XXL Nutrition

Waar train jij? (1 bezoeker)

Waar train jij?

  • Thuis, in een homegym.

    Stemmen: 22 19,8%
  • Bij een bekende low-budget sportschoolketen

    Stemmen: 31 27,9%
  • Bij een sportschool uit het luxere segment

    Stemmen: 22 19,8%
  • Bij een 'hardcore' gym

    Stemmen: 13 11,7%
  • Bij een low-budget gym, maar geen grote keten

    Stemmen: 12 10,8%
  • Ik heb zowel een homegym als gym abonnement

    Stemmen: 11 9,9%

  • Totaal stemmers
    111

Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
29.195
Waardering
8.335
Op verzoek, idee van Onslow ! Kies de optie die het beste bij jou past.

Ik lees dat veel leden toch in sportscholen als Basic Fit trainen. 10 jaar geleden werd je hier op het forum uitgelachen en niet meer serieus genomen als je bij een dergelijke sportschool trainde. Inmiddels zijn ze wel verbeterd, mag je zelfs een tanktop aan houden en is er met een beetje geluk zelfs een squat rack aanwezig.

Ik ben benieuwd waar de meeste bodybuilders trainen.
 
Ik heb zowel een homegym als een (strongman/PL)gym abonnement.
 
7 jaar in de homegym nu, sinds ik een huis heb met grote garage. Daarvoor in diverse sportscholen getraind. Fijnste was mijn eerste abbo bij een kleine gym. Veel geleerd, maar er zat voor de eigenaar helaas geen brood meer in.
 
Sport zelf bij Basic Fit. Moet zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben. Is ook wel heel erg afhankelijk per locatie of het iets is. Bij de Basic waar ik train heb je bijvoorbeeld minimaal 6 rekken om te squatten.
 
Geen van alle opties van toepassing. Af en toe ga ik weleens naar de basicfit bij mij in de buurt. Wel op rustige tijdstippen. Prima te doen opzich, ook dumbells tm 50kg.
 
Moeilijke keuze.
Wat is luxe?
Wat is hardcore?
Sowieso geen bf of fff
 
Extra optie toegevoegd.
 
Home gym + abonnement.

Gym is redelijk hardcore als halfnaakte forum mods je vragen foto's van hun rug te maken...
 
Momenteel bij Fit for Free, maar ik zit te twijfelen om over te stappen naar een wat serieuzere gym. Iemand hier toevallig bekend met de Muscle Factory Rotterdam?
 
Eerst een lange tijd bij basicfit wat goed beviel als je buiten de drukke tijden ging anders was het echt klote. Door verhuizing overgestapt naar een luxere en kleinere gym op nog geen 5 minuten loopafstand. betaal nu misschien wel 2x zoveel maar heb hier sauna en zonnebank erbij en alles is gewoon goed.
 
Ik train bij mijn werk een low budget gym, maar geen grote keten. Alles is aanwezig. Gewoon een nette schone gym, enige wat er nu niet mogelijk is is douchen. Als we strak verhuizen naar een groter pand komt dit er wel.
 
Ik train bij mijn werk een low budget gym, maar geen grote keten. Alles is aanwezig. Gewoon een nette schone gym, enige wat er nu niet mogelijk is is douchen. Als we strak verhuizen naar een groter pand komt dit er wel.
Een gym zonder douche? :eek: Bizar
 
Een gym zonder douche? :eek: Bizar


Bizar nog wel :D.. Ik heb srs nog nooit een klant horen zagen over het feit dat er geen douch is. De meeste klanten komen vanaf dure sportscholen waarvoor ze dus voor een douch betalen maar er vervolgens geen gebruik van maken etcetc.

Ik douch overigens ook gewoon liever thuis.
 
Ok dan, ik heb altijd al een douche geweten overal, nvm ;)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Bizar nog wel :D.. Ik heb srs nog nooit een klant horen zagen over het feit dat er geen douch is. De meeste klanten komen vanaf dure sportscholen waarvoor ze dus voor een douch betalen maar er vervolgens geen gebruik van maken etcetc.

Ik douch overigens ook gewoon liever thuis.


de enige die ik zie douchen zijn dikbuikige mannen op middelbare leeftijd :eek:
 
Back
Naar boven