AndroidHealthClinic

Eerste keer gepint (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

twinmatrix

Cool Novice
Lid geworden
23 okt 2017
Berichten
172
Waardering
25
Net gedaan op de ventroglute spot

De naald erin doen deed totaal geen pijn, echt helemaal niet grappig genoeg

Overigens is het wel heel makkelijk om de naald dieper of minder diep te verschuiven, je voelt daar niets van als je niet oplet
Is het niet makkelijk om per ongeluk na het aspireren alsnog een ader in te gaan?

De eerste keer spoot ik maar 0.2ml want ik werd opeens super duizelig en m'n hart slag ging enorm omhoog, ik dacht ff dat ik verkeerde shit aan het zetten was en dood ging :emo:
Maar nadat ik hem eruit haalde nam ik aan dat het gewoon de engheid was dus deed ik hem er weer in en maakte de 2 ml af

Wel een fout gemaakt
Halverwege de tweede keer realiseerde ik mij dat ik per ongeluk de spuit half naar buiten had getrokken
Toen stak ik hem er weer dieper in (zonder eruit te halen) aspireerde, en maakte het af

Was een 30mm naald, dus ik denk dat ik op 15mm wat had gespoten

Misschien subcutane injectie geworden lol
 
Laatst bewerkt:
Misschien fijn voor iemand om te lezen die ook voor het eerst wil pinnen? :emo:
 
Mmmm lekker pinnen en roeren in de spier. Succes met je pip.

En precies om die reden die jij aangeeft wordt er in de medische sector niet geaspireerd. Je kan de naald nooit compleet stilhouden. Wanneer jij per ongeluk toch in een ader zit merk je dat snel genoeg ;)
 
Dat ging lekker dan.

Kun je het volgende keer filmen? Ter lering en vermaak.
 
Net gedaan op de ventroglute spot

De naald erin doen deed totaal geen pijn, echt helemaal niet grappig genoeg

Overigens is het wel heel makkelijk om de naald dieper of minder diep te verschuiven, je voelt daar niets van als je niet oplet
Is het niet makkelijk om per ongeluk na het aspireren alsnog een ader in te gaan?

De eerste keer spoot ik maar 0.2ml want ik werd opeens super duizelig en m'n hart slag ging enorm omhoog, ik dacht ff dat ik verkeerde shit aan het zetten was en dood ging :emo:
Maar nadat ik hem eruit haalde nam ik aan dat het gewoon de engheid was dus deed ik hem er weer in en maakte de 2 ml af

Wel een fout gemaakt
Halverwege de tweede keer realiseerde ik mij dat ik per ongeluk de spuit half naar buiten had getrokken
Toen stak ik hem er weer dieper in (zonder eruit te halen) aspireerde, en maakte het af

Was een 30mm naald, dus ik denk dat ik op 15mm wat had gespoten

Misschien subcutane injectie geworden lol
Hoe is het vandaag met je spot? Beurs?
 
Hoe is het vandaag met je spot? Beurs?
Inderdaad beurs, voelt aan als een blauwe plek. Maar het is niet vervelend of pijnlijk, een "blauwe plek" vind ik wel OK.

Het enige vervelende was een uur na de injectie. Niet pijnlijk maar een raar scherp kut gevoel. Ibuprofen haalde dat meteen weg dus de volgende keer zal ik dat gelijk nemen na het pinnen.

Het valt allemaal wel mee eigenlijk, denk ook dat ik alles gewoon in mijn spieren heb gespoten.
 
It's really sore today but the location makes it acceptable :p
 
2e keer gepint, ging beter deze keer

Krijg de indruk dat aspiratie een beetje nutteloos is, echt moeilijk om die naald op exact dezelfde diepte te houden

Been slaapt een beetje lol

Kan de VG wel aanraden, je kunt er makkelijk bij, het pinnen doet geen pijn en de beursheid is niet zo'n probleem omdat het op de zijkant van je heup zit
 
Ga je jouw ervaring met elke injectie met ons delen, of wat is je bedoeling?

Aspireren nutteloos.. haha, kom je nog wel achter als je een keer verkeerd zit :)
 
Ga je jouw ervaring met elke injectie met ons delen, of wat is je bedoeling?

Aspireren nutteloos.. haha, kom je nog wel achter als je een keer verkeerd zit :)
Nah dit was de laatste keer

Nutteloos in de zin dat je 2 min staat te pinnen waarbij de naald een mm dieper of minder diep kan gaan, is het dan de bedoeling dat je elke keer als je denkt dat hij verschuift opnieuw aspireert voordat je verder spuit? En is het niet zo dat het in de medische wereld niet meer een standaard van gebruik is..?

Of je moet een naald nemen die een tikje korter is en gewoon volledig erin zetten

Natuurlijk als het goed werkt is aspireren wel VEILIG en goed om te doen
 
Nah dit was de laatste keer

Nutteloos in de zin dat je 2 min staat te pinnen waarbij de naald een mm dieper of minder diep kan gaan, is het dan de bedoeling dat je elke keer als je denkt dat hij verschuift opnieuw aspireert voordat je verder spuit? En is het niet zo dat het in de medische wereld niet meer een standaard van gebruik is..?

Of je moet een naald nemen die een tikje korter is en gewoon volledig erin zetten

Natuurlijk als het goed werkt is aspireren wel VEILIG en goed om te doen
Zorgen dat je fatsoenlijke naald hebt die je er helemaal in kunt drukken. Als dat zo is gaat je naald echt niet zomaar schuiven.
Tenzij je echt je hand niet stil kan houden. In dat geval zou ik een andere spot kiezen.
 
Ja, goed punt. Misschien 0.6x25, of is dat te dun? Komt de olie er dan bijna helemaal niet meer uit?

Ik wil graag de naald er 100% in doen maar 3cm voelt te diep aan voor de VG.
 
Nah dit was de laatste keer

Nutteloos in de zin dat je 2 min staat te pinnen waarbij de naald een mm dieper of minder diep kan gaan, is het dan de bedoeling dat je elke keer als je denkt dat hij verschuift opnieuw aspireert voordat je verder spuit? En is het niet zo dat het in de medische wereld niet meer een standaard van gebruik is..?

Of je moet een naald nemen die een tikje korter is en gewoon volledig erin zetten

Natuurlijk als het goed werkt is aspireren wel VEILIG en goed om te doen

Is ook de bedoeling dat je de naald er volledig in duwt, op die manier beweeg je minder. Mijn vriendin is toevallig verpleegkundige en zij gaf idd aan dat zij nooit aspireren. Maar zij zet ook geen AAS bij haar patiënten.. je snapt het doel van aspireren toch wel? Je weet wat er gebeurd wanneer je fout zit?
 
Is ook de bedoeling dat je de naald er volledig in duwt, op die manier beweeg je minder. Mijn vriendin is toevallig verpleegkundige en zij gaf idd aan dat zij nooit aspireren. Maar zij zet ook geen AAS bij haar patiënten.. je snapt het doel van aspireren toch wel? Je weet wat er gebeurd wanneer je fout zit?
Je hebt gelijk hoor, is levensgevaarlijk

OK thx mensen... Ga die kleinere spuiten bestellen
 
Back
Naar boven