XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed dat je in ieder geval door blijft trainen.

Hoe bevalt het stoppen met roken?
Nog steeds gestopt?
 
:D
:kiss:

Goed dat je in ieder geval door blijft trainen.

Hoe bevalt het stoppen met roken?
Nog steeds gestopt?
Yes, nog steeds gestopt. Met oud en nieuw wel een paar sigaretten tijdens een feest gerookt. Waren uiteraard lekker, maar de dag daarna helemaal geen cravings of wat dan ook. Voor de rest zijn de cravings wel zo goed als weg. Al denk ik op sommige momenten nog wel aan hoe graag ik er eentje zou willen opsteken.
 
Yes, nog steeds gestopt. Met oud en nieuw wel een paar sigaretten tijdens een feest gerookt. Waren uiteraard lekker, maar de dag daarna helemaal geen cravings of wat dan ook. Voor de rest zijn de cravings wel zo goed als weg. Al denk ik op sommige momenten nog wel aan hoe graag ik er eentje zou willen opsteken.
Mooi dat je daarna geen cravings meer hebt gehad.

Meesten hebben het wel en dat maakt het moeilijk.
Gewoon voor je blijven houden dat 1 of 2 peuken het leven echt niet mooier maakt, laat staan 10 of meer op een dag. Hielp mij in ieder geval veel.
 
Gister even getrained met mijn tren broeder Shadow Project. Paar reps met safetysquatbar geprobeerd maar voelde nog steeds gaar. Ook cable rows voelde wat onwennig. Denk dat volgende week dinsdag ga pro beren weer wat lichte squats te doen.

Afgelopen week drie keer kunnen trainen waarvan drie keer upper met leg extension en hamstring curl. Toch nog wat lb werk.

Mooi dat je daarna geen cravings meer hebt gehad.

Meesten hebben het wel en dat maakt het moeilijk.
Gewoon voor je blijven houden dat 1 of 2 peuken het leven echt niet mooier maakt, laat staan 10 of meer op een dag. Hielp mij in ieder geval veel.
Yeah ben ik blij mee. Maar had met mezelf al afgesproken dat ik die cravings sowieso links zou laten liggen toen ik er die avond aan begon. Eerste dagen overigens wat meer honger maar dat maakt niet uit aangezien ik toen tactisch begon met bulken :p
 
Wat doen jullie voor abs? Nu ik bulk probeer ik ze goed aan te pakken aangezien ik ze nooit heb getraind.

A = rope crunch 4x8/10 die ik overload en een knee raise waar ik gewoon wat reps maak
B = Ab rollout (waar ik ram slecht in ben) en als ik nog zin heb, iets anders.

Verder geen idee tbh wat ik voor abs verder kan doen.
 
Ik doe enkel en alleen ab rollouts.

Doe ze wel staand tho, anders moet ik echt sets van 30-40 reps maken.
 
Leg raises, elbow to knee, heel touches en roman chair crunch en planks
 
Lying leg raises
hanging leg raises
windshield wipers
 
RKC Plank, 3-Point Plank w/ Band Row, 3-Point Slider ABC’s, Stability Ball Around the World, TRX Body Saw, Push-Up to Single Arm Plank,Stability Ball Single Knee Tuck,
Resisted Dead Bugs, Turkish Get-Up,
Banded Leg Lower , Bottoms Up Kettlebell Side Plank Sled, Leg Raise, Slider Bird Dog
Bear Crawls,Half-Kneeling Pallof Press,
Half-Kneeling Cable Chop, Half-Kneeling Push Pull, TRX Roll out, Overhead Med Ball Wall Bounce, Band Resisted Wall Slide
Single Arm Barbell Hold,medicijn Ball Rainbow Slams.

Internet is je vriend
 
Ik doe enkel en alleen ab rollouts.

Doe ze wel staand tho, anders moet ik echt sets van 30-40 reps maken.
Staand?
Leg raises, elbow to knee, heel touches en roman chair crunch en planks
Elbows to knee is inprincipe gewoon een geavanceerde vorm van leg raise toch? Misschien daar maar eens naar toe werken. Roman chair ga ik eens naar kijken.
Lying leg raises
hanging leg raises
windshield wipers
Windshield whipers zien er pittig uit :emo:
RKC Plank, 3-Point Plank w/ Band Row, 3-Point Slider ABC’s, Stability Ball Around the World, TRX Body Saw, Push-Up to Single Arm Plank,Stability Ball Single Knee Tuck,
Resisted Dead Bugs, Turkish Get-Up,
Banded Leg Lower , Bottoms Up Kettlebell Side Plank Sled, Leg Raise, Slider Bird Dog
Bear Crawls,Half-Kneeling Pallof Press,
Half-Kneeling Cable Chop, Half-Kneeling Push Pull, TRX Roll out, Overhead Med Ball Wall Bounce, Band Resisted Wall Slide
Single Arm Barbell Hold,medicijn Ball Rainbow Slams.

Internet is je vriend
Zo'n lijstje kon ik zelf ook wel vinden ja, maar doe liever iets dat werk. Anders had ik ook wel 21's in m'n schema zitten :rolleyes:
 
Zo'n lijstje kon ik zelf ook wel vinden ja, maar doe liever iets dat werk. Anders had ik ook wel 21's in m'n schema zitten :rolleyes:

Ja want deze core oefeningen zijn precies het zelfde als een oefening halve ROM uitvoeren. Beetje kort door de bocht maat. Probeer ze maar eens durf te wedden dat als je nog nooit buik heb getraind dat de helft te pittig is. Maar zal beginnen met de makkelijkere oefeningen.
Planken, ab roll out, leg raises, jack knife(op Swissbal of met trx), palof press. Succes.
 
Elbow to knee is liggend met je rechter elleboog je linker knie tikken en vice versa, voor obliques eigenlijk.

Moet eigenlijk toegeven dat ik buik soms ook wel skip
 
Standing ab rollouts. Dus ab rollouts vanaf de voet ipv knie.
 
Voel onderrug nog steeds wat. Kan wel weer squatten maar pr gewicht zit ik nog zo'n dertig kilo vandaan. Voelt nog wat gaar allemaal. (incline)bench komt wel weer bij pr niveau. Voeding zit op 2800 met kleine uitschieters naar 3000.

Voeding alsvolgt

10:30: 250g kwark
12:30 5 brood
15:00 250g kwark
16:30/17:00 pasta gehakt ei / ei brood
20:00 post/wo open meal, vandaag 2 broodjes vruchtenhagel met 2 protonbarren. Soms fruit bowl met whey.
21:30 oats whey fruit/toppings


Ja want deze core oefeningen zijn precies het zelfde als een oefening halve ROM uitvoeren. Beetje kort door de bocht maat. Probeer ze maar eens durf te wedden dat als je nog nooit buik heb getraind dat de helft te pittig is. Maar zal beginnen met de makkelijkere oefeningen.
Planken, ab roll out, leg raises, jack knife(op Swissbal of met trx), palof press. Succes.
Zal eens kijken of er wat leuks tussen zit.
Elbow to knee is liggend met je rechter elleboog je linker knie tikken en vice versa, voor obliques eigenlijk.

Moet eigenlijk toegeven dat ik buik soms ook wel skip
Ah die. DE bro oefening. Heupen/obliques zijn al zo breed tho :(
Standing ab rollouts. Dus ab rollouts vanaf de voet ipv knie.
Aah op die fiets ja. Voor nu doe ik hem nog op m'n knieën, voelt zwaar zat :roflol:
 
Met hoeveel kiloots? Ziet er vlot uit

Ik kijk uit naar pijnloos squatten:(
 
Back
Naar boven