XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja en ik geniet ervan. Vooral de pomp en burn. De strepen knallen dan in mijn schouders. :p

Yep ik heb er al over na lopen denk om het te minderen, maar ik vind dit zo heerlijk.
Verslavend werkt het. :o
 
Ron heeft te veel energie:D
Goed bezig man
Met schouders wel ja. En misschien wel met alles hoor. :p
En dan denkt ie dat z’n testosteron te laag is...:rolleyes:
Ik weet bijna zeker dat mijn test te laag is. :sad: Maar mijn motivatie zal er niet minder door worden.
Als ik naar de gym ga dan bedenk ik me altijd dat er iemand anders is die ook hard traint en dus moet ik nog harder trainen.
Pijn is maar tijdelijk de overwinning is voor altijd. :superman:
Ja precies dit hahahaha
 
Ik weet bijna zeker dat mijn test te laag is.

Zou mij verbazen, komt relatief weinig voor. Ik was er ook van overtuigd, maar ‘t was net zo goed als 20 jaar geleden.

Ik ben benieuwd naar de uitslag...
 
Zou mij verbazen, komt relatief weinig voor. Ik was er ook van overtuigd, maar ‘t was net zo goed als 20 jaar geleden.

Ik ben benieuwd naar de uitslag...
Ik ook. :p
 
Maandag week 5 training 1
Spiergroep: Quads en Hams
Gym: BigGym Den Helder

Quads
Backsquat rep range 8-10 en 2 seconde negatief. 4xWU tot 80% van werkgewicht. 2x(8-10)x80kg, 1x10x100kg en 1x8x110kg
Legpress rep range 8-10 en 2 seconde negatief. 2x10x100kg, 1x10x150kg & 3x10x190kg smal en breed. Trillen gewoon. :fire:
Legextensions rep range 10 reps + 10 sec rust + 10 reps = 1 set. sets met 30kg, 35kg, 40kg & 45kg. :eek:

Hams
Lying legcurl rep range 10-12 en 2 seconde negatief. 4xWU tot 80% van werkgewicht. 4x(10-12)x36kg.
Seated legcurl 10-12 en 2 seconde negatie. 3x12x45kg. :thumbs:

extra calfs
Staand calf raises 4x12x40kg
Seated calf raises 3x12x40kg
 
Woensdag week 5 training 2
Spiergroep: Borst & Triceps
Gym: op het werk in Den Helder

beweging 2 seconde negatief.
Set range 8-10

Borst
Incline db press. 4xWU setjes en daarna 10x30kg, 10x34kg, 10x36kg, 9x40kg Lekker hoor. En de aanwezige mariniers maar kijken :roflol:
Incline machine press 4x10x45kg leek overigens wel decline qua positie.
Incline db fly's 10x10kg, 10x14kg, 10x18kg en 10x22kg deze laatste is dan gelijk pr.
BP 4x10x60kg echt killing als je al vol zit.

Triceps
French press flat bench. 3xWU en daarna 10x20kg, 10x30kg en 2x10x35kg
Rope push down 4x12x17,5kg :fire:
Straight bar push down 4x10x25kg
Liggend dumbbell extensions 4x10x8kg
 
Laatst bewerkt:
Incline db fly's 10x10kg, 10x14kg, 10x18kg en 10x22kg deze laatste is dan gelijk pr.
Gaan die fly's nog een beetje fatsoenlijk? Want dat is toch een flink pittig gewicht!
 
En waarom zoveel incline?

Met incline pak je nauwelijks je borst, vooral je kleine voorste schouderspieren...
 
Gaan die fly's nog een beetje fatsoenlijk? Want dat is toch een flink pittig gewicht!
De laatste paar reps worden wel slordig, maar tot de 7e a 8e rep gaat het nog zeer netjes.
De rek is immens. :eek:
En waarom zoveel incline?

Met incline pak je nauwelijks je borst, vooral je kleine voorste schouderspieren...
Ik pak dit omdat dit in mijn schema staat. De volgende training is weer anders.
En incline is bij mij 10-15 graden en niet 45-60 graden zoals je bij de meeste ziet. :p
En ik voel mijn borstspieren super op deze manier. De aanhechting bij de schouders voel ik ook, dus er staat wel meer druk op.
 
En incline is bij mij 10-15 graden en niet 45-60 graden zoals je bij de meeste ziet. :p
Klinkt misschien dom, maar ik voel de 'bovenkant' van mijn borst serieus het best bij 45-60°...it's all about focus...

Die mini incline van 10-15° gebruik ik nauwelijks
 
Klinkt misschien dom, maar ik voel de 'bovenkant' van mijn borst serieus het best bij 45-60°...it's all about focus...

