XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ze doen zich veel ouder voor dan dat ze zijn, vind je het gek dat ze dan ook zo behandeld worden? :dunno:

    :roflol: Ze kwam gister avond nog in de auto zitten om gedag te zeggen en mn pizza te jatten, had ze geen make-up op. Stikte bijna van t lachen omdat zonder make-up het echt een 12 jarig meisje is terwijl ze met 16/17 lijkt. Fucking awkward was dat, alsof een klein kind opeens stem had van dat kutzusje.
     
    Dat ligt eraan wat je voorkeuren zijn, toch @I Xyzyx I

    Oh ik word helemaal naar van dat kind als je er te lang mee opgescheept zit. Had haar laatste keer maar een smoothie gegeven, zat ze eerst 10 minuten foto’s te maken met dat ding en daarna was ze 10 minuten bezig om dat ding op te drinken. Was precies genoeg om bij haar huis te komen zodat we haar de auto uit konden knikkeren :roflol:
     
    Dat jij nog in de buurt van kinderen onder de 17 mag komen is mij echt een raadsel :roflol:

    Het is het zusje van een vriend van me die haar fiets kapot heeft en daarom maar met ons mee rijdt naar school :o ik had gehoopt haar vandaag niet te hoeven zien begint ze te zeuren of ik haar weg kan brengen.

    Ik ga verder ook niet om met mokkeltjes die minderjarig zijn en zij gaat alleen mee als dr broer er bij is anders wacht ze maar lekker :roflol:
     
    Het is het zusje van een vriend van me die haar fiets kapot heeft en daarom maar met ons mee rijdt naar school :o ik had gehoopt haar vandaag niet te hoeven zien begint ze te zeuren of ik haar weg kan brengen.

    Ik ga verder ook niet om met mokkeltjes die minderjarig zijn en zij gaat alleen mee als dr broer er bij is anders wacht ze maar lekker :roflol:

    Je bent in elk geval wel wijzer geworden met de jaren, koop je nu de broer af om te zwijgen? :haha:
     
    Je bent in elk geval wel wijzer geworden met de jaren, koop je nu de broer af om te zwijgen? :haha:

    :roflol: Hij wilt juist hele tijd naar dat kutkind toe omdat hij ruzie met zijn ma heeft en daardoor zn zusje nooit ziet.
     
    Het is het zusje van een vriend van me die haar fiets kapot heeft en daarom maar met ons mee rijdt naar school :o ik had gehoopt haar vandaag niet te hoeven zien begint ze te zeuren of ik haar weg kan brengen.

    Ik ga verder ook niet om met mokkeltjes die minderjarig zijn en zij gaat alleen mee als dr broer er bij is anders wacht ze maar lekker :roflol:

    Dus er is geen sprake van amoureuze gevoelens?
     
    Benieuwd wanneer ze je eindelijk veroordelen voor pedofilie
     
    Ik heb het vermoeden dat mensen niet goed begrijpen wat pedofilie is...

    Hebephilia of ephebophilia zijn dus niet hetzelfde als pedofilie.

    Het erge is dus dat we dat hier op DBB al meermaals hebben moeten uitleggen :roflol:
     
    Hebephilia of ephebophilia zijn dus niet hetzelfde als pedofilie.
    Beiden worden wel geschaard onder parafilie. Als je een "trackrecord" hebt als IxyyzzzxI en al constant gedonder lijkt te hebben met justitie, is het onverstandig om dergelijke "vriendendiensten" te blijven leveren.
     
    Het erge is dus dat we dat hier op DBB al meermaals hebben moeten uitleggen :roflol:

    Ik heb destijds toen ik 18 was, kort iets gehad met een meisje van 15 en ben toen ook uitgescholden voor pedofiel door de ouders van mijn ex. Allicht was daar jaloezie/frustratie in het spel maar het geeft aan hoe snel men die term in de mond neemt.
     
    Ik heb destijds toen ik 18 was, kort iets gehad met een meisje van 15 en ben toen ook uitgescholden voor pedofiel door de ouders van mijn ex. Allicht was daar jaloezie/frustratie in het spel maar het geeft aan hoe snel men die term in de mond neemt.

    Klopt en op je 23e is het ineens geen probleem meer.. Nee als er haar op zit moeten ze gewoon niet meer piepen :trollface:
     
    Ik heb destijds toen ik 18 was, kort iets gehad met een meisje van 15
    Dat is onvergelijkbaar. Iemand van 25 die straf heeft gekregen voor "misbruik" van iemand van 15 (de ander acht de OvJ onvoldoende bewezen), en nu als 27/28 jarige in een auto zit met een 12 jarige. Andere jonge meiden laat autorijden, ophaalt en meer. Hoeft niet direct te leiden tot wat er zich in het verleden heeft afgespeeld maar verstandig is het niet. En dan afvragen waarom de politie een oogje op hem heeft :roflol:
     
    Dat is onvergelijkbaar. Iemand van 24/25 die straf heeft gekregen voor misbruik van twee meiden van 15, en nu al 27/28 jarige in een auto zit met een 12 jarige. En andere jonge meiden laat sturen, ophaalt en meer. Hoeft niet direct te leiden tot wat er zich in het verleden heeft afgespeeld maar verstandig is het niet.

    getimage2.jpg
     
    Klopt en op je 23e is het ineens geen probleem meer.. Nee als er haar op zit moeten ze gewoon niet meer piepen :trollface:

    Zover zou ik niet gaan :roflol:

    Pedofilie is altijd ziek en onbegrijpelijk. Iemand van 23 die zich aangetrokken voelt tot een 'volwassen' meisje van 15-16 is in sommige gevallen best te begrijpen.
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Back
    Naar boven