MuscleMeat

Hulp bij injecteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitness1979

Novice
Lid geworden
17 dec 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
64kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag allemaal,


Ik ben 38 jaar en ik heb er momenteel 15 jaar serieuze fitness opzitten. Dat wil zeggen minimaal 3 maal in de week een uur progressieve krachttraining met daarbij een suikerarm en vetarm dieet met minimaal 150 gram eiwit per dag.


Ik heb van nature een weinig gespierd postuur en twee jaar geleden constateerde ik dat ik wat spiermassa betreft wel mijn plateau had bereikt. Ik ben momenteel slechts 65 kg met een lengte van 179 cm en een vetpercentage van rond de 14%.


Om er toch nog een klein schepje bovenop te doen ben ik me onder andere middels dit forum verder gaan informeren over anabole steroïden. Dat heeft ertoe geleid dat ik tot nu toe drie orale kuren heb gedaan, namelijk anavar, turinabol en dianabol. Elk van deze kuren duurde 6-8 weken gevolgd door 6 maanden zonder AAS.


Daarbij heb ik goed zorg gedragen voor mijn lever (mariadistel, NAC, R-Ala, Liv 52) en mijn cholesterol (omega-3, niacine). Bij dianabol heb ik eveneens aromataseremmers gebruikt (arimidex, proviron, in nakuur aromasin). Als nakuur heb ik bij elke kuur SERM’s gebruikt (nolva, clomid) en testboosters (D-asparaginezuur, ZMA) en cortisolremmers (ashwagandha, magnolio extract, berberine, rhodiola, fosfatidylserine).


Ik ben tevreden met de vooruitgang die ik tot nu toe heb geboekt, maar ik besef me dat orale AAS extra nadelen hebben bovenop de nadelen die AAS sowieso reeds hebben. Om die reden ben ik er nu klaar voor mijn eerste injectiekuur. Hoewel zelf injecteren wel een optie is voor in de toekomst, zou ik eerst liever nog geïnjecteerd worden door iemand met ervaring. Ik ken echter niemand in mijn privé netwerk die AAS gebruikt en ik zou liever niet iemand hiervoor benaderen op mijn sportschool omdat ik vrees dat ik iemand aanspreek die vervolgens bij hoog en bij laag gaat beweren geen AAS te gebruiken waarmee ik dan onnodig iemand heb beledigd. Daarnaast wil ik mijn eerste injectiekuur graag ondergaan met de hoogst mogelijke privacy.


Vandaar dat ik nu toch maar eens lid ben geworden van dit forum dat ik reeds vele jaren volg met de vraag of jullie mij zouden kunnen vertellen hoe ik aan een contact zou kunnen komen die mij injecteert tijdens mijn eerste injectiekuur?


Ik woon in de regio Rotterdam maar ben wel bereid om hiervoor wat afstand af te leggen. Let wel, ik heb nog niet vastbesloten welke exacte injectiekuur ik zou willen gaan doen. Daarover ga ik mij in de komende weken nog eens goed buigen.


Alvast bedankt voor elke serieuze en positieve reactie!
 
Ga eerst eens wat meer eten!

Na 3 kuren nog 65kg wegen... kom op zeg.
 
Ga eerst eens wat meer eten!

Na 3 kuren nog 65kg wegen... kom op zeg.
Dit dus.

65kg en 13 jr serieuze training? Hoop dat je een typfoutje hebt gemaakt.

Meer eten . En hoe zit je training eruit?
 
Nooit maar dan ook nooit meer gaan kuren. Je snapt er helemaal niks van. Kijk eerst maar naar je voeding.
 
Jij constateerde voor die 3 kuren dat je jouw natty plateau bereikt had? Toen woog je <65kg?

Ik schat in dat jij te weinig weet van voeding/training. Een kuur gaat in dat geval bijna niks uithalen. Zonde van je geld en gezondheid. En ook zal je alles weer kwijtraken aan gains daarna als je basis belabberd is.
 
