AndroidHealthClinic

IVDM - Januari 2018 - Jannes Manderfeld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beetje afgunst.....
 
Wtf, 19 jaar dat had ik niet zien aankomen:o
 
Zeker leuk interview. Succes met je doelen, iets zegt mij dat wij de opkomst van een topper mee hebben mogen maken.:thumbs:

Kan ik later tegen m'n kinderen zeggen dat ik sneller oliebollen kon vreten dan een beroemdheid:D
 
Grote potentie jij! Vooral ook omdat je er alles voor laat en voor doet (plus goeie genen en keihard werk natuurlijk).
Schuift inderdaad aardig wat naar binnen. Wil niet weten wat jij wegwerkt als cheat of doe je die weinig?
 
Grote potentie jij! Vooral ook omdat je er alles voor laat en voor doet (plus goeie genen en keihard werk natuurlijk).
Schuift inderdaad aardig wat naar binnen. Wil niet weten wat jij wegwerkt als cheat of doe je die weinig?
Mehh laatste tijd niet zo, dan pak ik eerder bijvoorbeeld een keertje een handje pepernoten 1x in de zo veel dagen. Mja ik eet dan ook zo veel dat ik niets crave terwijl ik wel schoon eet
 
Jannes ik volg je ook op IG, altijd tof!

Wat vind jij van de huidige ''classic physique'' klasse op IFBB pro niveau? Blijf jij altijd ''open class'' draaien of ligt jou focus op ''classic'' in de toekomst?
 
Jannes ik volg je ook op IG, altijd tof!

Wat vind jij van de huidige ''classic physique'' klasse op IFBB pro niveau? Blijf jij altijd ''open class'' draaien of ligt jou focus op ''classic'' in de toekomst?
120kg in classic :D
 
Het is allemaal genetisch... (0:57)
 
groot talent die het zeker heel ver gaat schoppen​
 
Back
Naar boven