AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

dat topic :roflol:

wat een intens triest figuur is het ook
 
dat topic :roflol:

wat een intens triest figuur is het ook

Geef me jouw adres dan, trap ik wel een deuk in je auto waarna jij geen aangifte gaat doen of wat dan ook :roflol:
 
Straks weer een aangifte van bedreiging...

Ik dreig niet? Ik wijs hem er alleen op dat die niet moet janken omdat die zelf ook niet zou accepteren als iemand zijn auto vernielde
 
Ik dreig niet? Ik wijs hem er alleen op dat die niet moet janken omdat die zelf ook niet zou accepteren als iemand zijn auto vernielde
Zeggen dat je iemand op gaat zoeken om zijn auto te beschadigen klinkt anders best dreigend.

Ook al bedoel je er mogelijk iets anders mee.
 
Zeggen dat je iemand op gaat zoeken om zijn auto te beschadigen klinkt anders best dreigend.

Ook al bedoel je er mogelijk iets anders mee.

Het grijze gebied binnen bedreiging is bijzonder groot :roflol:
 
Geef me jouw adres dan, trap ik wel een deuk in je auto waarna jij geen aangifte gaat doen of wat dan ook :roflol:
ja, want dat is het hele verhaal. Normale mensen zorgen ten eerste niet dat ze constant bekeurd worden en ten tweede dat ze wanneer ze bekeurd worden ze die bekeuringen gewoon betalen. En die houden zich netjes aan een rijontzegging.

ik denk trouwens dat je eerder je voet breekt dan een deuk ergens in trapt.
 
ja, want dat is het hele verhaal. Normale mensen zorgen ten eerste niet dat ze constant bekeurd worden en ten tweede dat ze wanneer ze bekeurd worden ze die bekeuringen gewoon betalen. En die houden zich netjes aan een rijontzegging.

ik denk trouwens dat je eerder je voet breekt dan een deuk ergens in trapt.

Rijontzegging was onrechtmatig

En politie had ook normaal kunnen doen en pin automaat mee kunnen nemen
 
alles is onrechtmatig, niks is mijn schuld

brb even een weekje naar de gevangenis, trouwens ook niet mijn schuld.
 
alles is onrechtmatig, niks is mijn schuld

brb even een weekje naar de gevangenis, trouwens ook niet mijn schuld.

Daarom zetten ze ook maximaal hun hakken in het zand om de beelden niet vrij te hoeven geven :roflol: terwijl ze bij wegmisbruikers continue tof lopen te doen met mensen die te hard rijden.

En ik krijg vast geen 3 excuus brieven van de rechtbank omdat het mijn fout is.
 
ja, want dat is het hele verhaal. Normale mensen zorgen ten eerste niet dat ze constant bekeurd worden en ten tweede dat ze wanneer ze bekeurd worden ze die bekeuringen gewoon betalen. En die houden zich netjes aan een rijontzegging.

ik denk trouwens dat je eerder je voet breekt dan een deuk ergens in trapt.
Normale mensen :roflol::roflol:. Jongen dat is iets van de jaren 60. Tegenwoordig is alles de norm: transseksuelen, criminelen, pedofielen, autisten, etc...
Als er niks mis met je is, dan ben je pas abnormaal. Dan hoor je er niet bij.
 
jij provoceert hun, dus zij provoceren terug. Als jij je netjes aan de regels houdt heeft de politie ook geen teringhekel aan je. Ik begrijp ze wel.
Details die al 100 keer herhaald zijn boeien ook niemand. Iedereen kan aan al jouw posts aflezen dat je een extreem kinderachtige pauper bent die echt geen idee heeft hoe kansloos hij overkomt. Je maakt godverdomme een topic aan waarin je een beloning uitlooft voor de identiteit van politie agenten. jij bent echt compleet geschift.
 
Mag ik je erop wijzen dat dit een bodybuilding forum is ?

En het dieren topic mag dan weer wel :mad:

Ik voel mij enigszins gediscrimineerd door de dbb politie buiten mijn schuld om!
 
Back
Naar boven