Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Toch wel een verschilletje met 1.5 jaar geleden:o.

Loop nu alleen een beetje stuk op mijn dieet door extreem tijdsgebrek (stage, dagen van 05:30 de deur uit, 20:30-21:00 terug), maar in februari vol op aan de bak.

0741124B-2940-49A4-90F0-35D22B053C04.jpeg

31FE02CC-2E70-4BCC-B067-8664F0CF2048.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Toch wel een verschilletje met 1.5 jaar geleden:o.

Loop nu alleen een beetje stuk op mijn dieet door extreem tijdsgebrek (stage, dagen van 05:30 de deur uit, 20:30-21:00 terug), maar in februari vol op aan de bak.

Bekijk bijlage 421135

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Is dat je vriendinnetje linksonderin? Zal ze blij mee zijn dat dit vereeuwigd is op internet :haha:
 
:roflol:

Is dat je vriendinnetje linksonderin? Zal ze blij mee zijn dat dit vereeuwigd is op internet :haha:
Hahahahah nee, was een lichtelijk pikante foto van een meisje dat langs kwam in een groepsapp van vrienden uit mijn ouderlijke stad. Viel mij op na het plaatsen en aangepast, maar internet was me alweer voor:roflol:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Het zou verboden moeten worden om foto's weg te nemen na plaatsing... Iedereen gelijk voor de wet!
 
Het zou verboden moeten worden om foto's weg te nemen na plaatsing... Iedereen gelijk voor de wet!
Nou, ik denk niet dat jullie vrolijk zouden worden van die foto, man man man:emo:
 
Back
Naar boven