AndroidHealthClinic

Seminare Bill Kazmaier @SMTK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.221
Waardering
65.247
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Copy-paste van Facebook:

Aandacht, aandacht. Ik heb bevestiging dat Bill Kazmaier naar SMTK kan komen voor een seminarie. Het evenement zou plaats vinden op zondag 1 april in de namiddag. Een ietwat ongelukkige datum, maar het is dus wel 100% ernstig.
Ik heb nog geen definitieve prijs vastgelegd. Binnenkort start ik met full-on promotie en een event-pagina, maar ondertussen kunnen de geïnteresseerden al hun agenda's vrijmaken en het voort zeggen natuurlijk!
Let's do this
1f642.png

1.jpg
2.jpg
 
Mag ik de link voor het inschrijven hier posten sanca?
 
Ook als lid van strongman team kempen moet ik zeggen dat een een waanzinnig grote eer is om zowel magnus ver magnusson en Bill kazmaier op minder dan 6 maand te mogen ontvangen!
 
Maar wat kun je dan leren tijdens zo'n "seminarie"? Wat de beste manier is om een ronde steen op te tillen?
 
Maar wat kun je dan leren tijdens zo'n "seminarie"? Wat de beste manier is om een ronde steen op te tillen?

Wat de beste manier is om rond te worden eerder :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vonk , dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan...


Natuurlijk !

Het was of dat, of "stoer zitten kijken op een muurtje" op basis van de foto's.

In plaats van het plaatsen van hetgeen iemand die een seminar geeft, behandeld en wat je er van op kunt steken, moet je het zelf maar uitvogelen? Kun jij het een domme vraag noemen, maar op basis van de gegeven informatie heb ik in elk geval de minst domme vraag gesteld dan ;)
 
Het was of dat, of "stoer zitten kijken op een muurtje" op basis van de foto's.

In plaats van het plaatsen van hetgeen iemand die een seminar geeft, behandeld en wat je er van op kunt steken, moet je het zelf maar uitvogelen? Kun jij het een domme vraag noemen, maar op basis van de gegeven informatie heb ik in elk geval de minst domme vraag gesteld dan ;)
Ik dacht dat je me weer gewoon op de kast wilde jagen :D Als je niet weet wat zo een seminaire inhoudt is het 99%zeker weten niet voor jou...

Er gaat eerst gepraat worden over zijn loopbaan en prestaties in strongman gebeuren en dan volgt er een praktijk gericht stuk waar hij tips and tricks zal delen.

Een seminaire van Kaz is in bodybuilding termen gelijkwaardig aan een seminaire met Coleman of zelfs Arnold, alleen al de kans om een middag met zo een icoon te spenderen is priceless ;)
 
Ik dacht dat je me weer gewoon op de kast wilde jagen :D Als je niet weet wat zo een seminair inhoudt is het 99%zeker weten niet voor jou...

Er gaat eerst gepraat worden over zijn loopbaan en prestaties in strongman gebeuren en dan volgt er een praktijk gericht stuk waar hij tips and tricks zal delen.

Een seminair van Kaz is in bodybuilding termen gelijkwaardig aan een seminair met Coleman of zelfs Arnold, alleen al de kans om een middag met zo een icoon te spenderen is priceless ;)

Ik jou op de kast jagen? Noujaaaaaaaa zeg.. :p

Okay clear, thanks voor het delen. Ik had geen idee wie die kerel is, dus dan heb je al helemaal geen idee wat je zou kunnen verwachten. Ik voetbalde vroeger ook liever zelf dan er naar te kijken, dat is met bodybuilding niet anders, dus ik pas sowieso, maar was wel benieuwd naar wat zo iemand dan komt vertellen en hoe die daarmee geld kan verdienen.
 
Kazmaier is ook ipf world championship geweest en heeft als eerste 300kg gebench'd in competition. Dit terwijl hij world strongest man was.

Verder wordt hij bezien als een van de sterkste mensen ooit, zelf toppers als een zydrunas savickes beweren dit.

De seminaire van magnus ver magnusson ging als het volgt. Verhaal over zijn carrière waar waardevolle tips in zaten. Dan zijn mening hoe je een goed trainingsschema opstelt en waar je op moet Letten qua voeding en rust en oefeningen keus. Dan een q&a en dan oefeningen zoals log Stones yoke etc en komt hij rondzien en tips geven over techniek.
 
Nog enkele plekken voor deze buitenkans
 
Ik ben nog aan het overwegen hoeveel spijt ik eventueel zou hebben als ik niet ga.
 
Desondanks een beperkte opkomst was het een brute avond. Dit was in mijn ogen een top atleet met een berg van kennis gecombineerd met een top attitude! Echte dikke vette aanrader
 
Wat heb je geleerd?
 
Mooie variaties op oefeningen. Over reps en set. Intensiteit, mental prep etc... Zeer boeiende persoon.
 
Back
Naar boven