MuscleMeat

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dank jullie wel voor de lieve berichten. Ik weet niet goed hoe ik moet reageren.... Ik kan (en wil) er hier niet teveel over uitwijden (evt pm mag).
Een (positieve) update heb ik niet echt. Lichamelijk gaat alles snel achteruit helaas (nu wel redelijk stabiel maar op het randje qua gewicht) en kijk ik per dag aan wat wel en niet kan. Ik ben uitbehandeld/opgegeven maar dat neemt niet weg dat ik altijd blijf vechten.

Dit log zal dus helaas stil blijven... maar op het forum blijf ik gewoon aanwezig en helpen waar ik kan.
Ik blijf hoop en moed houden en knok nog altijd gewoon door.... misschien komt er ooit nog wel verbetering..

"Time will tell"

"never give up"
 
Ik word heel heel erg verdrietig als ik je de term "uitbehandeld/opgegeven" hoor roepen Marina. Daar krijg ik, door ervaringen van heeeel dichtbij, een dikke laag kippenvel van.

Keep strong en als je je verhaal kwijt wilt, dan is pm uiteraard altijd goed!
 
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Sterkte of "je kan het" zijn allemaal loze kreten.
Ik vind het enorm klote dat er niets is gevonden en dat de medische mafia je niets meer kunnen bijstaan.
Er is nog zoveel wat onontdekt is. Maar hier heb jij allemaal niets aan.

Doe wat je kan en waar je liefde naar uitgaat.
Dikke knuffel.
 
Verdorie zeg, ik had je zo graag een positieve wending gegund. Maar het is wat het is.... geef nooit op en een knuffel van mij ook!
 
Wat een verschrikkelijke update :( heel veel sterkte! Hebben ze helemaal geen oorzaak kunnen vinden? We leven met je mee. Hou je taai!
 
Lieve meis, ik hoop dat U snel in gewicht gaat aankomen en dat U toch positieve resultaten kunt laten zien. Wellicht is voor nu een mooie doelstelling om 0,5 kilo aan te komen per week. Persoonlijk zou ik niet genoegen nemen met minder! Indien het U niet lukt kan ik eventueel mensen met meer kennis om advies vragen die U gaan helpen?

Ik geloof in je, :eyebrow:
 
Lieve meis, ik hoop dat U snel in gewicht gaat aankomen en dat U toch positieve resultaten kunt laten zien. Wellicht is voor nu een mooie doelstelling om 0,5 kilo aan te komen per week. Persoonlijk zou ik niet genoegen nemen met minder! Indien het U niet lukt kan ik eventueel mensen met meer kennis om advies vragen die U gaan helpen?

Ik geloof in je, :eyebrow:

Marina heeft genoeg kennis, je schrikt als je weet wat ze naar binnen duwt. Soms werkt het lichaam niet mee... heel veel sterkte Marina, ik ken het verhaal een beetje en de laatste pagina’s maken het niet mooier. Ik hoop echt dat er snel wat betere tijden aankomen... :(
 
Ik word heel heel erg verdrietig als ik je de term "uitbehandeld/opgegeven" hoor roepen Marina. Daar krijg ik, door ervaringen van heeeel dichtbij, een dikke laag kippenvel van.

Keep strong en als je je verhaal kwijt wilt, dan is pm uiteraard altijd goed!

Krachtige woorden van een krachtige vrouw

xxx

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Sterkte of "je kan het" zijn allemaal loze kreten.
Ik vind het enorm klote dat er niets is gevonden en dat de medische mafia je niets meer kunnen bijstaan.
Er is nog zoveel wat onontdekt is. Maar hier heb jij allemaal niets aan.

Doe wat je kan en waar je liefde naar uitgaat.
Dikke knuffel.

Verdorie zeg, ik had je zo graag een positieve wending gegund. Maar het is wat het is.... geef nooit op en een knuffel van mij ook!

Ik stuur bij deze een hele grote virtuele hug:heart:


Wat een verschrikkelijke update :( heel veel sterkte! Hebben ze helemaal geen oorzaak kunnen vinden? We leven met je mee. Hou je taai!
Dank jullie wel allemaal :heart:
Ondanks alles knok ik gewoon door...

Lieve meis, ik hoop dat U snel in gewicht gaat aankomen en dat U toch positieve resultaten kunt laten zien. Wellicht is voor nu een mooie doelstelling om 0,5 kilo aan te komen per week. Persoonlijk zou ik niet genoegen nemen met minder! Indien het U niet lukt kan ik eventueel mensen met meer kennis om advies vragen die U gaan helpen?

Ik geloof in je, :eyebrow:
Als het zo simpel zou zijn geweest om "even" aan te komen.... dan was ik niet al tig jaren aan het knokken geweest om dit voor elkaar te krijgen ....
Mogelijk was er dan iig een oorzaak gevonden geweest zodat ik wist wat ik moest doen hiervoor.
Uiteraard blijft mijn wens en droom op herstel aanwezig... en ik zal nooit hoop en moed opgeven..... Maar een onhaalbaar doel stel ik mezelf niet.
Mijn doel voor nu is stabiel blijven en doorknokken en wie weet gebeurt er nog wel een klein wonder. Die doelstelling is een mooie droom... en dromen mogen en wie weet komen sommige dromen wel uit. Ik weet in ieder geval dat ik nog KAN dromen. ;)

"never give up"

Ik sta altijd open voor hulp en vind het fijn als mensen meedenken. De medische wereld loopt op veel punten toch nog achter en er is nog genoeg niet ontdekt. Maar op dit moment kan ik het er even niet bijhebben. Sorry daarvoor :(

Dank je. :) :kiss:

"Believe in yourself"

"The mind is stronger than the body"


Marina heeft genoeg kennis, je schrikt als je weet wat ze naar binnen duwt. Soms werkt het lichaam niet mee... heel veel sterkte Marina, ik ken het verhaal een beetje en de laatste pagina’s maken het niet mooier. Ik hoop echt dat er snel wat betere tijden aankomen... :(
Dank je Saik. Kennis over voeding heb ik wel... en inderdaad soms werkt je lijf niet mee zoals in mijn geval.
Maar kennis over het menselijk lichaam is vaak nog maar heel beperkt.. en ook veel complexer soms als de medische wereld weet. Dus blijf ik gewoon doorknokken. Hoop doet leven. Het zijn maar woorden maar dat is soms wel de strohalm waar ik me aan vasthou.
Dank je. :kiss:
 
Marina heeft genoeg kennis, je schrikt als je weet wat ze naar binnen duwt

Ik heb geen idee en heb geen voedingschema's van haar gezien of foto's van haar voeding wat ze met regelmaat update.

Uiteraard blijft mijn wens en droom op herstel aanwezig... en ik zal nooit hoop en moed opgeven

Gelukkig ben je (stop met U) positief gestemd en geef je niet op, ik geef je ook niet op en als je stopt met sporten is het logisch dat gewicht weer zakt door spierverlies. Toch heb ik een zeer goede hoop voor jou en zal je steunen waar ik kan. Mocht je er aan toe zijn zou ik graag proberen wat meer voor je te kunnen betekenen en jou wellicht in contact kunnen brengen met mensen die hardnekkig volhouden om je te steunen bij je nieuwe leven wat je te gemoed gaat.

Ik geloof (weet) oprecht, dat je positieve resultaten gaat behalen en dat je leven gaat veranderen!

Inmiddels heb ik uit het log kunnen halen dat je een lactose, gluten en pinda allergie hebt? Mijn complimenten dat je het dan zo lang weet vol te houden en dat je blijkbaar wel op een x gewicht kunt blijven (ook wat minder zonder trainen). Als je op gewicht kunt blijven je hele leven dan kun je mogelijk ook weer wat aankomen. Dat maakt ook dat ik zeer goede hoop en weet heb. Immers als je echt geen voeding meer kunt opnemen dan ging het wel een stuk sneller achteruit.

Ik heb ook uit het log kunnen halen dat je slaap problemen hebt, daar zijn vele oorzaken voor zoals een hormoonhuishouding wat totaal uit balans is. Dit heeft vele oorzaken (waaronder voeding) maar ook spanning en stress. Dat is lastig en soms dragen mensen stress en spanning vrijwel hun hele leven met zich mee. Soms lucht het op om dat soort dingen er uit te gooien en los te laten. Doe dat als het nodig is, en vraag hulp als je het nodig bent!

Mocht ik meer kunnen betekenen, dan laat het weten! Mocht je het niet laten weten omdat je het niet kunt vragen en je er niet uit komt, dan zal ik (wanneer ik denk dat het nodig is) die keuze voor je maken! Maar ik laat liever de eer aan jouzelf!

:heart: Ik laat je niet meer los!

PS: Wees wel eerlijk tegen mij!!!!! Ik wil samen met jou een nieuwe droom ervaren die waarheid gaat worden. Dit is niet geloven dat het nu gaat veranderen, dit is verandering! Mocht je financieel problemen hebben zoals je eerder op het forum aangaf, dan zou ik je graag daarbij willen helpen zodat dit geen belemmering meer is, ik wil daar wel graag in helpen als het kan!


J moedigt mij goed aan en helpt mij, zou je mijn PT willen zijn en doorgaan met de aanmoediging? Help je mij met voeding en wat trainingen tegen betaling of producten die ik kan opsturen? Help je mij wat meer gericht met positiviteit en het doorzetten, heb jij wat meer in de maand aan voeding? Slechts blijven aanmoedigen en geen ingewikkelde dingen, ik heb alles wel uitgezocht wat ik kon. Gewoon blijven aanmoedigen en lief zijn voor mij?

Mij extra aandacht blijven geven zoals u nu doet?


Ik log dan alles op het forum en elke fout die ik maar maak! Alles gaat ongecensureerd worden!
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben je (stop met U) positief gestemd en geef je niet op, ik geef je ook niet op en als je stopt met sporten is het logisch dat gewicht weer zakt door spierverlies. Toch heb ik een zeer goede hoop voor jou en zal je steunen waar ik kan. Mocht je er aan toe zijn zou ik graag proberen wat meer voor je te kunnen betekenen en jou wellicht in contact kunnen brengen met mensen die hardnekkig volhouden om je te steunen bij je nieuwe leven wat je te gemoed gaat.

Ik geloof (weet) oprecht, dat je positieve resultaten gaat behalen en dat je leven gaat veranderen!
Ik zal nooit opgeven en altijd proberen overal zo positief mogelijk in te staan. Met de nodige dips heeft iedereen te maken en ik ook.
Ik hoop echt dat er verandering komt. Die hoop zal ik nooit opgeven. .

Inmiddels heb ik uit het log kunnen halen dat je een lactose, gluten en pinda allergie hebt? Mijn complimenten dat je het dan zo lang weet vol te houden en dat je blijkbaar wel op een x gewicht kunt blijven (ook wat minder zonder trainen). Als je op gewicht kunt blijven je hele leven dan kun je mogelijk ook weer wat aankomen. Dat maakt ook dat ik zeer goede hoop en weet heb. Immers als je echt geen voeding meer kunt opnemen dan ging het wel een stuk sneller achteruit.
Ja dat klopt met de allergieen. Het gewicht dat ik nu heb is echter zo laag dat er ook niet meer af kan dan dit. Dus gewicht gelijk proberen te houden is prioriteit. Ik hoop echter ook dat er ooit een eer gewicht bij komt want op dit gewicht is meer overleven dan leven.

Ik heb ook uit het log kunnen halen dat je slaap problemen hebt, daar zijn vele oorzaken voor zoals een hormoonhuishouding wat totaal uit balans is. Dit heeft vele oorzaken (waaronder voeding) maar ook spanning en stress. Dat is lastig en soms dragen mensen stress en spanning vrijwel hun hele leven met zich mee. Soms lucht het op om dat soort dingen er uit te gooien en los te laten. Doe dat als het nodig is, en vraag hulp als je het nodig bent!
Voor slapen ben ik wel bezig met van alles proberen. Echter speelt er toch meer mee daarin ... laag gewicht, afwezigheid hormonen, spanning en stress... dus al met al genoeg dingen die bijdragen. Ik vraag hier ook hulp bij. Ben er iig mee bezig.

