AndroidHealthClinic

Klap op kaak (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

StylinBro

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
91
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Hallo bodybuilders,

Zondag heb ik een klap op de kaak gehad met blote vuist. Nu heb ik telkens het gevoel dat er druk op het oor staat. Als ik mijn pink in mijn oor stop en mijn kaak beweeg dan hoor ik (en voel ik) dat het niet helemaal ok is. Heb al gelezen dat problemen met de kaak ook druk op het oor kunnen geven.

Trommelvlies is intact gebleven.

Hoe denken jullie hierover? Gr Juliën
 
Misschien kan je het beste even langs de dokter gaan? Het is maar een idee hoor.
 
Als je morgen geen beterschap merkt naar de arts gaan. Kost niks, of bijna niks, en heb je meer zekerheid.
 
PS: waaraan heb je die klap te danken en heb je teruggemept?
 
PS: waaraan heb je die klap te danken en heb je teruggemept?
Typische ruziezoekers met 5 man ijsballen gooien tegen verschillende mensen bij de ijsbaan, waaronder ook naar mij. Naartoe gelopen toen geslagen door een gast en die jongen die mij sloeg teruggeslagen. Toen in mn eentje door 5 man geslagen. ;):)
 
Typische ruziezoekers met 5 man ijsballen gooien tegen verschillende mensen bij de ijsbaan, waaronder ook naar mij. Naartoe gelopen toen geslagen door een gast en die jongen die mij sloeg teruggeslagen. Toen in mn eentje door 5 man geslagen. ;):)
Is klote. Blijkbaar is er nog niks veranderd. Toen ik puber was was het op de schaatspiste ook altijd van dat. Tip... vreten, trainen, boksen, en dan hebben ze meestal geen zin om te gaan meppen.
 
Altijd eerst slagen als je naar iemand toeloopt
 
Chael sonnen zegt: "als iemand naar kwaad naar je toestapt, bijvoorbeeld op de baan (uit de wagen stapt) dan moet je aannemen dat het gevecht reeds begonnen is en je dus niet moet wachten tot de andere je een mep verkoopt". Ik denk dat daar wel iets in zit.
 
Tsja hoe kan je een gevecht winnen met je pink in je oor, lijkt me wel een beetje overmoedig achteraf bekeken.
 
Hallo bodybuilders,

Zondag heb ik een klap op de kaak gehad met blote vuist. Nu heb ik telkens het gevoel dat er druk op het oor staat. Als ik mijn pink in mijn oor stop en mijn kaak beweeg dan hoor ik (en voel ik) dat het niet helemaal ok is. Heb al gelezen dat problemen met de kaak ook druk op het oor kunnen geven.

Trommelvlies is intact gebleven.

Hoe denken jullie hierover? Gr Juliën

Laat een scan doen.

Ik vind dit vrij duh...
 
Chael sonnen zegt: "als iemand naar kwaad naar je toestapt, bijvoorbeeld op de baan (uit de wagen stapt) dan moet je aannemen dat het gevecht reeds begonnen is en je dus niet moet wachten tot de andere je een mep verkoopt". Ik denk dat daar wel iets in zit.

En dan word je veroordeeld voor slagen en verwondingen.
 
En dan word je veroordeeld voor slagen en verwondingen.
Niet noodzakelijk. Als iemand naar je toekomt, kan je dit als een bedreiging zien en daar mag je proportioneel op reageren. De wet zegt niet dat je moet wachten tot je geslagen wordt. En als er geen getuigen zijn, dan zijn de zaken nog eenvoudiger.
 
Niet noodzakelijk. Als iemand naar je toekomt, kan je dit als een bedreiging zien en daar mag je proportioneel op reageren. De wet zegt niet dat je moet wachten tot je geslagen wordt. En als er geen getuigen zijn, dan zijn de zaken nog eenvoudiger.

Leg dat maar uit aan een Belgische rechter. Hij stapt op me af is hier geen geldige reden.

Alsook slaan als iemand op je afstapt zal hier niet beschouwd worden als proportioneel geweld gebruiken.
 
Leg dat maar uit aan een Belgische rechter. Hij stapt op me af is hier geen geldige reden.
Ik ben criminoloog, in België, dus ik weet wel waar ik het over heb.
 
Ik ben criminoloog, in België, dus ik weet wel waar ik het over heb.

Ken 1 iemand persoonlijk die het voorgehad heeft en heeft een hoop gezever gekregen.
Kerel zn kaak was wel gebroken. Was nochtans maar 1 tik.

Kerel (agressor) had eerst zelfs nog geduwd,alvorens de andere reageerde met een slag.

En zo zijn er nog wel absurde voorvallen te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Weet 1 iemand die het voorgehad heeft en heeft een hoop gezever gekregen.
Kerel zn kaak was wel gebroken. Was nochtans maar 1 tik.
Dergelijke zaken moeten steeds in concreto, geval per geval bekeken worden. Je kan bijv onweerstaanbare dwang inroepen. Ik heb gedetineerden begeleid die vrij waren gesproken nadat ze voor de rechten vertelden wat er was gebeurd:" de man was me al een hele tijd op de snelweg aan het volgen, ik nam de afrit naar het benzinestation, en hij volgde me. Ik wou terug wegrijden maar hij blokkeerde me. Hij kwam naar mijn wagen gelopen, ik stapte uit en toen kwam hij zo snel aangelopen ,zeer dreigend en schreeuwend, dat ik me zo in gevaar voelde dat ik hem een klap in het gezicht heb gegeven."
De rechter oordeelde dat de andere man, die dreigend kwam aangelopen, als eerste een agressieve daad had gesteld en dat de reactie van de man die de mep had uitgedeeld, proportioneel was. De andere man werd veroordeeld voor verkeersagressie. Maar het klopt inderdaad dat de bal in het kamp van de rechter ligt.
 
Back
Naar boven