XXL Nutrition

Schema vriendin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

revange

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
415
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Mijn vriendin wilt graag mooie ronde billen met niet al te gespierde benen, want ze vind ze nu al te gespierd. Hoe kan ze dan het beste trainen? Hoog in herhalingen? (15-20x) of juist laag in herhalingen? (5-8x)

Squat 2x 5-8
Cable hip extensions 2x 15-20
Cable pull through 2x 15-20
Cable lateral leg raises 2x 15-20
Buik oefeningen
20-30 min stevige cardio.

Dacht zelf aan zoiets en dat 3x pw.

Bovenlichaam kan ze bijna niet trainen, want haar ellepijpen zijn te lang en dan heeft ze daar veel last van als ze gewichten vasthoud. Ze moet daar ook nog aan geopeerd worden.

Bedankt alvast!
 
Hip thrusts en glute bridges toevoegen. En een deadlift variant. Daar bouw je een paar billen mee.
 
je vriendin vindt dr benen te gespierd en dan gaat ze squatten? nice.
 
Hallo allemaal.

Mijn vriendin wilt graag mooie ronde billen met niet al te gespierde benen, want ze vind ze nu al te gespierd. Hoe kan ze dan het beste trainen? Hoog in herhalingen? (15-20x) of juist laag in herhalingen? (5-8x)

Squat 2x 5-8
Cable hip extensions 2x 15-20
Cable pull through 2x 15-20
Cable lateral leg raises 2x 15-20
Buik oefeningen
20-30 min stevige cardio.

Dacht zelf aan zoiets en dat 3x pw.

Bovenlichaam kan ze bijna niet trainen, want haar ellepijpen zijn te lang en dan heeft ze daar veel last van als ze gewichten vasthoud. Ze moet daar ook nog aan geopeerd worden.

Bedankt alvast!

Nou dat schreeuwt wel om pics inderdaad :dunno: Jij moet wel een heel genetisch bevoorrecht meisje hebben dan, alleen jammer van haar billen dus ;)

Zou er nog BB hip trusts aan toevoegen, zwaar 4 werksets van 8-10 reps.

Waarom denk jij dat vrouwen met 2 werksets wel het ultieme kontje kunnen kweken eigenlijk??? En ook met 15-20 reps?
 
Hip thrusts en glute bridges toevoegen. En een deadlift variant. Daar bouw je een paar billen mee.
Bedankt voor je antwoord.

je vriendin vindt dr benen te gespierd en dan gaat ze squatten? nice.

Als ik me voeten breed zet en maximaal doorzak voel ik het het meeste in mijn billen en hamstrings. Bedankt voor je input. Nice.

Nou dat schreeuwt wel om pics inderdaad :dunno: Jij moet wel een heel genetisch bevoorrecht meisje hebben dan, alleen jammer van haar billen dus ;)

Zou er nog BB hip trusts aan toevoegen, zwaar 4 werksets van 8-10 reps.

Waarom denk jij dat vrouwen met 2 werksets wel het ultieme kontje kunnen kweken eigenlijk??? En ook met 15-20 reps?

Mijn vriendin heeft een fiets met 3 versnellingen waarvan versnelling 1 en 2 kei licht zijn en 3 behoorlijk zwaar. Ze heeft nog steeds geen auto, dus ze fietst in weer en wind en heeft best wel wat benen opgebouwd.
En die setjes is omdat ze een beginner is dus weet verder niet precies hoeveel.
Mischien 3 setjes van maken dan?

Dit.

En hip thrusts en glute bridges mss toevoegen.

Bedankt. Ik zal die er nog bij toevoegen dan.
 
Cable hip extensions 3x 15-20
Cable pull through 3x 15-20
Cable lateral leg raises 3x 15-20
Hip thrust 3x 15x20
Buik oefeningen
20-30 min stevige cardio.

Zo beter?
 
Bedankt voor je antwoord.

Als ik me voeten breed zet en maximaal doorzak voel ik het het meeste in mijn billen en hamstrings. Bedankt voor je input. Nice.

Mijn vriendin heeft een fiets met 3 versnellingen waarvan versnelling 1 en 2 kei licht zijn en 3 behoorlijk zwaar. Ze heeft nog steeds geen auto, dus ze fietst in weer en wind en heeft best wel wat benen opgebouwd.
En die setjes is omdat ze een beginner is dus weet verder niet precies hoeveel.
Mischien 3 setjes van maken dan?

Bedankt. Ik zal die er nog bij toevoegen dan.

Toen jij beginner was, deed je ook maar 2 sets? Sowieso 3 werksets, naast de eventuele warming up set. Het kan ook geen kwaad op een gegeven moment naar 4 werksets te gaan.

Verder is jouw meisje dus de vrouwelijke versie van de DBBer die geen benen traint omdat hij al voetbalt :haha:
 
Cable hip extensions 3x 15-20
Cable pull through 3x 15-20
Cable lateral leg raises 3x 15-20
Hip thrust 3x 15x20
Buik oefeningen
20-30 min stevige cardio.

Zo beter?

Het is niet nodig om zo hoog in Reps te gaan zitten. Wat wel kan lonen is afwisseling, dus de ene training 8-10 reps op zwaar gewicht en 3 werksets. En de andere training 12-15 reps op lichter gewicht en 4 werksets.
 
Bedankt voor je antwoord.



Als ik me voeten breed zet en maximaal doorzak voel ik het het meeste in mijn billen en hamstrings. Bedankt voor je input. Nice.



