AndroidHealthClinic

Time to come off (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is ze al zwanger?
Vind de waardes al redelijk goed na zo’n lange tijd on
 
Fucking hell! En los van je herstel, had je niet tijdens die periode mega veel sides? Hoe was je slaap en bloeddruk bijv?

Nee, heb nooit last van sides eigenlijk. :)
 
Fucking hell! En los van je herstel, had je niet tijdens die periode mega veel sides? Hoe was je slaap en bloeddruk bijv?

Sides vallen bij mij ook heel erg mee. Heb van tren alleen night sweats, agressie en in het algemeen last van oestrogene gyno. Denk dat als je zou starten met deze doseringen je mogelijk heel veel sides hebt maar als je al zo lang ON bent en je lichaam de stoffen zo gewend is dan kun je deze doseringen vrij gemakkelijk pakken zonder al te veel sides.
 
Nee, mn vrouw wordt ook nog niet regelmatig ongesteld.. te lang on gear (pil:p)
Mijn vriendin was ook niet regelmatig ongesteld. Nu toch voor de tweede keer zwanger.

Gewoon genoeg proberen. :D
 
Vind de waardes al redelijk goed na zo’n lange tijd on

Gezien het feit dat hij midden december de laatste tab clomid nam, weet ik niet tot hoever zijn waarden nu betrouwbaar zijn. Meestal ken je wat een terugval als je stopt met clomid dus het kan idd dat zijn waarden binnen 1-2 maanden volledig binnen de referentie zitten. Ik vermoed dat de komende 2 maanden veel duidelijk zullen maken.
 
Test, tren, mast, deca, winstrol, dianabol.
Denk aan 1000 test 1000 tren 400 mast 80 winstrol.
750 test 1000 deca 80 diana
50 test prop, 100 mast prop 200 tren ace. (Niet erg lang de ace zo hoog gehouden tho, was zinloos)
Heb ook wel eens een jaar lang tren E in mn lichaam gehad.

degelijke doseringen inderdaad.
wat is voor jouw het verschil tussen 500mg en 3gr?
voor massa kracht enz
 
degelijke doseringen inderdaad.
wat is voor jouw het verschil tussen 500mg en 3gr?
voor massa kracht enz

3g is overkill, tenzij je hgh gebruikt.
Op high tren kon ik wel erg veel voedsel verwerken en blies ik op.
Zou ook niemand meer tren aanraden op low kcals.

Veel krachtgains heb ik nooit gehad met aas.
 
Sides vallen bij mij ook heel erg mee. Heb van tren alleen night sweats, agressie en in het algemeen last van oestrogene gyno. Denk dat als je zou starten met deze doseringen je mogelijk heel veel sides hebt maar als je al zo lang ON bent en je lichaam de stoffen zo gewend is dan kun je deze doseringen vrij gemakkelijk pakken zonder al te veel sides.

Ik denk dat een onderdeel van goede genen ook is om goed tegen sides te kunnen. Ik heb nu 1 kuurtje gedaan met bescheiden dosissen (250 test en 250 NPP). Laatste 4 weken op 500 test. Ik heb een stuk meer lichaamshaar gekregen. Slapen ging slechter. En rond week 8 ook nog eens een kut uitbraak van puisten. Ik ben denk ik gelijk klaar met AAS. Dat is het me niet waard.

Jarenlang on kan ik me helemaal niks bij voorstellen.
 
13 februari sta ik ingeplanned bij t ziekenhuis voor verder onderzoek.
Lang wachten dus..:x
 
Oke, verder heb ik weinig aan deze test dus?;p

Hij heeft me doorverwezen naar een internist. Zal daar nog wel een test kunnen laten doen denk? Dit keer met de waardes die ik wil weten

Weet je al welke?

Zijn veel prutsers namelijk... op het gebied van testosteron/hypofyse/herstel.
 
13 februari sta ik ingeplanned bij t ziekenhuis voor verder onderzoek.
Lang wachten dus..:x

Even iets anders.

Wordt dit allemaal vergoed door je zorgverzekering?
 