179cm, 65kg en 14% :roflol::roflol: Vreten moet je en je bent nog lang niet aan het einde van je groeicurve.
6-7 keer per dag eten. per maaltijd 75gr koolhydraten, 25gr eiwit, 10gr vet. (7x75x4=2100, 7x25x4=700, 7x10x9=630 totaal 3430Kcal)
Vreten moet je.
 
Maargoed even advocaat van de duivel spelen. Misschien zal hij natty niet veel meer gainen met zijn leeftijd (38 jaar).
 
Alvast bedankt voor elke serieuze en positieve reactie!
Reken hier maar niet op....je weegt hetzelfde als de gemiddelde puber. Als dit het resultaat is van 15 jaar "serieuze fitness" dan heb je 15 jaar lang op zijn zachts gezegd iets niet helemaal goed gegaan.

Maargoed even advocaat van de duivel spelen. Misschien zal hij natty niet veel meer gainen met zijn leeftijd (38 jaar).
Niet kunnen gainen heeft helemaal niets met zijn leeftijd te maken.
 
Reken hier maar niet op....je weegt hetzelfde als de gemiddelde puber. Als dit het resultaat is van 15 jaar "serieuze fitness" dan heb je 15 jaar lang op zijn zachts gezegd iets niet helemaal goed gegaan.


Niet kunnen gainen heeft helemaal niets met zijn leeftijd te maken.

Nee in die 15 jaar heeft hij geen kut bereikt. Maar leeftijd hangt natuurlijk wel samen met groeipotentie.
 
Nee in die 15 jaar heeft hij geen kut bereikt. Maar leeftijd hangt natuurlijk wel samen met groeipotentie.
De eerste constatering is juist. Maar de tweede constatering is geen verklaring voor de eerste constatering, want er lopen genoeg voorbeelden rond (inclusief mezelf) die dit weerspreken. Dat groeipotentie uiteindelijk minder wordt weten we allemaal, maar niet in die mate.
 
na 15j serieus trainen 65 kg op 1m79.

Dan heb ik serieus mn bedenkingen bij dat serieus trainen. Dat weeg je met jouw lengte zelf makkelijk zonder trainen.

Meer eten en of beter trainen.

Als je na 3 kuren aas nog steeds maar 65 kg weegt op 1m79 weet je blijkbaar niet waarmee je bezig bent.
 
De eerste constatering is juist. Maar de tweede constatering is geen verklaring voor de eerste constatering, want er lopen genoeg voorbeelden rond (inclusief mezelf) die dit weerspreken. Dat groeipotentie uiteindelijk minder wordt weten we allemaal, maar niet in die mate.

Precies. Ik dacht ook ooit dat ik met 75kg richting mijn natry grens was ivm hard gainer zijn. Ik heb in 2 jaar 10kg erbij geplakt door serieus trainen/eten.

TS heeft geen idee waar hij mee bezig is. En zonder dat verstand gaan anabolen geen shit opleveren.
 
De eerste constatering is juist. Maar de tweede constatering is geen verklaring voor de eerste constatering, want er lopen genoeg voorbeelden rond (inclusief mezelf) die dit weerspreken. Dat groeipotentie uiteindelijk minder wordt weten we allemaal, maar niet in die mate.

Precies. Het verhaal dat als je ouder bent niet kunt gainen is in het leven geroepen van jongere sporters die er niet alles aan doen en dan wijzen met hun vingertje naar oudere die wel gainen en dan wordt snel aas als logische verklaring gegeven.
Ik begon met deze sport op 48 jarige leeftijd en dat bracht ~10kg spiermassa in 14 maanden (van 94kg met 35+% (61,1kg) naar 76kg met 6% (71,4kg) = 10,3kg)
 
Bij mij 50 euro met happy end. :dontfeed:
 
Back
Naar boven