds 3x per week aan recreatieve fipnuss en daarnaast 2xpw hardlopen Gr Jan

Rip krachtiller jan.

Wat zijn je stats en doelen nu?
 
22km hardlopen? Hoe lang deed je daar over?
 
Leuk man. Hanteer je zo een laag volume voor LB ivm hardlopen trouwens?
Ja. Merk in mijn benen weinig verschil, vooral mijn onderrug verzuurd ontiegelijk snel als ik niet oppas. Tot nu toe alleen de dag na deadlifts is hardlopen een kriem, verder prima ;)

Rip krachtiller jan.

Wat zijn je stats en doelen nu?
Naja anderhalve maand geleden nog op 86kg BW een 200 beltless DL getrokken, dat zit nog wel snor. Vooral meer presskracht ligt nadruk, dat is bij mij altijd zwak geweest en moet gewoon echt wat gebeuren. Veel overhead presses, veel opdrukken, veel afpompen op triceps en schouders.

Stats ATM is 87kg @ pakweg 15% schat ik, misschien iets lager qua vetpercentage maar dit is wel lekker conservatief zo.


22km hardlopen? Hoe lang deed je daar over?
Pakweg 2 uur

met de bus gaan is toch veel makkelijker man
En als de bus stukgaat hè, wat dan?!?!??!
 
Zijn er ineens een hoop posts verdwenen?

Training van gisteravond:

Deadlifts
120x5x3

Squats
100x5x5

Shrugs

Voor nu nog alles beltless. Gaat allemaal vrij makkelijk. BW 83kg. Vanavond UB, vrijdag fullbody.
 
Gaat al weer lekker zeg.
UB? Extra training ofwa?
 
UB training

OHP
4x5x40
9x40

DB Row
4x7x30



Flyes, Lat pulldown, side/front raises
 
Trainen gaat er komende week ook weer lekker bij in schieten, tentamens en familie uit buitenland die over is.

Aka geen verschil met de afgelopen maanden gr
 
Trainen gaat er komende week ook weer lekker bij in schieten, tentamens en familie uit buitenland die over is.

Aka geen verschil met de afgelopen maanden gr
Hoe ga je dat met eten doen dan rond onderhoud zitten? Aangezien je gomad doet :p
 
Gomad teruggeschroefd naar 2 liter per dag. Ik ben niet perse lactose intolerant, maar als ik meer drink dan schijt ik toch alles weer uit :o

Sowieso allemaal lastig plannen nu, dubbele bachelor plus extra panels en commissies eromheen. En ja dan komt een training toch op lagere prioriteit te staan als er een andere deadline staat. Misschien eens kijken of er de mogelijkheid is om hondsvroeg te trainen, wanneer niemand nog wat van m'n tijd nodig heeft.
 
Gomad teruggeschroefd naar 2 liter per dag. Ik ben niet perse lactose intolerant, maar als ik meer drink dan schijt ik toch alles weer uit :o

Herkenbaar! Ik probeer mijn zuivel over de dag te verdelen. 1 Liter chocomel werkt toch op je ingewanden, als je vooraf al een liter melk hebt gedronken :p
 
Bonjour

Squats
60x5
80x5
100x3
120
130
130
140f
Even kijken waar ik stond. Alles overigens nog altijd beltless

Bench
60x5x5

Pullups
3x7xbw

BW: 84

Merk dat trainingen van een uurtje er wel relatief makkelijk doorheen te rossen zijn. Daarnaast vertrek ik eind januari ook uit mijn huidige kamer, wat misschien de optie biedt om naar een sportschool te gaan die iets dichterbij is. Nu namelijk een halfuur heen en halfuur terug aan het fietsen, werkt allemaal niet mee als ik toch al weinig tijd heb. Morgen Deadlifts en OHP!
 
Deadlift
60x5
90x5
110x3
120
130x10x3
Haha was wel makkelijk dus cardio gr jan

OHP
20x10
30x5
40x3
45x5x5
Prima

Lat Pulldown
..
67x6x4

BW: 84.5
 
Deadlift
60x5
90x5
120x5
140x5x3
Best makkelijk

OHP
...
45x5x5
Kon beter

50 pullups 50 pushups
 
Training van afgelopen vrijdag

Squat
...
100x5
120x3x5

Bench
60x5x5

DB Row
25x6x4

Gewicht richting de 86kg
 
Back
Naar boven