MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik trek je niet graag in twijfel, maar dit is echt onzin Ron!
Vertel? Okay ze staan niet letterlijk in de rij. Maar epo en epo-achtige middelen worden gebruikt.
Pre-workouts, T5 (efedrine), Clen, DNP is in mijn onderzoek naar voren gekomen. En dat is lokaal.

En je mag mij in twijfel nemen hoor, dat staat je natuurlijk vrij. :thumbs:
 
Is dit laatste is het misschien het gevolg van een beter herstel. Ik bedoel gewone arbeid zorgt ook voor spieractiviteit.
Ik kan er naast zitten natuurlijk.

En motivatie in een spuitje daar geloof ik echt niets van. Placebo effect okay.

Je zit er absoluut naast. Gewoon door niets te doen!

En wat denk jij als je traint en plotseling veel meer gewicht kan pakken, je overhemd opeens strak komt te zitten en zelfs je broeken niet meer passen :) zou dat geen enorme motivatie boost geven denk je.

Dan heb ik het nog niet over het effect van testosteron op de hersenen. Je voelt je onoverwinnelijk! ;)
 
......
Daarbij is gebruik niet alleen interessant om spiermassa te winnen, maar misschien nog wel veel belangrijker om spiermassa vast te houden tijdens de wedstrijdvoorbereiding en daarbij ook nog eens vet te verbranden.

Kortom, juice maakt alles heel veel makkelijker!
Daar geef ik je helemaal gelijk in.
 
..... Je voelt je onoverwinnelijk! ;)
Dat voel ik me altijd al. :lifter::flexbiceps:
......En wat denk jij als je traint en plotseling veel meer gewicht kan pakken, je overhemd opeens strak komt te zitten en zelfs je broeken niet meer passen :) zou dat geen enorme motivatie boost geven denk je......
Dat zal mij een boost geven die ongekend is.
De laatste keer met 3x quads trainen per week voro 6 weken heeft me 1,5cm opgebracht.
En dat gaf me een enorme kick :superman:
 
Ik ga trainen. Borst en armen.
 
Dat zal mij een boost geven die ongekend is.
De laatste keer met 3x quads trainen per week voro 6 weken heeft me 1,5cm opgebracht.

Moet je je voorstellen dat de groei dan geen gevolg is van vocht door een ontstekingsreactie, maar pure spiermassa! ;)

Train ze!
 
Moet je je voorstellen dat de groei dan geen gevolg is van vocht door een ontstekingsreactie, maar pure spiermassa! ;)

Train ze!
Ik heb de meting gedaan na een week totale rust (zeg maar eind week 7) En daarmee heb ik getracht een objectieve meting te bewerkstelligen.
Het is ook puur een indicatie, kijken of het verhogen van de volume en trainingsfrequentie positieve gevolgen heeft voor mijn benen.

Uiteindelijk is het bodybuilden een zoektocht naar wat werkt er voor jou.
De standaard is handig om mee te starten en te kijken wat je daarmee ontwikkeld.
En ik vind dit dan ook weer het mooie van de sport. Jezelf elke keer weer verbeteren door aanpassing van je trainingsmethodiek, intensiteit, frequentie etc.
Voor nu ga ik dus ook fascia massage invoeren.

En Eleiko even over
Met dat verschil dat de wedstrijd‘sport’ bodybuilding geen bestaansrecht zou hebben zonder AAS/PED.
Overigens zullen bij bv amateur voetballers weinig tot geen gebruikers zijn terwijl bij amateur bodybuilders weinig tot geen niet gebruikers te vinden zullen zijn.
De INBA is een organisatie die aantoont dat wat je zegt niet geheel waarheid is natuurlijk.
Wat je er wel ziet, dat de lijven anders uitzien dan de A-Atleten bij niet gecontroleerde wedstrijden.
Maar evengoed lopen daar ook monsters rond.
 
Dinsdag week 2 training 2
Spiergroep: Borst, Biceps & Kuiten
Gym: Bodyfit Den Helder

Borst
Rep range 6-10 en 4 seconde excentrisch

Incl db press 4xWU tot 80% van werkset, 1x10x17kg, 1x10x20kg, 1x10x22kg, 1x10x26kg. Werksets 4x10x30kg killing. :fire:
Machine press 4x10x55kg
Incl db fly’s 1x10x12kg, 1x10x16kg, 2x10x18kg
Flat db presses vergeten te doen :haar:
Weighted dips 4x5xBW+4x5x-40kg

Biceps
Rep range 6-10 en 4 seconde excentrisch

Standing barbell curl 4x10x30kg
Standing alternated db curls 4x10x12kg. :help:
Atlas cable curls 4x10 reps opbouwend naar 30kg beide zijde.
Unilateral concentration curls 4x10x10kg
 
Je moet nog steeds keihard trainen en vreten. Daar kan een pilletje of spuit niets aan veranderen.
In het geval dat je het gemist had in de lading hierboven:
Word je gespierder van anabolen zonder daarbij te trainen? - PeterBond.nl
Je hoeft dus niet zo hard te werken. Je komt ook weg met verkeerd trainen of zo goed als niets doen. Je hebt dan nog steeds een betere fysiek dan natty's die zich helemaal kapot trainen en hun voeding op orde hebben.
Ik zeg niet dat de echte dedicated BBers zoals Jannesmanderfeld (leuk interview trouwens Jannes, respect!) dat doen, die werken echt wel hard en dat kun je dan ook zien.
Flat db presses vergeten te doen :haar:
:D
 
Laatst bewerkt:
In het geval dat je het gemist had in de lading hierboven:
Word je gespierder van anabolen zonder daarbij te trainen? - PeterBond.nl
Je hoeft dus niet zo hard te werken. Je komt ook weg met verkeerd trainen of zo goed als niets doen. Je hebt dan nog steeds een betere fysiek dan natty's die zich helemaal kapot trainen en hun voeding op orde hebben.
Ik zeg niet dat de echte dedicated BBers zoals Jannesmanderfeld (leuk interview trouwens Jannes, respect!) dat doen, die werken echt wel hard en dat kun je dan ook zien.
Amen..

AAS maakt het in den beginne gewoon veel makkelijker. Zowel in bulk als cut. Uiteindelijk kun je ook nog eens veel meer eten door meer VVM en kom je vervolgens ook beter weg met slecht voedsel.

Ik volg legio BB'ers uit NL op IG en die zie ik zeer regelmatig teringzooi vreten, maar gewoon lekker shredded blijven..

Rara hoe kan dat..
 
Amen..

AAS maakt het in den beginne gewoon veel makkelijker. Zowel in bulk als cut. Uiteindelijk kun je ook nog eens veel meer eten door meer VVM en kom je vervolgens ook beter weg met slecht voedsel.

Ik volg legio BB'ers uit NL op IG en die zie ik zeer regelmatig teringzooi vreten, maar gewoon lekker shredded blijven..

Rara hoe kan dat..
Tja:

Gedurende deze 20 weken wonnen de 125-, 300- en 600-mg-groepen respectievelijk 3.4, 5.2 and 7.9 kg VVM zonder een moer te doen. Deze resultaten waren vastgesteld met onderwaterweging en werden ook bevestigd met dual-energy X-ray absorptiemetrie (DXA; volgens deze meting won de laatste groep zelfs 8.9 kg VVM). De 600-mg-groep won dus in 20 weken luieren meer VVM dan de proefpersonen in de eerdere studie waarbij testosteron werd gecombineerd met krachttraining voor 10 weken. Wat een toewijding vereisen die anabolen toch ook. :o
 
Het effect van AAS wordt volgens mij zowel onder- als overschat. Het effect wordt door zowel beginners (die vaak naar de fake natties opkijken) als sommige gebruikers zelf vaak onderschat: je kunt er heel gemakkelijk gains mee maken, zonder soms inderdaad ook maar een barbell of dumbell te verplaatsen. En overschat omdat het effect natuurlijk niet onbeperkt is, dus er moet echt wel dedicated bij getraind en gegeten worden uiteindelijk.

En wanneer de boel dan stagneert dan is het vaak toch wel een kwestie van "upping the dose". En daar ligt volgens mij ook wel de trade off: is iemand bereidt om de gezondheidsrisico's te nemen die daarbij horen, want die worden steeds groter natuurlijk. Ondanks allerlei bloedonderzoeken en andere health checks tussendoor.
 
Ja ik heb ook een keer zo'n onderzoek gelezen dat ze in 6 weken zonder trainen 2 kilo spier groeien.
Vergeet niet dat je alleen de eerste keer mee weg kan komen en je daarna gewoon een heel hard plateau hit. Je gaat zonder trainen en eten geen goed fysiek krijgen tenzij je genetisch ecjht top tier bent
 
Je gaat zonder trainen en eten geen goed fysiek krijgen tenzij je genetisch ecjht top tier bent
Maar met een beetje trainen en redelijk eten wel een stuk beter dan de Natty die knetterhard traint en volledig los gaat op z'n voedsel. In de subtop en top (en dedicated amateurs) kom je er natuurlijk absoluut niet meer mee weg. Dan moet je echt vet aan de bak!
Maar die andere categorie waarvan ik me afvraag waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn...:rolleyes: Ik ken er wel een paar. Fysiek ongeveer vergelijkbaar met mij, stukken jonger en trainen als natte vaatdoeken (als ze die week niet weer eens overslaan zoals wel vaker) en vreten als zwijnen. Dan nog zetten ze eenzelfde fysiek (of beter) neer dan die van mij. Even voor de beeldvorming: ik heb de afgelopen twee jaar geen training gemist of overgeslagen en weeg al mijn voeding en let goed op mijn macro's.

Sorry voor de hyjack Ano_87987... :o
 
Maar met een beetje trainen en redelijk eten wel een stuk beter dan de Natty die knetterhard traint en volledig los gaat op z'n voedsel. In de subtop en top (en dedicated amateurs) kom je er natuurlijk absoluut niet meer mee weg. Dan moet je echt vet aan de bak!
Maar die andere categorie waarvan ik me afvraag waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn...:rolleyes: Ik ken er wel een paar. Fysiek ongeveer vergelijkbaar met mij, stukken jonger en trainen als natte vaatdoeken (als ze die week niet weer eens overslaan zoals wel vaker) en vreten als zwijnen. Dan nog zetten ze eenzelfde fysiek (of beter) neer dan die van mij. Even voor de beeldvorming: ik heb de afgelopen twee jaar geen training gemist of overgeslagen en weeg al mijn voeding en let goed op mijn macro's.

Sorry voor de hyjack Ano_87987... :o
Ik denk dat de hardwerkende naturel er beter uit gaat zien. Mits dat diegene wel genen heb. Er zijn genoeg naturel gasten die er geweldig uitzien. Beter dan 90% van de gebruikers
 
Inderdaad, mits dat de persoon er de goede genen voor heeft. En dat zijn er bar weinig.

Overigens geldt hetzelfde voor gebruikers, zonder goede genen zal je ook nooit de fysiek krijgen zoals bv de jouwe.

Rookie verwoordt het hier exact zoals de werkelijkheid is...

Maar met een beetje trainen en redelijk eten wel een stuk beter dan de Natty die knetterhard traint en volledig los gaat op z'n voedsel. In de subtop en top (en dedicated amateurs) kom je er natuurlijk absoluut niet meer mee weg. Dan moet je echt vet aan de bak!

Maar die andere categorie waarvan ik me afvraag waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn...:rolleyes: Ik ken er wel een paar. Fysiek ongeveer vergelijkbaar met mij, stukken jonger en trainen als natte vaatdoeken (als ze die week niet weer eens overslaan zoals wel vaker) en vreten als zwijnen. Dan nog zetten ze eenzelfde fysiek (of beter) neer dan die van mij.

Even voor de beeldvorming: ik heb de afgelopen twee jaar geen training gemist of overgeslagen en weeg al mijn voeding en let goed op mijn macro's.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven