AndroidHealthClinic

Time to come off

Bezoekers in dit topic

ik ontdek jouw log nu pas, hoe lang ben je nu off eerste post was 17juli klopt dit?
hoe gaat het herstel en hoeveel massa heb je nu verloren?

Jep, zon half jaar off. Heb een tijd niks genomen. Daarna ben ik op 1000iu hcg ma wo vr gegaan. Toen 4 weken clomid.

Ik voel me prima, binnenkort bloedtrekken om te kijken waar ik sta.

Ben van 115kg @8% naar 108@14% gezakt.
Moet dr wel bij vermelden dat ik nog maar 2x pw train en totaal niet met voeding bezig ben.
 
Jep, zon half jaar off. Heb een tijd niks genomen. Daarna ben ik op 1000iu hcg ma wo vr gegaan. Toen 4 weken clomid.

Ik voel me prima, binnenkort bloedtrekken om te kijken waar ik sta.

Ben van 115kg @8% naar 108@14% gezakt.
Moet dr wel bij vermelden dat ik nog maar 2x pw train en totaal niet met voeding bezig ben.

Ben je al vruchtbaar of nog niet gechekd?
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Ben je al vruchtbaar of nog niet gechekd?

Nop, wil ik gelijk met mn bloedtrekken doen. Weinig tijd om 2 losse afspraken bij een doc te plannen
 
Jep, zon half jaar off. Heb een tijd niks genomen. Daarna ben ik op 1000iu hcg ma wo vr gegaan. Toen 4 weken clomid.

Ik voel me prima, binnenkort bloedtrekken om te kijken waar ik sta.

Ben van 115kg @8% naar 108@14% gezakt.
Moet dr wel bij vermelden dat ik nog maar 2x pw train en totaal niet met voeding bezig ben.

Klinkt alsof het off gaan na zo n lange periode eigelijk best goed is gegaan?

Prima stats nog...hoe is je libido verlopen tijdens het off gaan
 
Jep, zon half jaar off. Heb een tijd niks genomen. Daarna ben ik op 1000iu hcg ma wo vr gegaan. Toen 4 weken clomid.

Ik voel me prima, binnenkort bloedtrekken om te kijken waar ik sta.

Ben van 115kg @8% naar 108@14% gezakt.
Moet dr wel bij vermelden dat ik nog maar 2x pw train en totaal niet met voeding bezig ben.

Wil je de komende tijd flink gas terug blijven nemen door 2x pw te trainen en niet op je voeding te letten of wil je dat na bijv bloed trekken weer oppakken? Of ben je er gewoon even helemaal klaar mee? Weinig motivatie?

Neem aan dat bb toch passie en liefde is (geweest?)
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Klinkt alsof het off gaan na zo n lange periode eigelijk best goed is gegaan?

Prima stats nog...hoe is je libido verlopen tijdens het off gaan

Jawel, mag niet klagen. Mn libido was wel ff compleet weg..
Nu kan ik prima seksen, maar elke dag 2x zoals on tren is not gonna happen.
 
Wil je de komende tijd flink gas terug blijven nemen door 2x pw te trainen en niet op je voeding te letten of wil je dat na bijv bloed trekken weer oppakken? Of ben je er gewoon even helemaal klaar mee? Weinig motivatie?

Neem aan dat bb toch passie en liefde is (geweest?)

Wil wel weer 4x pw. En gewoon wat minder obsessed met voeding.. maar heb weinig tijd de laatste tijd. Nogal druk met werk, paar dingen die niet als geplanned lopen..
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Hey Brah's.

Zojuist mn uitslag binnen. (zie foto's)

Mn LH & FSH staan er niet op? (ook raar, kon dit keer geen dingen aanvinken. huisarts draaide een formulier uit en thats it)

Iemand iets zinnigs op te merken over deze resultaten?

Galen
Cools

IMG_20180115_165350_01.jpg


IMG_20180115_165437_01.jpg
 
Je testosteron is iets te laag, zou toch minstens 12-13 moeten zijn. Je zou gegevens van hypofyse moeten hebben om te bepalen of het aan hypofyse of testes ligt.
 
