XXL Nutrition

Voorstel derde kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

newbiehier

Cool Novice
Lid geworden
20 jun 2014
Berichten
209
Waardering
57
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
9%
Zou binnenkort graag gaan cutten voor een 6tal weekjes (mss iets korter als ik vroeger in shape geraak) en nadien clean bulken voor 6tal weekjes. Wat denken jullie over de volgende mogelijke kuren?

Stats: 1m76, 88,5kg, 13% vet
kuurgeschiedenis: 1e kuur = 9 weken 500mg test e/pw, 2e kuur = 10 weken 500mg test e/pw + 8 weken 300mg tren e/pw

Ik twijfel eigenlijk of bold een meerwaarde zal zijn voor 12 weken? ik hoor vaak dat 16 weken als het minimum aanzien wordt om bold te runnen. Wat is jullie ervaring hiermee?
optie 1:
w1-12 600mg bold
w1-12 250mg test e
w6-12 400mg mast e

optie 2:
w1-12 400mg mast e
w1-6 250mg test e
w7-12 750mg test e OF 500mg test e

optie 3:
w1-12 500mg test e
w1-6 400 mast e
w7-11 dbol 40mg


optie 4:
w1-12 250mg test e
w1-12 400mg mast e
w6-10 400mg tren e (zou dit zelfs wat uithalen? tren e voor maar 5 weken?)

alternatieve voorstellen zijn ook steeds welkom :p ben zelf geneigd naar optie 2


edit: bij alle kuren zet ik w1-14 hcg op 500 iu 2x pw en 14-18 nakuur met nolva (eerste 2 weken op 40mg, nadien twee weken op 20mg) --> zou het beter zijn om in week 14 al te beginnen met nolva? ik ben tot nu toe altijd pas de week na de laatste week hcg begonnen met nolva, maar zie velen al eerder beginnen. Dit heeft wss te maken met dosis aan AAS die je gebruikt hebt en de halfwaardetijd?
 
Laatst bewerkt:
ik zelf zou voor optie 3 gaan heb daar goede ervaring mee :P maar je geeft aan voor optie 2 te gaan :)
 
ik zelf zou voor optie 3 gaan heb daar goede ervaring mee :P maar je geeft aan voor optie 2 te gaan :)

top, thanks! gelijkaardige dosering ook? :p
optie 2 trekt me gewoon aan btw maar wil wat meer meningen horen :D
 
Optie 1,2 en 4 zijn allen 250mg test. Optie 3 500mg... aangezien je al eerder twee kuren hebt gedaan met 500mg/ test per week, hoe zijn die bevallen en wat hield je uiteindelijk over? Ik zou grotendeels daar je derde kuur op baseren.

Ik heb overigens alleen kennis van theoretische zaken op het gebied van AAS hoor :-) Maar ik denk graag mee!
 
Optie 1,2 en 4 zijn allen 250mg test. Optie 3 500mg... aangezien je al eerder twee kuren hebt gedaan met 500mg/ test per week, hoe zijn die bevallen en wat hield je uiteindelijk over? Ik zou grotendeels daar je derde kuur op baseren.

Ik heb overigens alleen kennis van theoretische zaken op het gebied van AAS hoor :-) Maar ik denk graag mee!

Ja klopt, komt omdat ik ook een beetje kijk naar de totale hoeveelheid AAS, 500mg test vond ik gewoon lekker aanvoelen, al heb ik de eerste keer gyno moeten bestrijden met nolva, dus heb nu wel aromasin bij de hand liggen :p maar als ik bij optie 1 bv 500 ipv 250 mg test zet zit ik al gauw aan 1.5g aas, wat misschien toch net teveel van het goede is voor een derde kuur hehe
 
Optie 1 is leuk, maar dan zou ik het iets aanpassen:
1-12 250mg Test E/C EW
1-12 600mg Bold EW (frontloaden is een optie)
7-12 25mg Tren Ace ED

Wat is de reden dat je er mast aan wil toevoegen?
 
Optie 1 is leuk, maar dan zou ik het iets aanpassen:
1-12 250mg Test E/C EW
1-12 600mg Bold EW (frontloaden is een optie)
7-12 25mg Tren Ace ED

Wat is de reden dat je er mast aan wil toevoegen?

Hmm frontloaden kan ik idd doen, heb je toevallig ervaring met bold voor 12 weken ipv langere tijd?
Ik koos voor masteron omdat ik dat heb liggen en nog niet gebruikt heb btw, en ook omdat ik veel aromatiseer en hopelijk geen aromasin moet gebruiken van het moment mast erbij komt.
 
Hmm frontloaden kan ik idd doen, heb je toevallig ervaring met bold voor 12 weken ipv langere tijd?
Ik koos voor masteron omdat ik dat heb liggen en nog niet gebruikt heb btw, en ook omdat ik veel aromatiseer en hopelijk geen aromasin moet gebruiken van het moment mast erbij komt.

Ja, ik heb zelf ervaring met bold en een duur van 12 weken. 12 weken moet voldoende zijn, met of zonder frontload. Als je er zeker van wil zijn dan doe je een frontload, heb ik ook gedaan. Dit betekent bij bold echter wel dat je bij je eerste bold injectie +- drie keer je wekelijkse dosering moet injecteren, in jouw geval 9ml bold hehe.

Als je echt heel gevoelig bent voor oestrogenen, dan verwacht ik dat mast je niet veel gaat helpen. Op zekere hoogte doet t zijn werk als AI, maar voor de mensen die echt heek gevoelig zijn voor oestrogenen, dan denk ik dat het te weinig biedt. Dan is Aromasin een betere optie in mijn optiek. Effectiever en mild voor het lichaam bij langdurig gebruik. 10/12,5mg EOD doet bij de meesten wel zn werk. Mocht dat niet werken, dan ED.
Je kan mast uiteraard proberen, maar dan zou ik t meer in een dosering van 200mg per week doen, als je het gebruikt voor die functie. Meer mg voor de functie vind ik persoonlijk gewoon zonde van de mast. Helamaal als je niet in de single digits bf zit.

Als je mast echt gebruikt voor het cutten, dan zou ik het pas erin knallen als je onder de 8% bf zit en dan 400-600mg per week.

Succes!
 
Ja, ik heb zelf ervaring met bold en een duur van 12 weken. 12 weken moet voldoende zijn, met of zonder frontload. Als je er zeker van wil zijn dan doe je een frontload, heb ik ook gedaan. Dit betekent bij bold echter wel dat je bij je eerste bold injectie +- drie keer je wekelijkse dosering moet injecteren, in jouw geval 9ml bold hehe.

Als je echt heel gevoelig bent voor oestrogenen, dan verwacht ik dat mast je niet veel gaat helpen. Op zekere hoogte doet t zijn werk als AI, maar voor de mensen die echt heek gevoelig zijn voor oestrogenen, dan denk ik dat het te weinig biedt. Dan is Aromasin een betere optie in mijn optiek. Effectiever en mild voor het lichaam bij langdurig gebruik. 10/12,5mg EOD doet bij de meesten wel zn werk. Mocht dat niet werken, dan ED.
Je kan mast uiteraard proberen, maar dan zou ik t meer in een dosering van 200mg per week doen, als je het gebruikt voor die functie. Meer mg voor de functie vind ik persoonlijk gewoon zonde van de mast. Helamaal als je niet in de single digits bf zit.

Als je mast echt gebruikt voor het cutten, dan zou ik het pas erin knallen als je onder de 8% bf zit en dan 400-600mg per week.

Succes!


Ja I know, zal een behoorlijk prikkussen worden dan hehe.

Ja, ging sowieso aro laten meelopen op 10 mg eod hoor, die mast zat er idd niet alleen in om de kuur meer androgeen te maken maar ook gewoon voor de gains :p

Bedankt voor de tips! Het wordt dus sowieso optie 1 of optie 2 :)
 
750 test 750 eq ew100mg tren a of 75mg para eod
 
750 test 750 eq ew100mg tren a of 75mg para eod

Thanks voor het voorstel, zie ik ook wel zitten. Zou jij dan niets veranderen bij het overgaan van cut/bulk? Bv 500test in de cut, en dan uppen naar 750 in de bulk, of is dat onnodig?
 
Thanks voor het voorstel, zie ik ook wel zitten. Zou jij dan niets veranderen bij het overgaan van cut/bulk? Bv 500test in de cut, en dan uppen naar 750 in de bulk, of is dat onnodig?
Ik zou dan bv in de bulk oxy toevoegen
 
Back
Naar boven