Die mini incline van 10-15° gebruik ik nauwelijks
Klinkt niet dom. Als je de uitleg van Ben Pakulski ziet is er verschil in wat iemand voelt en wanneer.
Ik heb dat met incline beter dan met vlak. En als ik naar 45-60 graden overga dan voel ik meer mijn schouders.
Sinds ik incline doe heb ik betere ontwikkeling doorgemaakt. Dus houdt ik het lekker bij incline. :p :thumbs:
 
Volgens Doug Brignole (mi niet de minste op het gebied van biomechanica) is de incline press een vrijwel zinloze oefening voor de borst...


Specifiek voor incline 3:27


Sinds ik incline doe heb ik betere ontwikkeling doorgemaakt.

Je hebt sinds je ‘ontwikkeling’ :D vast niet enkel en alleen incline oefeningen gedaan, dus wellicht heeft betreffende ‘ontwikkeling’ een andere reden?

Btw, heb je in het begin van je carrière nooit incline getraind?
 
Laatst bewerkt:
Volgens Doug Brignole (mi niet de minste op het gebied van biomechanica) is de incline press een vrijwel zinloze oefening voor de borst...
Ben Pakulski ook geen domme jongen, met volgens mij 3 Phd's, zegt weer wat anders.

Je hebt sinds je ‘ontwikkeling’ :D vast niet enkel en alleen incline oefeningen gedaan, dus wellicht heeft betreffende ‘ontwikkeling’ een andere reden?

Btw, heb je in het begin van je carrière nooit incline getraind?
Yep voor ongeveer 80% van de tijd heb ik incline gedaan en veel fly oefeningen.
En in het begin was het enkel flat. :o
 
Lol, anabolenjoep Pakulski die beweert wel meer. O.a. dat je de binnenkant(?) borst kan stimuleren/trainen....:rolleyes:

Phd’s zeggen mi vrij weinig. Jim Stoppani is er ook zo één, lijkt ook zijn eigen flauwekul te geloven.

Maar gelukkig trek je je eigen plan en doe je lekker wat voor jou goed voelt, dus laat de Phd’s maar l*llen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Lol, anabolenjoep Pakulski die beweert wel meer. O.a. dat je de binnenkant(?) borst kan stimuleren/trainen....:rolleyes:

Phd’s zeggen mi vrij weinig. Jim Stoppani is er ook zo één, lijkt ook zijn eigen flauwekul te geloven.

Maar gelukkig trek je je eigen plan en doe je lekker wat voor jou goed voelt, dus laat de Phd’s maar l*llen. ;)
Ik doe wat goed voelt en ik heb dat voelen echt wel moeten leren hoor.
En ik probeer ook wel wat andere zeggen. Dus ook wat jij aangeeft lees, onderzoek, bekijk ik en probeer dat echt wel uit. ;)
Dat is wat mij betreft de kracht van dit medium. Leren door te luisteren en te proberen.
Aan de andere kant, iets wat voor persoon A werkt hoeft niet voor persoon B te werken. Anders liepen we allemaal wel als monsters rond. :thumbs:
 
Vrijdag week 5 training 3
Spiergroep: Quads, Hams, Calfs en Abductor
Gym: BodyFit Den Helder

Quads
Backsquat rep range 8-10 en 2 seconde negatief. 2xWU met 60kg. 2x10x80kg, 2x10x100kg
Legpress rep range 15 reps = 1 set. 1x100kg, 1x150kg, 1x200kg, 1x250kg & 1x290kg :fire:
Legpress met 70kg trekkracht door elastieken. 10 smal + 10 breed = 1 set. 3x100kg en 1x150kg :shake:

Hams
SLDL 10x40kg, 2x10x60kg
Seated legcurl 2 seconde negatie. 2x12x40kg & 3x12x50kg :thumbs:

Calfs
Seated calf raises 5x15x40kg :fire:

Abductor
15x50kg, 15x60kg, 2x15x70kg binnenkant helemaal uitgescheurd hahaha:roflol:
 
Aan de andere kant, iets wat voor persoon A werkt hoeft niet voor persoon B te werken. Anders liepen we allemaal wel als monsters rond.

Eens vwb het zelf uitproberen, oneens met bovenstaande.

Een monster is per definitie een genetische freak en daarvoor maakt het absoluut niet uit welke routine die uitvoert (naast het gebruik van AAS/PED).
 
Eens vwb het zelf uitproberen, oneens met bovenstaande.

Een monster is per definitie een genetische freak en daarvoor maakt het absoluut niet uit welke routine die uitvoert (naast het gebruik van AAS/PED).
Ach ik bedoelde natuurlijk dat er verschillen zijn. Maar dat begreep je wel toch. ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven