XXL Nutrition

screening toegang militaire basis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
volgende week moet ik technische werkzaamheden verrichten op een militaire basis

met de hoogste veiligheidsklasse die in NL mogelijk is

(DBB disclaimer "voor burgerpersoneel ,anders zijn er weer die 007 fantasieën krijgen")



en aangezien ik een vrij recent strafblad heb ,( een fors vermogensdelict ,6 jaar geleden )

voel ik er vrij weinig voor om ter plaatse geweigerd te worden wegens te groot veiligheidsrisico (by by huidige werkgever)



dus heb ik een paar opties:


1 ) als een echte DBB 'r met stalen ballen toch gaan en dan maar zien hoe de screening gaat verlopen


2) gewoon lekker jezelf ziek melden ,werkzaamheden zijn toch maar voor 1 week


3) i.p.v mezelf Poepiemonster sturen want die slaat alle ramen kapot bij weigering

(dat zal ze leren die racisten ,ook criminelen verdienen een 2e kans)


3) iemand hier op DBB met kennis van zaken die mijn ongerustheid weg kan nemen

(want je word alleen om andere redenen als een veiligheidsrisico gezien)
 
Laatst bewerkt:
Als ze je echt willen gaan screenen had je waarschijnlijk ook een VOG moeten aanvragen.

Misschien krijg je gewoon een visitors badge waar je werkgever garant voor staat? Is het de eerste keer dat dit bedrijf daar komt.
 
Als ze je echt willen gaan screenen had je waarschijnlijk ook een VOG moeten aanvragen.

Misschien krijg je gewoon een visitors badge waar je werkgever garant voor staat? Is het de eerste keer dat dit bedrijf daar komt.


VOG heb ik al een paar jaar, is verplicht in dit vak ,maar die kijken niet verder dan 4 jaar ,

ik heb al wel op andere militaire bases gewerkt ,daar meld je je gewoon aan de balie met je id en krijg je idd zo'n badge verder daar nooit problemen gehad

alleen trekken ze op deze basis voor de veiligheidscheck er minimaal 2 uur voor uit ,7;30 melden bij het bureau ,op zijn vroegst om 10:00 beginnen met werken :eek:
 
Laatst bewerkt:
Weekje vrij nemen? Verlof of anders ziekte... risico moet je niet nemen.
 


die optie word idd steeds aantrekkelijker , krijg zweethandjes nu ik er steeds meer aan ga denken,mijn stalen ballen krimpen op dit moment naar een triest niveau :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Meld je ziek!!!! Het is niet een kwestie van een risico nemen, je loopt regelrecht de problemen in! Weg baan, weg leven en later kom je nergens meer op welk overheid gebouw aan het werk!
 
die optie word idd steeds aantrekkelijker , krijg zweethandjes nu ik er steeds meer aan ga denken :roflol:
Ik zou gewoon tegen je baas zeggen dat je ooit een ‘jeugdzonde’ hebt begaan en dat jij je daar zorgen over maakt.

‘Het was niet heel ernstig, anders had ik die VOG nooit gekregen.’

Ziek melden zou ik niet pikken van mijn mensen. Wij werken ook met klanten die een backgroundcheck en een drugstest doen. Een paar man hebben gewoon gezegd dat ze die drugstest niet halen. Die sturen we daar dus niet heen.
 
Meld je ziek!!!! Het is niet een kwestie van een risico nemen, je loopt regelrecht de problemen in! Weg baan, weg leven en later kom je nergens meer op welk overheid gebouw aan het werk!
Weglopen voor de consequenties van je daden... gaat niet werken op de lange termijn!

Wat als de klant tevreden is? Elke keer ziek melden of een andere smoes? En hoe vaak kan dat voordat het op gaat vallen?

Dat Vieze jij gewoon een VOG krijgt betekent dat de slachtoffers/de maatschappij op passende wijze gecompenseerd zijn dmv boete/taakstraf/hechtenis van meneer.
Daarna is het belangrijk dat mensen ook weer door kunnen met hun leven. Als hij een goede werknemer is zal zijn baas hem normaal gesproken echt niet zomaar buiten zetten.

Onnodig ziek melden kost de baas dubbel geld. Geld voor jou + het geld voor je vervanger. Komt hij daar dan achter, is dat zeker een gegronde reden voor ontslag!
 
Bel de politie op leg je verhaal uit, ze kunnen na iets van vijf jaar bepaalde zaken uit het 'systeem' verwijderen indien je voor werkzaamheden toegang nodig hebt en anders belemmerd wordt in je werk. En anders kunnen ze je vast geruststellen. Je moet wel een bepaalde afdeling hebben, zover reikt mijn geheugen niet toen ik het eens hoorde in 2006 oid.

Ik zou me meer zorgen maken wanneer ik in het verleden was opgepakt wegens verboden wapenbezit, overvallen, ernstige geweldsmisdrijven en andere overtredingen van de wapenwet. Of zeden natuurlijk, maar dat soreekt voor zich daar wilt niemand mee in aanraking komen.
 
Hmm , ik zou je baan er niet voor willen riskeren.
Je zou het met je werkgever kunnen bespreken maar dit ligt er ook aan deze er tegenover staat dat je dus een strafblad hebt. Blijkbaar zijn ze er wel enigzins streng om vanwege de vereiste VOG.

Vermogensdelict is breed natuurlijk. Wellicht is het bespreekbaar. Maar ik zou in ieder geval niet daar naartoe gaan en ook je werkgever in diskrediet brengen.

Ik zou het dus of bespreken met je werkgever waarom je niet kan gaan (met als gevolg dat ze wellicht anders tegen je aankijken/gedragen/contract niet verlengen weet ik het).

Of je gaat voor het ziekmelden...

Ikzelf zou voor de laatste optie gaan...

het gaat mensen geen fuck aan datgene wat jij hebt gedaan in je leven en mensen oordelen nou eenmaal snel..
 
morgen maar eens langs bij een kantoor van de marechausse hier in de buurt ,gewoon open kaart spelen en dan hoor ik het wel
lijkt me een goed idee.

moet je in Woensdrecht bij de nukes zijn ofzo dat je 2 uur screening moet ondergaan?
 
morgen maar eens langs bij een kantoor van de marechausse hier in de buurt ,gewoon open kaart spelen en dan hoor ik het wel

Welkom, mag ik uw ID of Paspoort, Ik zal graag een afspraak voor u maken met een medewerker. Waar gaat het over? :nope: Wellicht een E-mail versturen via een vriend? :fluit:

Welkom op basis ........ hier graag uw hand op het scherm plaatsen (vingerafdrukken). U bent veroordeelt en heeft verplicht Uw DNA en vingerafdrukken moeten achterlaten.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat bij een screening hoofdzakelijk om drie zaken:

1: Zijn er in het verleden misdrijven gepleegd? En zo ja, kan dit voor het object waar de werkzaamheden worden verricht een veiligheidsrisico betekenen?
2: Ben je chantabel? Dit is vooral een lastige, want eigenlijk wil je al dat niet bekend wordt dat je ooit een vermogensdelict hebt gepleegd.
3. Heb je in je directe omgeving mensen die vanwege hun opvattingen of gedrag een risico kunnen vormen?

Verder speelt mee of de werkzaamheden onder toezicht gebeuren, of er restricties zijn op waar je kan gaan en staan en wat de aard is van je werkzaamheden.

Zonder de exacte details van het vermogensdelict te kennen is het sowieso moeilijk te bepalen wat hiervan de gevolgen zijn.
 
Laatst bewerkt:
lijkt me een goed idee.

moet je in Woensdrecht bij de nukes zijn ofzo dat je 2 uur screening moet ondergaan?


nee,daar niet ,

die nukes liggen trouwens op Volkel ,als ze nog niet weggeroest zijn
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang werk je al bij je huidige werkgever? Als je er al langer werkt en nooit problemen hebt gehad, kun je miss beter open kaart spelen. Je werkt er immers al lang en je bent een fijne werknemer. Die oude veroordeling is niet meer relevant.
 
Back
Naar boven