MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omdat ik dat wil! En ja je weet het natuurlijk beter dan mijn coach! chapeau voor jou! Omdat? Ik naturel ben?

Het is een beginnerswedstrijd en geloof niet dat er dames zijn die totaal niet trainen of dieeten. Jammer dat er zulke conclussiws worden getrokken naar aanleiding van een wedstrijd iedereen werkt er even hard voor. En ja bij de ene gaat het niet zo snel dan bij de andere.

Ik heb zowel niks van Floor gehoord als van jerry, ik ga gewoon nog ff tijdje doorbouwen voor een beter fysiek, en niks met roidrages te maken. Wat ik ook al 100 keer met jou besproken heb naturel kom je tot Een bepaald punt en dan kan zeggen bikini maar ben gewoon de enige naturel bodyfitness atleet op t podium
Daarom lijk ik klein maar naast de bikinis ben ik te groot

Volgens mij is mijn coach ook nog steeds bondcoach

You've just unlocked a whole other level of "going full retard"

Well done :thumbs:
 
Omdat foto topic.... 1 van de foto's die ik van mijn thuis fans heb gekregen. :roflol:
Charmant..

Benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn tijdens sap

IMG_20171213_140301_875000.jpg
 
Ff offtopic maar heeft iemand de uitslagen van de SAP cup al ergens gezien? In de Junioren C stond een gozer die echt retarded groot was voor een Junior.
 
Ff offtopic maar heeft iemand de uitslagen van de SAP cup al ergens gezien? In de Junioren C stond een gozer die echt retarded groot was voor een Junior.
Ja, die was huge :D
 
Bedoel je hem toevallig?

Nee Jannes noemde z'n naam al, Koen heette ie. Echt enorm, was ook in de Open C zo ongeveer de grootste en was benieuwd hoe ie 't had gedaan uiteindelijk. Ik had geen zin om de prijsuitreikingen af te wachten zondag.
 
Nee Jannes noemde z'n naam al, Koen heette ie. Echt enorm, was ook in de Open C zo ongeveer de grootste en was benieuwd hoe ie 't had gedaan uiteindelijk. Ik had geen zin om de prijsuitreikingen af te wachten zondag.
Ja, heb hem al gevonden op IG! Belg van 23.
 
Back
Naar boven