Fitness Seller

NSAID Flurbiprofen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Misschien een hele stomme vraag.....

Maar ik heb gigantische keelpijn en heb vanochtend voor het eerst een Strepfen genomen en daarin zit het NSAID Flurbiprofen (8,75mg).

Heeft deze NSAID dezelfde negatieve invloed op je spierherstel en groei als Ibuprofen?
 
Net als bij Ibuprofen ga je, mits je het niet misbruikt, geen negatieve gevolgen ervaren, imo.
 
Net als bij Ibuprofen ga je, mits je het niet misbruikt, geen negatieve gevolgen ervaren, imo.

Die zin snap ik niet helemaal....aangezien ik juist wel Strepfen gebruik vanwege mijn keelpijn.....
 
Niet om je te bashen maar je stelt zoveel vragen over supplementen en dit soort dingen die waarschijnlijk een minimale invloed hebben op je spiergroei terwijl de basis, een goede training, er niet is maar je wat mens health trainingen doet.

Mijn advies is gewoon om te stoppen je zorgen te maken over dit soort dingen die geen tot heel minimaal impact hebben en gewoon te werken aan een goede basis. Goed trainen en goed eten
 
Misschien een hele stomme vraag.....

Maar ik heb gigantische keelpijn en heb vanochtend voor het eerst een Strepfen genomen en daarin zit het NSAID Flurbiprofen (8,75mg).

Heeft deze NSAID dezelfde negatieve invloed op je spierherstel en groei als Ibuprofen?

Waar jij je allemaal druk om maakt :)
 
Nee, niet als het maar een paar pilletjes betreft en je niet per dag 3 volle dozen weg vreet of zoiets.

Je neigt sowieso -nog- steeds naar 'majoring in minors'

Zie verder ook commentaar roei en fiets fanaat.
 
autisme level 10+
 
Hate to bust your balls maar nsaids remmen wel redelijk de anabole respons van trainen.

Alleen, naar de klote zijn door keelpijn en niet fatsoenlijk kunnen eten doet dat nog veel meer.
Dus uitzieken, eventueel met ontstekingsremmers en daarna voor de volle 100% trainen (MET een schema, EN fatsoenlijke voeding) gaat je t meestr brengen
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Hate to bust your balls maar nsaids remmen wel redelijk de anabole respons van trainen.

Alleen, naar de klote zijn door keelpijn en niet fatsoenlijk kunnen eten doet dat nog veel meer.
Dus uitzieken, eventueel met ontstekingsremmers en daarna voor de volle 100% trainen (MET een schema, EN fatsoenlijke voeding) gaat je t meestr brengen

Een paar daagjes nsaid zal zo erg wel niet zijn voor TS zn spiergroei.
 
Misschien een hele stomme vraag.....

Maar ik heb gigantische keelpijn en heb vanochtend voor het eerst een Strepfen genomen en daarin zit het NSAID Flurbiprofen (8,75mg).

Heeft deze NSAID dezelfde negatieve invloed op je spierherstel en groei als Ibuprofen?
RIP al je gains. Allemaal weg nu, alles voor niks. GODVERDOMME
 
Alles voor noppes. Kan je gewoon weer opnieuw beginnen. Fuck your NSAID Life
 
Back
Naar boven