Mijn vriendin heeft een fiets met 3 versnellingen waarvan versnelling 1 en 2 kei licht zijn en 3 behoorlijk zwaar. Ze heeft nog steeds geen auto, dus ze fietst in weer en wind en heeft best wel wat benen opgebouwd.
En die setjes is omdat ze een beginner is dus weet verder niet precies hoeveel.
Mischien 3 setjes van maken dan?



Bedankt. Ik zal die er nog bij toevoegen dan.

Ik fiets al jaren 62 km per dag. Deed bij mij niks aan mn benen.
 
Cable hip extensions 3x 15-20
Cable pull through 3x 15-20
Cable lateral leg raises 3x 15-20
Hip thrust 3x 15x20
Buik oefeningen
20-30 min stevige cardio.

Zo beter?

Nee. Gezien de prioriteiten geef je hip trusts en glute bridges prioriteit. Licht beginnen met wat hogere reps (10-15) en geleidelijk opbouwen naar lagere reps (5-8) met meer gewicht op een barbell. Alles heel rustig opbouwen in gewicht en reps.

Voorbeeld schema:

Training A:

Hip Trust (3x5-15)
Squat 3x5

Cable hip extensions 3x 15-20
Cable pull through 3x 15-20
Cable lateral leg raises 3x 15-20

Abs

training B:

Glute Bridge (3x5-15)
Romanian deadlift 3x5

Cable hip extensions 3x 15-20
Cable pull through 3x 15-20
Cable lateral leg raises 3x 15-20

Abs

Alle cable meuk kan je af en toe vervangen door andere heup/billen oefeningen als hip abductions, kettlebell swings, band clamshells etc.

En uiteindelijk misschien dus UB werk erbij, dat helpt een heleboel.
 
Toen jij beginner was, deed je ook maar 2 sets? Sowieso 3 werksets, naast de eventuele warming up set. Het kan ook geen kwaad op een gegeven moment naar 4 werksets te gaan.

Verder is jouw meisje dus de vrouwelijke versie van de DBBer die geen benen traint omdat hij al voetbalt :haha:
Het is niet nodig om zo hoog in Reps te gaan zitten. Wat wel kan lonen is afwisseling, dus de ene training 8-10 reps op zwaar gewicht en 3 werksets. En de andere training 12-15 reps op lichter gewicht en 4 werksets.

Oke bedankt voor je andwoord. Ik denk mijn vriendin er aanleg voor heeft. Ik zie het verschil echt wel tussen ecto benen en wat gespierde benen. En wat voor mijn vriendin te gespierden benen zijn hoeft voor een ander weer niet te zijn.
Ik fiets al jaren 62 km per dag. Deed bij mij niks aan mn benen.

Mijn vriendin is geen ecto. Haha. Ff zonder gekheid.
Ze is eerst heel veel aangekomen en denk dat ze in die tijd wat heeft opgebouwd. Mischien stond haar zadel ook te laag waardoor je meer benen aanspreekt. Jammer dat ik het moet verdedigen en niemand het gewoon kan aannemen. Geloof me maar als ik zeg dat ze best gespierde bovenbenen heeft.
 
Nee. Gezien de prioriteiten geef je hip trusts en glute bridges prioriteit. Licht beginnen met wat hogere reps (10-15) en geleidelijk opbouwen naar lagere reps (5-8) met meer gewicht op een barbell. Alles heel rustig opbouwen in gewicht en reps.

Voorbeeld schema:

Training A:

Hip Trust (3x5-15)
Squat 3x5

Cable hip extensions 3x 15-20
Cable pull through 3x 15-20
Cable lateral leg raises 3x 15-20

Abs

training B:

Glute Bridge (3x5-15)
Romanian deadlift 3x5

Cable hip extensions 3x 15-20
Cable pull through 3x 15-20
Cable lateral leg raises 3x 15-20

Abs

Alle cable meuk kan je af en toe vervangen door andere heup/billen oefeningen als hip abductions, kettlebell swings, band clamshells etc.

En uiteindelijk misschien dus UB werk erbij, dat helpt een heleboel.

Kijk! Hier heb ik wat aan. Top. Dat UB werk krijg ik er niet in gepraat. Ze vind gespierde vrouwenlichamen niet echt mooi en is ook bang de hulk te worden ofzo.
 
Kijk! Hier heb ik wat aan. Top. Dat UB werk krijg ik er niet in gepraat. Ze vind gespierde vrouwenlichamen niet echt mooi en is ook bang de hulk te worden ofzo.
Zeg haar maar dat dat echt onzin is. Nog sterker: met iets bredere schouders en iets meer massa op de rug lijkt haar taille nog slanker en wordt haar kont meer geaccentueerd en dat is precies wat ze volgens mij graag wil.

Daarnaast is een gebalanceerd lichaam altijd beter natuurlijk.
 
Zeg haar maar dat dat echt onzin is. Nog sterker: met iets bredere schouders en iets meer massa op de rug lijkt haar taille nog slanker en wordt haar kont meer geaccentueerd en dat is precies wat ze volgens mij graag wil.

Daarnaast is een gebalanceerd lichaam altijd beter natuurlijk.

Inderdaad. Ik zal haar dit topic ook door laten lezen. Bedankt alvast!
 
Kijk! Hier heb ik wat aan. Top. Dat UB werk krijg ik er niet in gepraat. Ze vind gespierde vrouwenlichamen niet echt mooi en is ook bang de hulk te worden ofzo.

Een man moet al heel wat doen om spiermassa op te bouwen. Zeker als natty. Een vrouw zal natty nooit de hulk worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven