Fitness Seller

#3D Scanner lichaam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schijnbaar ziet niemand er wat in maar als je zo'n scanner in een pashokje kan plaatsen kan men hem ook in een pashokje in de sportschool plaatsen.
Meten is weten, niet toch? En aangezien hij je lichaam tot de milimeter kan opmeten zou je wekelijks een scan kunnen laten maken en printen of opslaan en zo je progressie bijhouden.
Weg met de meetlinten en veel nauwkeuriger :)
 
Schijnbaar ziet niemand er wat in maar als je zo'n scanner in een pashokje kan plaatsen kan men hem ook in een pashokje in de sportschool plaatsen.
Meten is weten, niet toch? En aangezien hij je lichaam tot de milimeter kan opmeten zou je wekelijks een scan kunnen laten maken en printen of opslaan en zo je progressie bijhouden.
Weg met de meetlinten en veel nauwkeuriger :)

Uhm nee
 
Nee bedankt Ron. Ga maar gewoon weg.
 
Hoezo, ga maar gewoon weg? Dan mis ik de posts van de massive warrior met de reusachtige biceps. :) Dat je het niks vindt kan natuurlijk, bedankt voor je mening. Ik heb geen aandelen in het apparaat, ik wilde gewoon jullie mening weten.
 
Blijf dan maar hier maar hou het wel rustig ok? :)
 
On-topic: lijkt me toch nog wel ffe te duren eer zoiets betaalbaar mogelijk is
 
Wanneer dit de standaard wordt om de digitale penislengte bekend te maken zal het gemiddelde snel dalen.

Ontopic: Mooie uitvinding om snel omtrekken e.d. te verkrijgen waarmee progressie nauwkeurig bijgehouden kan worden.
 
Hoezo, ga maar gewoon weg? Dan mis ik de posts van de massive warrior met de reusachtige biceps. :) Dat je het niks vindt kan natuurlijk, bedankt voor je mening. Ik heb geen aandelen in het apparaat, ik wilde gewoon jullie mening weten.
Dit lijkt mij een funzige fetish van jou.. Ron
 
Ik weet niet wat Funzig is. Eigenlijk begrijp ik je hele post niet. Heb zelf jaren krachttraining gedaan en nu de 3 kinderen het huis uit zijn heb ik een kleine Gym kunnen inrichten en een nieuwe start gemaakt. ik geloof niet dat ik een of andere Fetish heb. LOL
 
Ik weet niet wat Funzig is. Eigenlijk begrijp ik je hele post niet. Heb zelf jaren krachttraining gedaan en nu de 3 kinderen het huis uit zijn heb ik een kleine Gym kunnen inrichten en een nieuwe start gemaakt. ik geloof niet dat ik een of andere Fetish heb. LOL
Niemand begrijpt Brutushakt Ron, trek het je maar niet aan :alien:
 
Lijkt me zeker een goede ontwikkeling. Zal alleen zijn tijd nodig hebben (lees járen) voordat het volledig operationeel is inclusief acceptabele kosten.
 
Ik weet niet wat Funzig is. Eigenlijk begrijp ik je hele post niet. Heb zelf jaren krachttraining gedaan en nu de 3 kinderen het huis uit zijn heb ik een kleine Gym kunnen inrichten en een nieuwe start gemaakt. ik geloof niet dat ik een of andere Fetish heb. LOL
O dus jij wil wel zo'n scanner aanschaffen om dan vervolgens velen ontblote kerels uit te nodigen bij jou in je kleinschalige home gymmetje?
Ik weet heus wel wat jij van plan bent, jij viezige kwibus!
 
Train jij ook in strak lederen korte broekjes met leren petjes? En doe jij rows met zweepjes?
 
Even een serieuze vraag aan jou..

Als jij nu een droge boterham eet, doe je dan bolletjes kneden van het middenstuk of gezichtjes maken?
 
O dus jij wil wel zo'n scanner aanschaffen om dan vervolgens velen ontblote kerels uit te nodigen bij jou in je kleinschalige home gymmetje?
Ik weet heus wel wat jij van plan bent, jij viezige kwibus!
Haha, je hebt me door. LOL
 
Back
Naar boven