XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (21 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha geen idee! Eens inderdaad meestal duurt dat enkele weken. Maar zover ik begrijp gaat zij het hele jaar door full retard.
    Je kan de raad van de bondscoach™ nu ook al raden. "Je moet niet luisteren naar al die idioten op het internet. Doe body, is beter. Dat zijn allemaal haters. Haaaaatersssss, luuuuister naar mij en adem diep in.... Ik ben de bondssscoach".

    1416922197680891.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Oh wauw haha:roflol:

    Ik ga me nergens mee bemoeien want ik heb er (nog:D) geen verstand van, wel was ik zaterdag ook bij de sap om te zien wat ik kan verwachten aangezien ik volgend jaar mee wil doen -in de bikiniklasse hoor:emo:- en ik vind het grappig dat ik volgens mij zowel natty87 als jannesmanderfeld heb gezien:p.
    :hello:
     
    Je kan de raad van de bondscoach™ nu ook al raden. "Je moet niet luisteren naar al die idioten op het internet. Doe body, is beter. Dat zijn allemaal haters. Haaaaatersssss, luuuuister naar mij en adem diep in.... Ik ben de bondssscoach".

    1416922197680891.jpg

    Zo bedankt ik zie enkel blauwe vlekken.

    In mijn beleving geldt dit voor een hoop mensen die aan wedstrijden meedoen. Ik probeer niet te zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar het is wel echt een duidelijk patroon. Wss een mix tussen een matig intellect en iets dat in de richting narcisme / te sterk reageren op wat anderen van je vinden etc.

    Past op zich ook wel in het concept bodybuilding. Als iemand een betere verklaring heeft, ik sta ervoor open om me over te laten halen. Ik denk wel dat iedereen die een tijdje op fora meedraait wel een patroontje herkent bij een groot deel van de wedstrijdmensen (oh sorry "atleten" moet ik zeggen), of zeg ik nou wat geks?

    Ik doe ook mee aan wedstrijden en heb duidelijk wel de behoefte aan eerlijke feedback. En dan wel netjes natuurlijk, ben ook een mens met gevoelens.
    Overigens zijn mijn gevoelens niet van rijstpapier dus ik kan wel wat hebben.

    En als er al mensen zijn die eerlijke feedback willen geven over mijn benen. :sad: Ik weet het en werk er ook hard aan.
    162iw1.jpg
     
    Midsectie en schouders vind ik toch wel goed hoor.
     
    Heerlijk dit...en zo waar:windup:

    Mijn argument dat hij bondscoach was bedoeld op Jannes zijn, argument dat het misschien handig was om naar de mening van mevrouw van der putten bondscoach van de ifbb te luisteren.
    Vind het erg jammer dat jullie mij zien als raar of What ever. En de mening van miss nuke is heb met haar Wel een issue gehad. Verder ga ik niet in op de nagatieve commentaren van iedereen die mij niet eens kent. Jammer dat jullie gelijk een oordeel klaar hebben en eigenlijk het topic niet eens goed lezen. Want we wordt gereageerd op dingen waarvan de helft niet gelezen wordt.
    En ben van ver gekomen om zo in mijn lijf te zitten en ja als er dan commentaar wordt gegevn gek he ? Dat ik dan zo reageer ik heb er kneiterhard voor gewerkt.
     
    Mijn argument dat hij bondscoach was bedoeld op Jannes zijn, argument dat het misschien handig was om naar de mening van mevrouw van der putten bondscoach van de ifbb te luisteren.
    Vind het erg jammer dat jullie mij zien als raar of What ever. En de mening van miss nuke is heb met haar Wel een issue gehad. Verder ga ik niet in op de nagatieve commentaren van iedereen die mij niet eens kent. Jammer dat jullie gelijk een oordeel klaar hebben en eigenlijk het topic niet eens goed lezen. Want we wordt gereageerd op dingen waarvan de helft niet gelezen wordt.
    En ben van ver gekomen om zo in mijn lijf te zitten en ja als er dan commentaar wordt gegevn gek he ? Dat ik dan zo reageer ik heb er kneiterhard voor gewerkt.

    Dat je er hard voor gewerkt hebt geeft je toch nog niet het recht om zo te reageren op een normale vraag?

    En dit is een foto topic, waar men een foto plaatst en waarna er reacties volgen. Als je dat niet kunt handelen, moet je geen foto's plaatsen :rolleyes:
     
    Mijn argument dat hij bondscoach was bedoeld op Jannes zijn, argument dat het misschien handig was om naar de mening van mevrouw van der putten bondscoach van de ifbb te luisteren.
    Vind het erg jammer dat jullie mij zien als raar of What ever. En de mening van miss nuke is heb met haar Wel een issue gehad. Verder ga ik niet in op de nagatieve commentaren van iedereen die mij niet eens kent. Jammer dat jullie gelijk een oordeel klaar hebben en eigenlijk het topic niet eens goed lezen. Want we wordt gereageerd op dingen waarvan de helft niet gelezen wordt.
    En ben van ver gekomen om zo in mijn lijf te zitten en ja als er dan commentaar wordt gegevn gek he ? Dat ik dan zo reageer ik heb er kneiterhard voor gewerkt.

    Er werd geen commentaar gegeven, dat is nu juist het punt. Het was een oprechte vraag.

    Dat jij gelijk een bordeline rage erop los laat is jouw probleem.
     
    Smeerlapperij :eek:
     
    Back
    Naar boven