Mocht ik meer kunnen betekenen, dan laat het weten! Mocht je het niet laten weten omdat je het niet kunt vragen en je er niet uit komt, dan zal ik (wanneer ik denk dat het nodig is) die keuze voor je maken! Maar ik laat liever de eer aan jouzelf!

:heart: Ik laat je niet meer los!
Dank je.

PS: Wees wel eerlijk tegen mij!!!!! Ik wil samen met jou een nieuwe droom ervaren die waarheid gaat worden. Dit is niet geloven dat het nu gaat veranderen, dit is verandering! Mocht je financieel problemen hebben zoals je eerder op het forum aangaf, dan zou ik je graag daarbij willen helpen zodat dit geen belemmering meer is, ik wil daar wel graag in helpen als het kan!

moedigt mij goed aan en helpt mij, zou je mijn PT willen zijn en doorgaan met de aanmoediging? Help je mij met voeding en wat trainingen tegen betaling of producten die ik kan opsturen? Help je mij wat meer gericht met positiviteit en het doorzetten, heb jij wat meer in de maand aan voeding? Slechts blijven aanmoedigen en geen ingewikkelde dingen, ik heb alles wel uitgezocht wat ik kon. Gewoon blijven aanmoedigen en lief zijn voor mij?

Mij extra aandacht blijven geven zoals u nu doet?
Ik help waar nodig en steun waar het nodig is. Ik geef tips en adviezen zoals ik altijd doe. Ik vraag hier niets voor. Ik heb er niet voor gestudeerd en ik heb altijd vrijblijvend mijn hulp en advies gegeven en iedereen die het nodig heeft en als ik tijd en energie heeft kan dit van mij verwachten. Daar staat niets tegenover behalve dat iemand ervan leert zoda die het met de tijd zelf kan doen.

Ik blijf je dus gewoon aan moedingen en waar je vragen hebt of wat dan ook kan je altijd bij me terecht.

Ik log dan alles op het forum en elke fout die ik maar maak! Alles gaat ongecensureerd worden!
Weet je.. je hoeft echt niet alles te loggen.. iedereen maakt fouten.. daar leer je van. Ze het niet als fout maar als leerweg. Daar heb je zelf ook veel meer aan. Jezelf afstraffen omdat dingen niet gaan zoals je zou willen is nergens voor nodig. Leer ervan en kijk vooruit! Dat is wat telt!

Graag zou ik mijn log nu weer willen laten voor wat het is. Ik wil hier verder niet teveel detail in kwijt. Dan liever via PM. Als er veranderingen zijn of wat dan ook dan zal ik wel updaten voor degenen die mij volg(d)en.

Ik ben erg blij met de steun die ik hier ervaar en krijg van mijn volgers. :heart:
Dank jullie wel :kiss:
 
Wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
 
Update
Zoals velen van jullie weten ben ik altijd vrij actief hier op het forum. Ik geef graag advies, tips en uitleg waar nodig/gevraagd.... En soms ook ongevraagd .....

Dit doe ik in de topics, soms via pm's en soms ook andere wegen. Ik doe dit met veel plezier zodat anderen, vooral beginners, ervan kunnen leren en met de tijd alles zelf kunnen doen.

De meesten weten inmiddels van mijn gezondheidsproblemen en wat er speelt. Ik ben er even tussenuit geweest en ben niet/minder op t forum geweest en heb gemerkt dat dit me goed doet. In verband hiermee zal ik (voorlopig) mijn activiteiten op het forum sterk gaan beperken en mogelijk (tijdelijk) een periode stoppen.

Daarom even deze update om te laten weten waarom ik niet/minder reageer in topics, op vragen/tags en op pm's etc. Sorry alvast hiervoor want ik help graag.

Het is een lastige keuze maar voor mij op dit moment de verstandigste/beste.

Iedereen heel veel suc6 en tot ziens!

Ik heb Sanca Saxon gevraagd mijn log (tijdelijk) te sluiten na dit bericht gezien mijn beperkte aanwezigheid op het forum. Ik blijf waar mogelijk wel wat meelezen bij de mensen die ik volg.

" Never give up! "

" Chase your dreams and make them come true! Only YOU can do this! "
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven