Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bezoekers in dit topic

Waarom heb ik dit allemaal gemist:scratch:
Mooi resultaat hoor!
 
Voel me nu alweer dik. Maar goed, onwards we go.
2b9d61f06d35288a1e32b9a7c4e8cb47.png

Tegenwoordig iets serieuzer met voeding. Iets cleaner dan vroegah. Probeer ook geen carb/fat only meals meer te eten. Als ik een carb/fat meal eet suppleer ik er wat whey bij zodat ik toch de leucine drempel hit. Of het veel uitmaakt, idk.
Netjes hoor.

Denk dat dit zeker uitmaakt.
probeer zelf in iedere meal minstens 20 gram eiwit binnen te krijgen. Desnoods idd aanvullen met whey melk of wat dan ook.
 
Waarom heb ik dit allemaal gemist:scratch:
Mooi resultaat hoor!
Thanks natty, heb je toch een bijna jaar durige cut gemist :p
Netjes hoor.

Denk dat dit zeker uitmaakt.
probeer zelf in iedere meal minstens 20 gram eiwit binnen te krijgen. Desnoods idd aanvullen met whey melk of wat dan ook.
Yeah 20g minimum vaak. Volgensmij is de vuistregel +- 0,3xbw
Hoe ziet een dag voeding er momenteel ongeveer uit?
Vooralsnog iifym dus verschilt per dag. Werkdagen wel bijna altijd hetzelfde

Kwark
Brood
Pasta/gehakt
whey/oats/honeyloops
open keuze

Basis is eigenlijk altijd oats whey kwark en pasta/gehakt. In het weekend ruil ik pasta/gehakt vaak voor aardappel met hamburgers oid. Vind 2800 kcal iets te karig om uit te geven aan liquide kcal dus drink (nog) geen melk.

Dit was gister
7bc38b8da2c067e05209e4df630bf115.png
 
Haha heb geen jaar gemist hoor;)
 
Overigens met ingang van m'n bulk een oude bad habbit uit de deur gegooid. Doe een (eerste keer ooit) poging om te stoppen met roken na zo'n vijf/zes jaar. So far so good.

Haha heb geen jaar gemist hoor;)
Ooh gelukkig. Log helaas niet meer zo actief, maar lees nog wel alles gewoon.
 
Overigens met ingang van m'n bulk een oude bad habbit uit de deur gegooid. Doe een (eerste keer ooit) poging om te stoppen met roken na zo'n vijf/zes jaar. So far so good.


Ooh gelukkig. Log helaas niet meer zo actief, maar lees nog wel alles gewoon.

Stoppen met roken is :cheer:. Succes ermee!
 
Stay stronk, 42 dagen in hier. Ook van plan om niet meer te roken of grote feesten etc? Daar ligt bij mij altijd de valkuil.
 
Stoppen met roken is :cheer:. Succes ermee!
Thanks Hans.
Stay stronk, 42 dagen in hier. Ook van plan om niet meer te roken of grote feesten etc? Daar ligt bij mij altijd de valkuil.
Ik heb nog niet echt feesten op de planning staan met m'n standaard vrienden groep waarvan iedereen bijna rookt, dus dat zal wel niet zo'n probleem worden. verder is het gewoon karakter tonen I guess.
 
Overigens met ingang van m'n bulk een oude bad habbit uit de deur gegooid. Doe een (eerste keer ooit) poging om te stoppen met roken na zo'n vijf/zes jaar. So far so good.


Ooh gelukkig. Log helaas niet meer zo actief, maar lees nog wel alles gewoon.
Good job!
3 jaar totaal gerookt. Qua fitness merkte ik het als eerste bij squats en deadlifts.
Niet langer zwart voor ogen en veel beter vol te houden.

Thanks Hans.

Ik heb nog niet echt feesten op de planning staan met m'n standaard vrienden groep waarvan iedereen bijna rookt, dus dat zal wel niet zo'n probleem worden. verder is het gewoon karakter tonen I guess.
Als je er eenmaal achter bent voor jezelf dat je echt van deze gewoonte af wilt is het inderdaad een kwestie van karakter tonen.

Vrienden die bij mij in de omgeving rookte waren voor mij dan ook echt geen probleem. Mijn keuze stond vast en wat de rest deed boeide me daarbij niet. Roken en stoppen met roken is en blijft iets persoonlijks.

Good luck!
 
Good job!
3 jaar totaal gerookt. Qua fitness merkte ik het als eerste bij squats en deadlifts.
Niet langer zwart voor ogen en veel beter vol te houden.


Als je er eenmaal achter bent voor jezelf dat je echt van deze gewoonte af wilt is het inderdaad een kwestie van karakter tonen.

Vrienden die bij mij in de omgeving rookte waren voor mij dan ook echt geen probleem. Mijn keuze stond vast en wat de rest deed boeide me daarbij niet. Roken en stoppen met roken is en blijft iets persoonlijks.

Good luck!
Thanks. Tot nu toe merk ik bij de oefeningen niet zoveel nog. Behalve dat ik niet elke ochtend wakker word met een gore keel :emo: Ben alleen echt al sinds ik gestopt ben verkouden. Volgens mij een side van het stoppen.
 
Thanks. Tot nu toe merk ik bij de oefeningen niet zoveel nog. Behalve dat ik niet elke ochtend wakker word met een gore keel :emo: Ben alleen echt al sinds ik gestopt ben verkouden. Volgens mij een side van het stoppen.
Klopt is inderdaad een side. Waarom weet ik niet meer maar is wel bekend dat het erbij kan horen helaas. Gelukkig maar even
 
Bulk gaat prima, kracht en gewicht zit in een stijgende lijn. Helaas wel vorige week een Onderrug blessure opgelopen tijdens high bar Squats notabene. 5x80, 3e rep schoot het ineens in m’n onderrug. En dat terwijl het zo’n 60kg van m’n 1rm af is.

Daarna nog een setje met 60kg geprobeerd maar kon niet eens 10cm zakken zonder pijn. Rows gaan op jet moment ook niet echt helaaas door de pijn. Hier en daar wat leg extension, en curl als ik m’n onderrug niet voel.

Ik loop een beetje alsof ik constante super pomp in m’n Onderrug heb. Verder doet bukken, opstaan etc pijn. Ik hoop dat het gewoon overgaat met wat rust. Wel balen want Squats gingen net weer wat beter.

Achja, liever lowerbody blessure dan upperbody /bro
 
Zelf ook een keer zoiets gehad door aan je omschrijving te lezen. Bij mij door deadliften. Kon geen eens m'n sokken aantrekken tot twee dagen daarna. Duurde 1,5 of 2 weken voordat het weg was bij mij.

Good luck met herstellen!
 
Kan ik over meepraten. Zelfs lopen was geen pretje omdat er regelmatig een pijnscheut door mn onderrug ging waardoor ik stil moest staan en me moest herpakken.
Duurde 1 week voordat ik weer volledig functioneel was voor het dagelijks leven. 2 weken voor squats en deads.
 
Kan er helaas ook over mee praten, schoenen aan doen en dergelijke was een hel.

Verzorg het goed want nu ben je wss half gehandicapt
 
Bulk gaat prima, kracht en gewicht zit in een stijgende lijn. Helaas wel vorige week een Onderrug blessure opgelopen tijdens high bar Squats notabene. 5x80, 3e rep schoot het ineens in m’n onderrug. En dat terwijl het zo’n 60kg van m’n 1rm af is.

Daarna nog een setje met 60kg geprobeerd maar kon niet eens 10cm zakken zonder pijn. Rows gaan op jet moment ook niet echt helaaas door de pijn. Hier en daar wat leg extension, en curl als ik m’n onderrug niet voel.

Ik loop een beetje alsof ik constante super pomp in m’n Onderrug heb. Verder doet bukken, opstaan etc pijn. Ik hoop dat het gewoon overgaat met wat rust. Wel balen want Squats gingen net weer wat beter.

Achja, liever lowerbody blessure dan upperbody /bro

Klote van je rug zeg!probeer wel te blijven bewegen/strechen evt foamrollen. Kan zeker bijdragen. Anders eens een sportmasseur opzoeken.
 
Post sushi tren. Front blijft ondermaads, maarja wcyd.
e80dcdee22d28f8269564552b315482f.png

Zelf ook een keer zoiets gehad door aan je omschrijving te lezen. Bij mij door deadliften.

Kon geen eens m'n sokken aantrekken tot twee dagen daarna. Duurde 1,5 of 2 weken voordat het weg was bij mij.

Good luck met herstellen!

Kan ik over meepraten. Zelfs lopen was geen pretje omdat er regelmatig een pijnscheut door mn onderrug ging waardoor ik stil moest staan en me moest herpakken.
Duurde 1 week voordat ik weer volledig functioneel was voor het dagelijks leven. 2 weken voor squats en deads.

Kan er helaas ook over mee praten, schoenen aan doen en dergelijke was een hel.

Verzorg het goed want nu ben je wss half gehandicapt
Allemaal beetje hetzelfde dus. Is nu al een stuk minder maar voel het nog wel redelijk. Vooralsnog geen niks anders gedaan dan elke training (drie keer deze week) wat leg extension en hamstring curl gedaan. Ook alleen pulldowns en chest supported rows. Zeker geen losse / cable rows.


Klote van je rug zeg!probeer wel te blijven bewegen/strechen evt foamrollen. Kan zeker bijdragen. Anders eens een sportmasseur opzoeken.
Blijf gewoon trainen inderdaad, maar iets mindere intensiteit in die spiergroep regio. Zal het eens doorgeven aan m'n persoonlijke masseur ;)
hint hint
 
Back
Naar boven