AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°13 The Bear Complex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.245
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Om het jaar af te sluiten hebben we ditmaal gekozen voor een oefening die verschillende componenten bevat, namelijk de alom beruchte bear complex.

De winnaar zal hiervoor een Elite account en, voor eeuwige roem, een plaatsje in de challenge winnaars lijst krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een challenge winner banner krijgen)

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 januari zal de winnaar bekend gemaakt worden.

- Power clean + Front squat + OH press + Back squat + Behind the neck press = 1 rep
- 60kg voor de heren. 30kg voor de dames
- Zoveel mogelijk reps
- Geen time cap
- Alle reps vlot achter elkaar, max 2 seconden rust tussendoor
-Filmpje als bewijs
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

Succes !!
Het moderator team.


Natty87 11 reps :1e:


prosteenstoter 9 reps


Natty87 7 reps


[RSVP=412479]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]

natty87 - 1
psycomantje - 1 - In!

Totaal: 2
 
Laatst bewerkt:
tenor.gif
 
Holy fooock!!! Weet niet eens of ik 60kg behind the neck press. Gewoon wel maar nog nooit in men leven behind the neck gepressed :p ga ik zeker proberen. Mijn pr week zit erop deze week dus moet toch wat deloaden. Dus ff gek doen met 60kg lijkt me leuk
 
Moeten de ohp en behind the neck press strict zijn of mogen het push presses zijn?
 

Oké met push dus, niet dat het veel voor mij uitmaakt.
Meer dan 10x gaat me dat sowieso niet lukken vlot achter elkaar.
Mooie challenge voor de wat zwaardere jongens:).
 
Interessant. Zondag eens 1 rep proberen en kijken wat dat zegt. De behind neck wordt een uitdaging voor de mobiliteit van de linkerschouder.
 
Ga m morgen ook even proberen:D 30kg is te doen met push
 
Ben heel benieuwd of ik dit kan, ga hem eerst eens met lege stang (20 kg) proberen voordat ik helemaal omtief.
Waarschijnlijk gaat m'n clean een fake one worden want na het een keer 8 weken geprobeerd te hebben kon ik nog steeds niet fatsoenlijk cleanen :o

Plus ik heb nog nooit behind the neckpress gedaan en 2x frontsquats. Will give it a try.
 
Het zal hem dus voornamelijk gaan zitten in het schouderwerk
 
Ben heel benieuwd of ik dit kan, ga hem eerst eens met lege stang (20 kg) proberen voordat ik helemaal omtief.
Waarschijnlijk gaat m'n clean een fake one worden want na het een keer 8 weken geprobeerd te hebben kon ik nog steeds niet fatsoenlijk cleanen :o

Plus ik heb nog nooit behind the neckpress gedaan en 2x frontsquats. Will give it a try.
Mijn cleans zijn ook lekker lomp:roflol:
 
Nice! Hilarisch die cleans. Gewoon van de grond rapen eigenlijk xD
 
Back
Naar boven