MuscleMeat

Forum Challenge N°13 The Bear Complex

Bezoekers in dit topic

7eurW.gif
 
Waar blijven die pogingen:D
Ik heb nog drie dagen :)

Neen, ik heb al eens getest maar ik raak niet verder dan 5 en dan vooral door de nog niet volledig herstelde linkerschouder. De behind neck press is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer pijnlijk.
 
prosteenstoter bij deze 11 reps

Als warming up wat zware sets squat en 8tjes op de bench. :o
2x de mist ingegaan dus dubbele press moeten maken.

Tel ook op den duur kwijt dus maar door.


Nu wel k.o.

Hopenlijk niet nog een keer. Hehe
RFFNCK anders moet je me een beetje van die takkeherrie doorsturen:roflol:
Shit jong, al na de derde rep vloeken dat het zwaar wordt, en er nog 9 uitpersen. Eeuwig respect heb ik daar voor!
 
Shit jong, al na de derde rep vloeken dat het zwaar wordt, en er nog 9 uitpersen. Eeuwig respect heb ik daar voor!
Hij deed 'em onlangs ook met 100kg :eek:
 
Mag je de squats direct vervolgen met presses dus in een beweging door? Natty maakt duidelijk 2 aparte oefeningen, wat me zwaarder lijkt.
 
Mag je de squats direct vervolgen met presses dus in een beweging door? Natty maakt duidelijk 2 aparte oefeningen, wat me zwaarder lijkt.
Gewoon zoals t filmpje in begin post lijkt mij.

Maakte hem op meer manieren wel zwaarder:roflol:
 
Mag je de squats direct vervolgen met presses dus in een beweging door? Natty maakt duidelijk 2 aparte oefeningen, wat me zwaarder lijkt.
Zoals Natty al aangeeft, zoals de video in de beginpost, niet in 1 beweging door dus.
 
Volgens mij ben ik te stijf voor deze crossfit oefening. Ik krijg de bar op deze manier niet in mijn nek gelegd om squats te doen. De kramp schiet in mijn schouder en zit met de houding van mijn nek te kloten. Helaas.
 
mag morgen ook nog of is de deadline vandaag om middernacht?
 
Volgens mij ben ik te stijf voor deze crossfit oefening. Ik krijg de bar op deze manier niet in mijn nek gelegd om squats te doen. De kramp schiet in mijn schouder en zit met de houding van mijn nek te kloten. Helaas.

Jammer :(

mag morgen ook nog of is de deadline vandaag om middernacht?
Morgen mag ook nog.
 
Hiiihiihihi. Dat zou pas erg zijn. Ik ga, afhankelijk van mijn agenda, proberen. Het grootste vraagteken blijft de linkerschouder. Na bijv 5 behind neck presses, ook al voelen die licht aan, begint de schouder zeer onstabiel aan te voelen. Dat zijn de binnenste spieren die nog steeds onvoldoende ontwikkelt zijn en sneller vermoeien dan de groete deltoids. Maar ik ben nieuwsgierig. Met een goeie wip moet dat mss wel lukken. Het in de nek laten zakken, zacht, zal nog het moeilijkste zijn denk ik.
 
Hij deed 'em onlangs ook met 100kg :eek:

Had een tijdje terug 4x bear complex met 100kg, maar denk dat ik onafhankelijk van gewicht sterf na 5 reps met mn krachtsporters conditie :roflol: Maar als ik energie heb na mn training morgen nog wel een poging doen (of sluit de challenge op de 14de en wordt de 15de de winnaar bekend gemaakt?)
 
Had een tijdje terug 4x bear complex met 100kg, maar denk dat ik onafhankelijk van gewicht sterf na 5 reps met mn krachtsporters conditie :roflol: Maar als ik energie heb na mn training morgen nog wel een poging doen (of sluit de challenge op de 14de en wordt de 15de de winnaar bekend gemaakt?)
:roflol:

t/m de 15de, morgen kan nog dus, maar liefst voor 20u00.
 
:roflol:

t/m de 15de, morgen kan nog dus, maar liefst voor 20u00.

Iets te laat eigenlijk, maar mn poging was kansloos :roflol: Ben benieuwd naar de volgende!
 
Ik heb het vandaag eens geprobeerd met 40 kilo maar de linkerschouder heeft nog steeds onvoldoende mobiliteit om de behind neck press uit te voeren. Jammer. Gefeliciteerd Natty.
 
Back
Naar boven