MuscleMeat

Mensen die hun gewichten, barbells, halters,... niet opruimen in de gym.... hoe ga je er mee om?

Bezoekers in dit topic

Al die jaarcontracten zijn maandelijks opzegbaar dus dat gold misschien vroeger wel, maar nu veel minder.
Na de eerste periode waar het contract voor is afgesloten geldt dat pas.
 
Na de eerste periode waar het contract voor is afgesloten geldt dat pas.
Neen, sinds een aantal jaren is om het even welk contract maandelijks opzegbaar. Op Europees niveau geregeld.
 
Neen, sinds een aantal jaren is om het even welk contract maandelijks opzegbaar. Op Europees niveau geregeld.
Dan overtreedt mijn gym de Europese regelgeving! :eek:
Beëindiging van een lidmaatschap door de deelnemer, dient persoonlijk te geschieden middels een uitschrijfformulier in te vullen bij het desbetreffende vestiging waar je bent ingeschreven. De opzegtermijn is tenminste een volledige incasso periode van één maand en gaat in na ontvangst van jouw uitschrijfformulier. Wanneer je een één, twee of drie jarig abonnement hebt zal je deze eerst uit moeten dienen.
 
Neen, sinds een aantal jaren is om het even welk contract maandelijks opzegbaar. Op Europees niveau geregeld.

Brb ff telefoon abo opzeggen :roflol:

Maandelijks opzegbaar is alleen na aflopen eerste periode.
 
Mensen, dat is al jaren niet meer zo. En ja, de clubs blijven dit doen en dit is illegaal.
 
I Xyzyx zei:
Maandelijks opzegbaar is alleen na aflopen eerste periode.
Meende ik dus ook. Wat er volgens mij qua Europese regelgeving is veranderd, is dat bijvoorbeeld een jaarcontract na een jaar niet stilzwijgend met een jaar mag worden verlengd, dus dat je na dat eerste jaar maandelijks kunt opzeggen. Dit was precies wat sportscholen voor die regel vaak deden (stilzwijgend met 1 jaar verlengen) en dat mag nu dus niet meer.
 
Ik heb een paar jaar geleden een abbo gehad die zogezegd ook pas na 1 jaar opzegbaar was; Ik heb het na drie maanden opgezegd omdat het een afschuwelijke club was. Ze zeiden me dat dit pas kon na 1 jaar, ik had toen de wetgeving nog (vind die momenteel niet terug) en heb deze doorgemaild. En was onmiddellijk in orde. Was toen met de voorloper van Basic fit.
 
Mogelijk dat het in België anders is maar voor zover ik weet is die wetgeving enkel tegen stilzwijgend verlengen bedoeld.

Waarom zou fit for free anders korting geven op jaar abonnementen?
 
Mogelijk dat het in België anders is maar voor zover ik weet is die wetgeving enkel tegen stilzwijgend verlengen bedoeld.

Waarom zou fit for free anders korting geven op jaar abonnementen?
Ja, ik moet ergens zaken verwarren. Ik denk dat het inderdaad zo is dat eens de eerste periode verstrken is, je dan kosteloos maandelijks kan opzeggen.
Maar basic fit heeft contracten, Flex, die vanaf de eerste maand, maandelijks opzegbaar zijn. Het is dus wijs een contract te teken waarin dit staat.
Wel is het zo dat zelf een jaarcontract op voorhand kan geannuleerd worden als je een doktersattest hebt; Misschien dat ik dat indertijd had en dat was vergeten.Ik denk dat ik gestopt ben inde club door ene si-ontsteking die niet weg wou gaan.
 
Ik weet ook niet beter dan mijn gewichten op de barbell of plate loaded te laten en Dumbells plaats je gewoon weer terug in de rekken.

Maar heb ook weleens bij een basic fit getraind en dat werd inderdaad een jungle van dumbells en barbells. Dat was niet echt prettig nee.

Maar maak je niet zo druk man :) Leer ermee omgaan of zoek een nieuwe gym. Het gaat toch niet veranderen daar en je hebt alleen jezelf ermee..
 
Als iemand 100kg laat hangen pak ik de stang overhead zonder sluiters en leun ik even over als diegene in de buurt is terwijl ik alles eraf donder
 
Als zon niet opruimer na mij wil squatten bijv laat ik 220 hangen voor em (ook al pak ik dat niet dan laad ik net zo lang door totdat ik mn genoegdoening heb gehad)
 
Als iemand 100kg laat hangen pak ik de stang overhead zonder sluiters en leun ik even over als diegene in de buurt is terwijl ik alles eraf donder
Ik heb eens iets gelijkaardigs gedaan aan het squatrack. Wwas het beu 100 kilo of zo te moeten aflaten. Gewoon klem er af en boem, op de grond; Maakte serieus kabaal. Er moet maar eens iemand reageren....

Vandaag aan de kerel aan de balie gezegd dat één van de flatbenches een moer mist waardoor de zitting (horizontaal) wiebelt. Levensgevaarlijk. Benieuwd of het weer een maand zal duren eer het zal hersteld zijn.

Kerel begon trouwens te zeiken dat ik m'n eigen 1,25 kilo schijfjes meehad. " Dat heb ik liever niet want ik kan niet weten of dat de jouwe zijn of niet". Ik zei:" hebben jullie hier 1,25 kilogram schijfjes". Neen, zei hij. "Nou, wat is dan je conclusie? Neem je tijd, het is een doordenkertje".
 
Als zon niet opruimer na mij wil squatten bijv laat ik 220 hangen voor em (ook al pak ik dat niet dan laad ik net zo lang door totdat ik mn genoegdoening heb gehad)
Moest ik een paar keer herlezen.
 
Het valt hier altijd wel mee. Medewerkers ruimen ook veel op en helpen je soms om je schijven eraf te halen. Enige waar ik niet zo goed mee om kan gaan is als de schijven door elkaar hangen, en dat gebeurt wel vaak. Meestal hang ikzelf het 1 en ander recht, al is dat voornamelijk voor mijn eigen gemoedsrust.
 
Als zon niet opruimer na mij wil squatten bijv laat ik 220 hangen voor em (ook al pak ik dat niet dan laad ik net zo lang door totdat ik mn genoegdoening heb gehad)

Oh man, dat ga ik ook doen mocht ik er ooit zo eentje vinden. Ga er bijna op hopen.
 
Het valt hier altijd wel mee. Medewerkers ruimen ook veel op en helpen je soms om je schijven eraf te halen. Enige waar ik niet zo goed mee om kan gaan is als de schijven door elkaar hangen, en dat gebeurt wel vaak. Meestal hang ikzelf het 1 en ander recht, al is dat voornamelijk voor mijn eigen gemoedsrust.
Heb ik vandaag veel moeten doen, en doe ik voor een deel gemoedsrust. Het is ook leik voor de andere "slachtoffers" dat het boeltje wel in orde is achteraf. En misschien ziet iemand me en inspireert het hem om dit ook te doen,...
 
Back
Naar boven