Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Ik zie hier geen enkele vorm van progressive overload. Je doet al een heel jaar dezelfde lage gewichten en lult wat over TUT en MMC. Moet jij weten waar je voor traint maar je weigert enige kritiek en je weigert om iets te doen aan je klachten. Heel jammer want er zit veel meer in jou dan je denkt, je bent pas 30 dus nog zeker niet afgesleten.
Gast, met alle respect maar kap nou gewoon met dat domme gelul. Zit er meer in Marvin dan hij denkt? Waarschijnlijk wel. Maar je moet je dan de vraag stellen of dat wat Marvin moet doen om de maximale resultaten eruit te halen het waard is voor hem zelf. Bevordert dat zijn plezier in het trainen? Vast niet, dus kan hij het beter ook laten. Hij is 30, ziet er goed uit en heeft een levensstijl gevonden die hem gemotiveerd houdt en waarin hij het maximale voor zichzelf eruit kan halen binnen die levensstijl. Dan komen er vervolgens gastjes zoals jij hier keer op keer zijn log verzieken die amper een jaar trainen en menen alle wijsheid in pacht te hebben. Nou ik zal je uit je droom helpen, dat heb je niet. Zorg eerst maar eens dat je je trainen nog tot je 30ste volhoudt en kijk dan of je zinnig advies kan geven.
 
Gast, met alle respect maar kap nou gewoon met dat domme gelul. Zit er meer in Marvin dan hij denkt? Waarschijnlijk wel. Maar je moet je dan de vraag stellen of dat wat Marvin moet doen om de maximale resultaten eruit te halen het waard is voor hem zelf. Bevordert dat zijn plezier in het trainen? Vast niet, dus kan hij het beter ook laten. Hij is 30, ziet er goed uit en heeft een levensstijl gevonden die hem gemotiveerd houdt en waarin hij het maximale voor zichzelf eruit kan halen binnen die levensstijl. Dan komen er vervolgens gastjes zoals jij hier keer op keer zijn log verzieken die amper een jaar trainen en menen alle wijsheid in pacht te hebben. Nou ik zal je uit je droom helpen, dat heb je niet. Zorg eerst maar eens dat je je trainen nog tot je 30ste volhoudt en kijk dan of je zinnig advies kan geven.
Ik vrees dat je het punt hebt gemist maar komt goed man.
 
Ik vrees dat je het punt hebt gemist maar komt goed man.
Als je recente opmerkingen met een beetje plagende, humoristische ondertoon zijn bedoeld, ben ik bang dat meer mensen je punt hebben gemist. Als je het echt zo hard had bedoeld, neem ik daar ook afstand van.
 
:roflol:

Oei wat is hier gebeurd?
Wees nou eens lief voor mekaar :treuren:
Dit dus:heart:

Progressieve overload wordt moeilijker naar mate je langer traint. + 10 jaar trainen is iets anders dan 1-2 jaar trainen...
En dit..

Ik deadlift dan wel nooit, maar 200kg lift ik nog steeds en als ik even mijn best doe lift ik ook nog wel 225kg op een kilootje of 80-85. Dat is nog net geen 3xbw. Als ik zou progressief overloaden wordt dat uiteindelijk natuurlijk 320kg, want iedereen kan 4xbw deadliften..

Als je maar wilt verdomme!

Die gsm terug op het nachtkastje! Jouw mama denkt dat je al lang slaapt stiekemerd.
roflol: wat heerlijk dit..

Als we nou eens iedereen lieten trainen op de manier waarvan ze gelukkig worden, ook al doen ze wat dom?
En samen hand in hand rond het kampvuur dansen? Ecto of buf, vette powerlifters naast bodybuilders?
Zou de wereld er dan niet veel mooier uitzien?
*amen* :heart:

Ben ik de enige die 60kg GM niet eens zo slecht vind?

En Marvin leeft de leef en ziet er goed uit. Beter ga je ergens anders haten.
Thanks Rob!

Ik denk dat ik niet mag klagen over mijn shape met mijn subobtimale levensstyle
Ben die toon niet zo gewend van jou. Toch een beetje de examenstress? :D
:windup: is net aan het puberen denk..
Kan er over mee praten, helaas gaat de progressie steeds meer afvlakken boven de 7-8 jaar. Natuurlijk kan Marvin nog wel het een en ander shocken met een ander programma, al is de vraag of dat veel gaat opleveren.
:sad: but true...
Ik moest huilen, wat mooi... :treuren:
:D
:heart:
Altijd he die examenstress. Had van Marvin gewoon meer verwacht in 2018. Jammer.
Serieus? Je had meer verwacht?

:roflol:
Ik snap je frustratie niet helemaal...
Ik ook niet:dunno:
Ik heb geen frustraties Marvin heeft een zwak core en rugpijn ik niet.
Mijn core is niet zwak..geloof mij nou maar.

Rugpijn is er wel, maar dat komt niet door mijn core. Ben momenteel opzoek naar een goede manueel, want er lopen helaas VEEEEEL te veel prutsers rond..

Ik was bang dat hoxyz jou bedoelde, omdat jij vaak ook redelijk ongezouten kritiek levert op mijn trainingen en het feit dat ik niet squat.

Echter heb jij recht van spreken IMO, want je hebt prima krachtstats én een goed fysiek..
God ja, bijna overheen gelezen. De leeuw naast het lam, Woodstock en zo :heart: :wiet:
God?

Dat is wel heel bijbels. :D
kut bijbel!
Dat is er vroeger wel ingeslagen :D Moest daar wel aan denken door de powerlifter naast de MMCer bij het kampvuur (of iets van die strekking).
:heart::heart::heart:
Bij jou ook al?
:o
Ben nu heiden hoor :)
:roflol: zo als het hoort
:thumbs:
Gast, met alle respect maar kap nou gewoon met dat domme gelul. Zit er meer in Marvin dan hij denkt? Waarschijnlijk wel. Maar je moet je dan de vraag stellen of dat wat Marvin moet doen om de maximale resultaten eruit te halen het waard is voor hem zelf. Bevordert dat zijn plezier in het trainen? Vast niet, dus kan hij het beter ook laten. Hij is 30, ziet er goed uit en heeft een levensstijl gevonden die hem gemotiveerd houdt en waarin hij het maximale voor zichzelf eruit kan halen binnen die levensstijl. Dan komen er vervolgens gastjes zoals jij hier keer op keer zijn log verzieken die amper een jaar trainen en menen alle wijsheid in pacht te hebben. Nou ik zal je uit je droom helpen, dat heb je niet. Zorg eerst maar eens dat je je trainen nog tot je 30ste volhoudt en kijk dan of je zinnig advies kan geven.
Precies wat ik dacht..:o

Ik vrees dat je het punt hebt gemist maar komt goed man.
Jonge jonge..je gedraagd je ook gewoon echt als een snotneus:roflol:
daar heb je een punt!

en nog twee punten!

Antwoorden in Morse code?
:roflol:

combo breaker :(
:sad:

About todays breakfast..

 
Back
Naar boven