MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

BELASTINGEN/HEFFINGEN
btn_info_13.gif

netto prijs [afbeelding niet meer beschikbaar] € 74.004
btn_info_13.gif

BTW [afbeelding niet meer beschikbaar] € 15.541
btn_info_13.gif

BPM (vast) [afbeelding niet meer beschikbaar] € 0
btn_info_13.gif

BPM (CO2) [afbeelding niet meer beschikbaar] € 76.713

:emo:
 
Snap het niet. Volgens mij zijn de eisen verhoogd dacht paar jaar terug dat die 1 serie nog een groen label had.
 
Wat heeft er dan een groen label? Een fiets?
 
Op een of andere manier kloppen die energielabels op autoweek dikwijls niet. Zelf al 5x ervaren. Zelfs uit aardigheid een mail over geschreven, nooit aangepast. Staan meer fouten op de site. Of kijk eens via automerken bij modellen, bij het hogere segment staan hele uitvoeringen er niet bij. Kan je ze op wijzen, je krijgt niks te horen.
 
Heb vroeger wel eens gebeld naar sanoma dat er een foutje stond in de Donnald Duk. Kwamen toen ook niet erg vriendelijk over.
 
F20 LCI

d45tgrA.png


Op basis waarvan krijgt de huidige 116i 'M Sport', met 109 pk, en een driecilinder, hetzelfde label als de 120i?

:scratch:
 
Soms kan het ene model bij afgifte kentekenbewijs vallen onder andere verbruiksnormen dan een jaar later. Wordt nog leuker als je bepaalde energielabels van Autoweek en Autoscout naast elkaar neerlegd, scheelt labels. :scratch: Toen heb ik het laten zitten.
 
Mooi winst van Alfa zeg!

Wel lachen als je die guy bent met die Cadillac.
 
Aantal jaar terug rond Schiphol zag je nog escalades als taxi. Tegenwoordig bijna alleen nog die boring teslas
 
Cadillac schmadillac...

Wat zouden ze trouwens de hele dag doen bij die zeven dealers? :scratch:
 
Jeeps en fiats of usa cars verkopen/ onderhouden. Wel erg kinderlijke denkwijze dat die showrooms alleen open zijn voor die ene cadillac koper
 
Ik meen ooit gelezen te hebben dat iemand in dit topic in Monaco woont/vaak komt, nu ga ik dit jaar naar Top Marques. Nog tips of dingen waar ik echt heen moet wat betreft het evenement zelf of de stad?
 
...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven