MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zover zou ik niet gaan :roflol:

    Pedofilie is altijd ziek en onbegrijpelijk. Iemand van 23 die zich aangetrokken voelt tot een 'volwassen' meisje van 15-16 is in sommige gevallen best te begrijpen.

    Eens hoor, er zijn grenzen ;)
     
    Iemand van 23 die zich aangetrokken voelt tot een 'volwassen' meisje van 15-16 is in sommige gevallen best te begrijpen.
    Al ben je 45 en je voelt je aangetrokken tot een insect van 3 maanden oud. Totaal niet relevant. Het gaat erom wat een volwassen persoon doet met zijn of haar emoties en op welke manier.

    • - zeg je dat je jonger bent?
    • - stuur je (explicite) foto's?
    • - chanteer je met o.a. foto's om sex te hebben?
    • - ben je ziekelijk eigenwijs en heb je "hele sterke opvattingen over sex" volgens justitieel rapport?
    • - neig je naar pdd-nos en adhd?
    • - is de kans daardoor op herhaling groot en ben je verminderd toerekeningsvatbaar?
    Dat is het plaatje zoals geschetst is door de rechtbank. Dat moet je in het achterhoofd houden wanneer je dergelijke verhalen leest.
    Het is best lachen met IxyzzzxI en het is gerust een aardige dude verder. Maar dat hij onverstandige dingen doet weet hij zelf ook wel.
     
    Al ben je 45 en je voelt je aangetrokken tot een insect van 3 maanden oud. Totaal niet relevant. Het gaat erom wat een volwassen persoon doet met zijn of haar emoties en op welke manier.

    • - zeg je dat je jonger bent?
    • - stuur je (explicite) foto's?
    • - chanteer je met o.a. foto's om sex te hebben?
    • - ben je ziekelijk eigenwijs en heb je "hele sterke opvattingen over sex" volgens justitieel rapport?
    • - neig je naar pdd-nos en adhd?
    • - is de kans daardoor op herhaling groot en ben je verminderd toerekeningsvatbaar?

    :roflol:

    Derksen the next level profiler
     
    Ik heb het vermoeden dat mensen niet goed begrijpen wat pedofilie is...

    Hebephilia of ephebophilia zijn dus niet hetzelfde als pedofilie.
    Moet eerlijk toegeven dat ik dit ook moest opzoeken. Kan niet zeggen dat ik er ooit al van gehoord heb, ik zal niet in de juiste milieu's zitten.
     
    ik zal niet in de juiste milieu's zitten.
    :roflol:

    fTWuxtq.gif
     
    Moet eerlijk toegeven dat ik dit ook moest opzoeken. Kan niet zeggen dat ik er ooit al van gehoord heb, ik zal niet in de juiste milieu's zitten.

    Neen jij zit in het milieu waar je dus gewoon een pedofiel bent als je iets met een 16 jarig meisje begint. :trollface:

    Verder zitten die termen ook niet paraat in mijn hoofd maar ik weet wel dat pedofilie een stuk erger is dan als volwassen man met een tiener beginnen.

    Neemt niet weg dat ik, als 34 jarige man, mezelf niet meteen met iemand van 18 zou zien omgaan. Ik ben allicht oud aan het worden :roflol:
     
    pedofilie een stuk erger is dan als volwassen man met een tiener beginnen.
    Strikt genomen is een pedofiel een persoon welke intieme verlangens heeft met kinderen jonger dan pakweg 13. De schattingen vanuit de praktijk leren dat de meesten geen gehoor geven aan deze verlangens en worden geen pedosexueel. Een pedosexueel doet dit wel en heeft sex met 13 jaar en jonger. Overigens hoeft een pedosexueel niet een pedofiel te zijn, of omgekeerd. Ook kan een pedosexueel prima sex hebben met volwassen personen. Dutroux was geen pedofiel maar wel een pedosexueel (en verkrachter, sadist e.d.). Een voorkeur hebben voor kinderen is geen keuze maar sex hebben met kinderen wel. Zo zijn er nog tal van nuances.
     
    Neen jij zit in het milieu waar je dus gewoon een pedofiel bent als je iets met een 16 jarig meisje begint. :trollface:

    Verder zitten die termen ook niet paraat in mijn hoofd maar ik weet wel dat pedofilie een stuk erger is dan als volwassen man met een tiener beginnen.

    Neemt niet weg dat ik, als 34 jarige man, mezelf niet meteen met iemand van 18 zou zien omgaan. Ik ben allicht oud aan het worden :roflol:
    Klopt, maar ik deel die mening niet. Toen ik 18 was een van mijn vrienden samen met een meisje van 16. Volgens sommigen pedofiel :roflol:
     
    Neen jij zit in het milieu waar je dus gewoon een pedofiel bent als je iets met een 16 jarig meisje begint. :trollface:

    Verder zitten die termen ook niet paraat in mijn hoofd maar ik weet wel dat pedofilie een stuk erger is dan als volwassen man met een tiener beginnen.

    Neemt niet weg dat ik, als 34 jarige man, mezelf niet meteen met iemand van 18 zou zien omgaan. Ik ben allicht oud aan het worden :roflol:
    Ben je homoseksueel dan?
     
    Dat is onvergelijkbaar. Iemand van 25 die straf heeft gekregen voor "misbruik" van iemand van 15 (de ander acht de OvJ onvoldoende bewezen), en nu als 27/28 jarige in een auto zit met een 12 jarige. Andere jonge meiden laat autorijden, ophaalt en meer. Hoeft niet direct te leiden tot wat er zich in het verleden heeft afgespeeld maar verstandig is het niet. En dan afvragen waarom de politie een oogje op hem heeft :roflol:

    Die andere heb ik niet gedaan, die was ook pauper lelijk :roflol:

    En ze is niet 12, ze is bijna 16 :o en het is het zusje van een vriend van mij en ze komt zonder hem niet in de auto.
     
    Al ben je 45 en je voelt je aangetrokken tot een insect van 3 maanden oud. Totaal niet relevant. Het gaat erom wat een volwassen persoon doet met zijn of haar emoties en op welke manier.

    • - zeg je dat je jonger bent?
    • - stuur je (explicite) foto's?
    • - chanteer je met o.a. foto's om sex te hebben?
    • - ben je ziekelijk eigenwijs en heb je "hele sterke opvattingen over sex" volgens justitieel rapport?
    • - neig je naar pdd-nos en adhd?
    • - is de kans daardoor op herhaling groot en ben je verminderd toerekeningsvatbaar?
    Dat is het plaatje zoals geschetst is door de rechtbank. Dat moet je in het achterhoofd houden wanneer je dergelijke verhalen leest.
    Het is best lachen met IxyzzzxI en het is gerust een aardige dude verder. Maar dat hij onverstandige dingen doet weet hij zelf ook wel.

    :roflol: waarom denk je dat ik haar niet alleen mee in de auto neem? Zou haar op geen enkele manier doen maar de OvJ zit al met zijn pik in de handen klaar om weer te fappen over nieuwe suggestieve dingen.
     
    :roflol: waarom denk je dat ik haar niet alleen mee in de auto neem? Zou haar op geen enkele manier doen maar de OvJ zit al met zijn pik in de handen klaar om weer te fappen over nieuwe suggestieve dingen.
    Weet ik toch, boefje.

    OMJ1JaJ.gif
     
    :roflol: Eigenlijk is het niet meer dan fair dat er pics komen.. Er staan immers ook pics hier op het forum van de mijne :eyebrow:
     
    Haha :roflol: Ik heb het effe moeten opzoeken want ken rapper Sjors niet...

    Sekspoppen en shemales? Nou ja, als Sjors daar gelukkig mee is.
    Ik denk dat Sjors tevreden is met hele simpele dingen
     
    Rapper Sjors zelf heeft ook wel een lekker kontje :roflol:
     
    Back
    Naar boven