13 februari sta ik ingeplanned bij t ziekenhuis voor verder onderzoek.
Lang wachten dus..:x

Kans bestaat dat je tegen dan net binnen de waarden valt.

Ik doe deze maand of de volgende ook een bloedtest. Het is nog te zien wanneer ik een dag vrij kan nemen om bloed te gaan laten prikken :)

Hoe gaat het ondertussen met je shape en kracht? Is dit stabiel of ga je nog wat achteruit?
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Kans bestaat dat je tegen dan net binnen de waarden valt.

Ik doe deze maand of de volgende ook een bloedtest. Het is nog te zien wanneer ik een dag vrij kan nemen om bloed te gaan laten prikken :)

Hoe gaat het ondertussen met je shape en kracht? Is dit stabiel of ga je nog wat achteruit?

Dus misschien beter t ziekenhuis afzeggen en tegen die tijd nog eens bloed te prikken bij de huisarts? (Dit keer met de juiste punten om te testen)

Shape is aanzienlijk minder, en kracht ook. Maar dit is meer omdat ik een half jaar amper getraind en gegeten heb..

Merk dat ik een stuk minder naar mezelf kijk in spiegels etc. Dus niet meer flexen wanneer ik langs de autoramen loop ;p

Ben een stuk minder met bodybuilding bezig. En iets meer met mn bedrijf.
 
Even iets anders.

Wordt dit allemaal vergoed door je zorgverzekering?

Zorgverzekering dekt 100%, maar je zit wel met je eigen risico. Dus geld kost t sowieso.
 
Dus misschien beter t ziekenhuis afzeggen en tegen die tijd nog eens bloed te prikken bij de huisarts? (Dit keer met de juiste punten om te testen)

Shape is aanzienlijk minder, en kracht ook. Maar dit is meer omdat ik een half jaar amper getraind en gegeten heb..

Merk dat ik een stuk minder naar mezelf kijk in spiegels etc. Dus niet meer flexen wanneer ik langs de autoramen loop ;p

Ben een stuk minder met bodybuilding bezig. En iets meer met mn bedrijf.

Dat is een gok. Voor de zekerheid zou ik je afspraak behouden. Anders moet je misschien opnieuw 1-2 maanden wachten.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Dat is een gok. Voor de zekerheid zou ik je afspraak behouden. Anders moet je misschien opnieuw 1-2 maanden wachten.

Maarja.. wat gaat zo'n internist me vertellen? Ja je testo is te laag. No shit, dat wist ik al.
 
Idealiter doe je binnen een paar maanden nogmaals een bloedtest en als je dan nog niet binnen de referentiewaarden zit --> bij endocrinoloog. Ergens denk ik dat je dan net binnen de referentiewaarden zal zitten, gezien het feit dat je pas sinds midden december met clomid bent gestopt.

Je moet zelf beslissen of je dus je afspraak behoudt voor de zekerheid of de gok neemt om eerst nog eens bloed te prikken (risico dat je dan alsnog bij endo moet en weer effe moet wachten).

Ik zou sowieso als je bij de endocrinoloog gaat, duidelijk benadrukken dat jij en jouw vriendin een kinderwens hebben, kwestie dat hij daar rekening mee houdt bij de eventuele behandeling.

Hopelijk ben je binnen 1-2 maanden gewoon opnieuw hersteld, ik help je duimen!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Dr X
He vrinden,

Gister bij de endocrinoloog geweest.
Die vond mn vorige resultaten niet slecht.
Ik ga zometeen een tweede keer bloed prikken. Dit keer lh, fsh, shbg etc dr wel bij.
Aan de hand van de uitslag gaat mn endocrino in overleg met dr de ronde over hoe te behandelen indien nodig.

Over kindjes maken maakte de Endo zich totaal geen zorgen. Als t aan de man ligt gaat dat bijna altijd wel goed.

Al met al vond ik t best een fijn gesprek.

Donderdag ga ik mn zaad laten testen. Geloof dat dit een week duurt voor de uitslag.
Bloed resultaat komt over 3 weken.

Gr.
 
Back
Naar boven