AndroidHealthClinic

Het grote Vintage Barbells, Schijven en Collars Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met staalzucht zeker.....
 
Ziet er bruut uit.
Geen rubber? Dus niet specifiek voor weightlifting?
Lijkt me vet voor in een hardcore home-gym van een powerlifter. :)
Dat is wat ik heb :) maar te weinig schijven. Heb maar 105 kilo/
 
105?? Wat bedoel je???
2 X 20 + 4 X 10 + 2 X 7.5 = 95 KILO (had me mistelt),
barbell 20 kilo, klemmen 2 x 2.5 kilo
Dus totaal 120 kilo.
Dus nog 100 kilo extra zou perfect zijn.
 
2 X 20 + 4 X 10 + 2 X 7.5 = 95 KILO (had me mistelt),
barbell 20 kilo, klemmen 2 x 2.5 kilo
Dus totaal 120 kilo.
Dus nog 100 kilo extra zou perfect zijn.
O ha ja, ik heb 200 50mm en 80 30
 
Dat is wat ik heb :) maar te weinig schijven. Heb maar 105 kilo/
Nice.
Nu begrijp ik al beter waarom je twijfelt tussen nieuw 50mm materiaal kopen of verder zoeken naar extra 55mm schijven.

Hoe is de knurling op zulke barbell? Kan je die een beetje vasthouden bij het DLen?
 
2 X 20 + 4 X 10 + 2 X 7.5 = 95 KILO (had me mistelt),
barbell 20 kilo, klemmen 2 x 2.5 kilo
Dus totaal 120 kilo.
Dus nog 100 kilo extra zou perfect zijn.
Gijs heeft op de vorige pagina hier toch 80kg aangeboden...

Ik heb nog een set 25ers liggen. Extreem dunne. En een set prachtige 15kg met ussr erop staal.

...
 
Gijs heeft op de vorige pagina hier toch 80kg aangeboden...



...
Jup, ik had een conversatie met hem maar het is 6 uur rijden heen en terug. En met een dorstige benzinewagen is dat niet echt realistisch.
 
Jup, ik had een conversatie met hem maar het is 6 uur rijden heen en terug. En met een dorstige benzinewagen is dat niet echt realistisch.
wat voor barbell heb jij dan??
 
Chinese Goldcup bar 55 mm, met geribbelde sleeves zoals de Russische barbells.
jou gewichten zijn iig leuk om massa te onderhouden als je geen zin hebt om te gaan trainen of zo.
 
Jup, ik had een conversatie met hem maar het is 6 uur rijden heen en terug. En met een dorstige benzinewagen is dat niet echt realistisch.
Waar the hell woon jij man ? :P Vanuit het wondermooie Limburg is het 2 uur rijden, als je dan RPB binnenkomt en daar een training meepakt weet je wel dat het die afstand waard is, zeker als je dan nog die schijven kunt meenemen...

Is er niet iemand die er traint dat dichter bij je in de buurt woont ?
 
Waar the hell woon jij man ? :P Vanuit het wondermooie Limburg is het 2 uur rijden, als je dan RPB binnenkomt en daar een training meepakt weet je wel dat het die afstand waard is, zeker als je dan nog die schijven kunt meenemen...

Is er niet iemand die er traint dat dichter bij je in de buurt woont ?
Ken jij rapper Sjors ook??
 
Ken jij rapper Sjors ook??
Gelukkig ben ik uit het andere Limburg.

Rapper Sjors doet tegenwoordig shemales heb ik gehoord :roflol: maar terug on topic, please
 
Gelukkig ben ik uit het andere Limburg.

Rapper Sjors doet tegenwoordig shemales heb ik gehoord :roflol: maar terug on topic, please
Ja klopt, hij had een vriend van me geblockeerd en aangegeven bij Facebook voor stalking
 
Waar the hell woon jij man ? :P Vanuit het wondermooie Limburg is het 2 uur rijden, als je dan RPB binnenkomt en daar een training meepakt weet je wel dat het die afstand waard is, zeker als je dan nog die schijven kunt meenemen...

Is er niet iemand die er traint dat dichter bij je in de buurt woont ?


20 km ten noorden van Brussel, in Buggenhout.
 
20 km ten noorden van Brussel, in Buggenhout.
2 u. 5 min. (177 km) :o

Maar dan is het idd nog een lange rit, zeker als je alleen om de plates gaat en geen training meepikt, maaaar die plates kom je ook maar zelden tegen, ik zou het toch overwegen :)
 
2 u. 5 min. (177 km) :o

Maar dan is het idd nog een lange rit, zeker als je alleen om de plates gaat en geen training meepikt, maaaar die plates kom je ook maar zelden tegen, ik zou het toch overwegen :)
6 uur rijd je ook niet zo snel in onze dwergen landjes.

Of je moet op je tractor gaan.

Overigens zag ik juist een artikel van een Belg die op een trailer gesprongen was en er pas 100?? KM later af kon.. De lul..
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven