MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Na al een invite te hebben gekregen voor Push & pull 2018 ben ik nu ook uitgenodigd om de sterkste man van Vlaanderen 2018 mee te doen, deze ouwe piraat is dus nog niet helemaal afgeschreven :D
    Hoe oud ben je Sanca?
     
    Geurtje van het werk gekregen ivm kerst

    Screenshot_20171215-153700.jpg
     
    Over dik 2 weken 39 jaar, eind 2008 mijn eerste strongman wedstrijd meegedaan :)
    Maar je bent steeds sterker geworden, niet? Dus je blijft vooruitgang boeken. Ik zou mezelf dus nog niet oud noemen.
    Ik ben er bijna 40 en voel me 25. Als ik mijn klasgenoten terugzie dan pas besef ik dat ik oud aan het worden ben, want ik zie mensen die er ook oud uitzien. Mensen die geen dag in hun leven hebben gesport, drinken en roken,...
    Maar ik herinner me dat je een hernia hebt. Heb je daar dan geen last van? En is het dan wel verstandig een strongman mee te doen. Ik begrijp natuurlijk wel de aantrekkingskracht van zo'n wedstrijd.
     
    Maar je bent steeds sterker geworden, niet? Dus je blijft vooruitgang boeken. Ik zou mezelf dus nog niet oud noemen.
    Ik ben er bijna 40 en voel me 25. Als ik mijn klasgenoten terugzie dan pas besef ik dat ik oud aan het worden ben, want ik zie mensen die er ook oud uitzien. Mensen die geen dag in hun leven hebben gesport, drinken en roken,...
    Maar ik herinner me dat je een hernia hebt. Heb je daar dan geen last van? En is het dan wel verstandig een strongman mee te doen. Ik begrijp natuurlijk wel de aantrekkingskracht van zo'n wedstrijd.
    2 hernia's, bulging discs, jumpers knieën, fucked up si-gewricht, nieuwe hartklep etc... ik blijf ervoor gaan man :piraat:
    Recent nog een paar all-time PR's gezet :)
     
    2 hernia's, bulging discs, jumpers knieën, fucked up si-gewricht, nieuwe hartklep etc... ik blijf ervoor gaan man :piraat:
    Recent nog een paar all-time PR's gezet :)
    Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyy; Vooral het si-gewricht is een fucker... om de één of andere reden werken pijnstillers niet op die plek (iets met een afwezigheid van receptoren of zo). Heb er jaren last van gehad en is dankzij kinesitherapie opgelost. Ik ben nu redelijk pijnvrij en heb zo'n schrik dat ik me terug bezeer door te snel te zwaar te gaan (zoals vroeger) dat ik er nu wel in slaag me wat in te houden.
    Succes op de strongman. Ik wens je ook moderatie toe. Als je je rug te erg verneukt, zo erg dat je niet meer kan stappen, dan zal je terugkijken met spijt. Ik wens het je natuurlijjk niet he. Ik herinner me gewoon nog het jaar voor mijn rugoperatie, toen ik huilde van de pijn bij iedere stap, zelf geen glas kon optillen omdat je dan je arm uitstrekt en dat dus ook wat druk op je bovenlichaam en dus je rug zet. Mijn enige wens was gewoon kunnen stappen zonder pijn. NA de operatie wou ik terug kunnen fietsen; Dat ging daarna ook. Daarna wou ik terug kunnen joggen, en jaren later ging ook dat. EN nu kan ik alles terug en zelf beter. Daarom dat ik je moderatie toewens want als het plots "breekt", ...
     
    Daarnet bericht gehad dat mijn heropname goedgekeurd is. Er kunnen nu dus uitbreidingen aan de woning gebeuren waardoor de garage volledig zal kunnen dienen als home gym (nu is dat +- 60%).

    Dat betekent dat ik mijn garage gym kan uitbreiden en dat ik binnenkort een lat pulley kan bestellen :D
     
    :roflol: Zat zon kerel op discord mad te doen dat ik hele tijd hem uit gym bij peperbus flikkerde met Pokémon go. Beetje zeiken dat gps zou spoofen :o

    Straks even alle gyms slopen waar die kerel in zit :trollface:
     
    :roflol: Zat zon kerel op discord mad te doen dat ik hele tijd hem uit gym bij peperbus flikkerde met Pokémon go. Beetje zeiken dat gps zou spoofen :o

    Straks even alle gyms slopen waar die kerel in zit :trollface:

    Jij kwam toch nooit in een sportschool?
     
    2 hernia's, bulging discs, jumpers knieën, fucked up si-gewricht, nieuwe hartklep etc... ik blijf ervoor gaan man :piraat:
    Recent nog een paar all-time PR's gezet :)
    Respect man :D. Maar hernia's, bulging dicss en jumper knees kan je wel van terugkomen. Nieuwe hartklep en fucked up si-gewricht das andere koek denk ik ;)
     
    2 hernia's, bulging discs, jumpers knieën, fucked up si-gewricht, nieuwe hartklep etc... ik blijf ervoor gaan man :piraat:
    Recent nog een paar all-time PR's gezet :)

    In de top drie van mijn grootste spijten van dit board is dat ik je nog nooit in het echt heb gezien :D
     
    In de top drie van mijn grootste spijten van dit board is dat ik je nog nooit in het echt heb gezien :D
    Wat nog niet is, kan nog komen zeggen ze hier :D
     
    Back
    Naar boven