XXL Nutrition

17 jaar, armen

Bezoekers in dit topic

Finn K

Novice
Lid geworden
28 jul 2017
Berichten
21
Waardering
22
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Nu iets langer dan 2 jaar bezig met trainen en ben recent 17 geworden. Gaat het al de goede kant op?

IMG_1288.PNG
 
Je bent geweldig, natuurtalent...aankomend Nederlands kampioen junioren!! :1010:
 
Gaat de goede kant op.
 
weer iemand die ontzettend op zichzelf geilt maar zogenaamd heel bescheiden even wat complimentjes komt vangen. nice.
Ben eigenlijk vrij serieus, ben van plan om ooit mee te gaan doen aan wedstrijden. Als het er allemaal niet uit ziet houdt het op. Kan mezelf niet beoordelen of wat goed of slecht is omdat ik hier simpelweg gewoon te weinig vanaf weet.
 
Ben eigenlijk vrij serieus, ben van plan om ooit mee te gaan doen aan wedstrijden. Als het er allemaal niet uit ziet houdt het op. Kan mezelf niet beoordelen of wat goed of slecht is omdat ik hier simpelweg gewoon te weinig vanaf weet.

Wat verwacht je dan, een analyse op basis van een armpje waarbij je wss een uur hebt lopen kloten om de perfecte lichtinval te krijgen zodat het ergens op lijkt?
 
Jongens, ts is pas recent 17 geworden. Er zijn hele secties vol foto's waarbij mensen de meest gunstige lichtinval zoeken. En die zijn volwassen. Op basis van wat er op de foto zichtbaar is kan men idd geen heel goede voorspelling doen maar ik vind dat ts in ieder geval goed bezig lijkt te zijn. Topic heet 17 jaar, armen dus mijn eerdere comment ging over de armen.
 
en nu een normale foto zonder die halfnatty lightning zodat we je kunnen helpen :D:D
 
En waarom heb ik nog steeds amper spieren dan, potverdomme :(.
 
goed bezig alleen een foto zoals dit is niks
 
17 jaar n dan zulke triceps. Vind het wel knap hoor ondanks het lichtinval. Meeste mannetjes van 17 hebben dit niet hoor
 
Op 17 zijn de meeste ook nog natty :trollface:


Kan ik niet over mee praten sorry, im also part of it, had me 10mg dbol pd al op me 14de jammer genoeg. Maar je hebt wel groot gelijk!
 
Back
Naar boven