Je testosteron is iets te laag, zou toch minstens 12-13 moeten zijn. Je zou gegevens van hypofyse moeten hebben om te bepalen of het aan hypofyse of testes ligt.

Oke, verder heb ik weinig aan deze test dus?;p

Hij heeft me doorverwezen naar een internist. Zal daar nog wel een test kunnen laten doen denk? Dit keer met de waardes die ik wil weten
 
Oke, verder heb ik weinig aan deze test dus?;p

Hij heeft me doorverwezen naar een internist. Zal daar nog wel een test kunnen laten doen denk? Dit keer met de waardes die ik wil weten

Effe mijn post editen:

LH en FSH waarden zou je nodig hebben. Gezien het feit dat je sinds juli OFF bent zou ik vermoeden dat je toch stilaan binnen de referentiewaarden zou moeten vallen.

Hoe voel je je zelf eigenlijk? Qua energie/libido?

Galen en Cools kunnen je misschien verdere behandeling aanraden.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Hoe lang ben je nu OFF? Misschien herstelt het zich nog vanzelf. LH en FSH waarden zouden handig zijn om te weten.

17 juli laatste test inject
10 november laatste hcg inject
10december laatste clomid tab
 
LH en FSH waarden zou je nodig hebben. Gezien het feit dat je sinds juli OFF bent zou ik vermoeden dat je toch stilaan binnen de referentiewaarden zou moeten vallen.

Hoe voel je je zelf eigenlijk? Qua energie/libido?

Galen en Cools kunnen je misschien verdere behandeling aanraden.

Energie is wel ok. Libido ook wel, maar ben natuurlijk anders gewend gezien ik 4 jaar on ben geweest.
 
Het gaat na vier jaar onn denk ik wel even duren voor alles weer opgang komt.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Het lijkt erop dat het tot zover best goed gaat. Mogelijk dat je nog een terug val krijgt in de toekomst, het lichaam kan gekke dingen doen soms maar vind het erg fijn dat je een log bijhoud aangezien ik deze stap ook een keer moet maken. Nu ruim 3 jaar ON.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Het lijkt erop dat het tot zover best goed gaat. Mogelijk dat je nog een terug val krijgt in de toekomst, het lichaam kan gekke dingen doen soms maar vind het erg fijn dat je een log bijhoud aangezien ik deze stap ook een keer moet maken. Nu ruim 3 jaar ON.

Ja ben niet ontevreden hoe t nu gaat.. zeker gezien de lange periode on en de vrij forse doseringen & middelen die ik heb gebruikt..

Benieuwd wat die arts me gaat adviseren/geven.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ja ben niet ontevreden hoe t nu gaat.. zeker gezien de lange periode on en de vrij forse doseringen & middelen die ik heb gebruikt..

Benieuwd wat die arts me gaat adviseren/geven.

Misschien het verkeerde topic hiervoor.. Maar welke doseringen en middelen ongeveer?
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Misschien het verkeerde topic hiervoor.. Maar welke doseringen en middelen ongeveer?

Test, tren, mast, deca, winstrol, dianabol.
Denk aan 1000 test 1000 tren 400 mast 80 winstrol.
750 test 1000 deca 80 diana
50 test prop, 100 mast prop 200 tren ace. (Niet erg lang de ace zo hoog gehouden tho, was zinloos)
Heb ook wel eens een jaar lang tren E in mn lichaam gehad.
 
Test, tren, mast, deca, winstrol, dianabol.
Denk aan 1000 test 1000 tren 400 mast 80 winstrol.
750 test 1000 deca 80 diana
50 test prop, 100 mast prop 200 tren ace. (Niet erg lang de ace zo hoog gehouden tho, was zinloos)
Heb ook wel eens een jaar lang tren E in mn lichaam gehad.

Prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die soms een beetje doorslaat. Bekende doseringen, gelukkig gain ik er nog wel op:D
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Fucking hell! En los van je herstel, had je niet tijdens die periode mega veel sides? Hoe was je slaap en bloeddruk bijv?
 
Back
Naar boven