Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Maar het was niet zijn schuld en popo aan de deur :D
     
    Zyzyzyi jij weer?

    Hij is bij verstek veroordeeld dus kan best dat ik wat gemist heb :roflol: :trollface:

    Wel forse straf voor bij een file, je rijdt dan toch langzaam.

    Ben overigens wel benieuwd wat een hoger gerechtshof hier van gaat zeggen, je mag niet aan de hand van iemands inkomsten bepalen dat zijn/haar straf hoger/lager wordt dan van een ander. Nouja misschien wel hogere boetes opleggen, maar een rijverbod omdat iemand veel geld verdiend lijkt me juridisch niet echt correct.
     
    Wat een kuttitel ook :roflol:. Grootverdiener :roflol: u mirin strontjournalist met je 2 nikkels per maand. Wie zou niet opscheppen met zijn 20k/maand :roflol:.
     
    je mag niet aan de hand van iemands inkomsten bepalen dat zijn/haar straf hoger/lager wordt danvan een ander. Nouja misschien wel hogere boetes opleggen
    Zeker weten dat dat wordt gedaan bij boetes. Dan wordt gekeken naar wat voor auto je rijdt etc.
    Wie zou niet opscheppen met zijn 20k/maand :roflol:.
    Volgens mij ben je eerder een uitzondering wanneer je dat wel doet. Opscheppen over wat je binnenharkt is niet sjiek. Mensen met hogere inkomens hoor ik nauwelijks over geld, indien wel dan is het meer in de zin of men het het waard vindt om de prijs ervoor te betalen.
     
    Zeker weten dat dat wordt gedaan bij boetes. Dan wordt gekeken naar wat voor auto je rijdt etc.

    Volgens mij ben je eerder een uitzondering wanneer je dat wel doet. Opscheppen over wat je binnenharkt is niet sjiek. Mensen met hogere inkomens hoor ik nooit over geld.

    Klopt maar dan kijk je naar financiële draagkracht en niet naar ‘hij heeft genoeg geld dus dan maar rijverbod’. Lijkt me niet dat zoiets stand houdt bij een hoger gerechtshof
     
    Klopt maar dan kijk je naar financiële draagkracht
    Dat is nog steeds vreemd imo. Dus iemand met een laag inkomen kan precies dezelfde actie uitvoeren en een lagere straf/boete krijgen dan iemand die tonnen of miljoenen krijgt. Als dat zo rechtvaardig is waarom dan geen boete systeem naar Zwitsers model invoeren, dat gaat echt op basis van inkomsten en niet op basis van losse pols van de OvJ.
     
    Dat is nog steeds vreemd imo. Dus iemand met een laag inkomen kan precies dezelfde actie uitvoeren en een lagere straf/boete krijgen dan iemand die tonnen of miljoenen krijgt. Als dat zo rechtvaardig is waarom dan geen boete systeem naar Zwitsers model invoeren.

    Mwoah straf moet wel in verhouding zijn, worden ook genoeg mensen de cel in gegooid omdat ze boetes niet kunnen betalen (hier in Nederland ieder geval)
     
    Zeker weten dat dat wordt gedaan bij boetes. Dan wordt gekeken naar wat voor auto je rijdt etc.

    Volgens mij ben je eerder een uitzondering wanneer je dat wel doet. Opscheppen over wat je binnenharkt is niet sjiek. Mensen met hogere inkomens hoor ik nauwelijks over geld, indien wel dan is het meer in de zin of men het het waard vindt om de prijs ervoor te betalen.
    Was sarcastische ondertoon hoor, meneer had waarschijnlijk teveel gezopen. Hoe dan ook een kuttitel.
     
    Life time personal record op de deadlift 1 x 180; het gaat sneller vooruit dan verwacht terwijl ik bijna nooit deadlift. Snap er niks van.
     
    3.jpg
     
    Stuur hem net door op de Feyenoord whatsapp groep, vragen er een paar man wie dit zijn....ik ben ouhouuuuuud :eek:
     
    Stuur hem net door op de Feyenoord whatsapp groep, vragen er een paar man wie dit zijn....ik ben ouhouuuuuud :eek:
    Het is tijd om andere groepjes op te zoeken.
     
    Back
    Naar boven