XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (21 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haha geen idee! Eens inderdaad meestal duurt dat enkele weken. Maar zover ik begrijp gaat zij het hele jaar door full retard.
    Je kan de raad van de bondscoach™ nu ook al raden. "Je moet niet luisteren naar al die idioten op het internet. Doe body, is beter. Dat zijn allemaal haters. Haaaaatersssss, luuuuister naar mij en adem diep in.... Ik ben de bondssscoach".

    1416922197680891.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Oh wauw haha:roflol:

    Ik ga me nergens mee bemoeien want ik heb er (nog:D) geen verstand van, wel was ik zaterdag ook bij de sap om te zien wat ik kan verwachten aangezien ik volgend jaar mee wil doen -in de bikiniklasse hoor:emo:- en ik vind het grappig dat ik volgens mij zowel natty87 als jannesmanderfeld heb gezien:p.
    :hello:
     
    Je kan de raad van de bondscoach™ nu ook al raden. "Je moet niet luisteren naar al die idioten op het internet. Doe body, is beter. Dat zijn allemaal haters. Haaaaatersssss, luuuuister naar mij en adem diep in.... Ik ben de bondssscoach".

    1416922197680891.jpg

    Zo bedankt ik zie enkel blauwe vlekken.

    In mijn beleving geldt dit voor een hoop mensen die aan wedstrijden meedoen. Ik probeer niet te zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar het is wel echt een duidelijk patroon. Wss een mix tussen een matig intellect en iets dat in de richting narcisme / te sterk reageren op wat anderen van je vinden etc.

    Past op zich ook wel in het concept bodybuilding. Als iemand een betere verklaring heeft, ik sta ervoor open om me over te laten halen. Ik denk wel dat iedereen die een tijdje op fora meedraait wel een patroontje herkent bij een groot deel van de wedstrijdmensen (oh sorry "atleten" moet ik zeggen), of zeg ik nou wat geks?

    Ik doe ook mee aan wedstrijden en heb duidelijk wel de behoefte aan eerlijke feedback. En dan wel netjes natuurlijk, ben ook een mens met gevoelens.