Fitness Seller

Hoeveel tijd ben jij kwijt om bij jou gym te geraken?

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Hoe lang doe je erover om bij jou op de sportschool te staan?
En pak je dan de auto, fiets of anders?

Heb een aantal vette sportscholen op afstand (13-15km heen + 13-15km terug) daar b ij rekening houdend met de brandstofkosten en het komt vrij duur uit....

De gym war ik nu namelijk train is letterlijk 5 min fietsen voor me, maar laat wat te wensen over. Ik zit zodoende te twijfelen of het de moeite waard is *tijd+geld* om over te stappen naar één van de gym shier 15km verderop. De bedoeling is dan wel om 5 tot 6 keer week te gaan..

vandaar mijn vraag aan jullie: hoelang doen jullie erover?
 
5 minuten met de auto :driving:
 
10 seconden naar mijn home gym. ~10 min auto naar sport Arena.
 
45 minuten vanaf huis (openbaar vervoer), maar de gym zit naast m'n werk. Dus alleen in het weekend echt speciaal voor trainen zo lang reizen.
 
5 min lopen.
1 min auto.
 
1,5 minuut lopen. Ik heb een beetje dezelfde uitdaging/probleem. Gym waar ik heenga is soms gewoon te druk, maar het is zo verdomde handig dat het zo vlakbij is......
 
1,5 minuut lopen. Ik heb een beetje dezelfde uitdaging/probleem. Gym waar ik heenga is soms gewoon te druk, maar het is zo verdomde handig dat het zo vlakbij is......


dus jij gaat ook met de auto
 
:roflol::roflol::roflol:

Nope mijn auto staat nog verder weg geparkeerd.......dat heb je met in de binnenstad wonen.
 
Homegym uiteraard geen afstand, naar SMTK; 35 minuten heen en 35 minuten terug met de auto.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Vanuit huis ongeveer 12km, 10 minuutjes met de auto. Vanaf werk ga ik gewoon naar de gym die onderweg het beste uitkomt i.v.m. eventuele files.
 
Homegym uiteraard geen afstand, naar SMTK; 35 minuten heen en 35 minuten terug met de auto.

Als je dat nou eens rennend ging doen was je shredded met beard aka masterrace.
 
Als je dat nou eens rennend ging doen was je shredded met beard aka masterrace.
In België mag je niet over de snelweg rennen.
 
Van 10 seconden tot 10 minuten.
 
Al die belgische strongman/powerlifterts gebruiken dem trenbolona's!
In Vlaanderen misschien, in Limburg en de Kempen iig niet.
 
Back
Naar boven