AndroidHealthClinic

Eerste maand fitness + goed (gezond en veel) eten resultaten (stats/nopics)

Bezoekers in dit topic

Michaeltje27

Novice
Lid geworden
9 feb 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
65kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en ben nu precies een maand geleden begonnen met sporten en goed eten.
Deze maand ben ik 1.8KG omhoog gegaan (van 63.2kg naar 65kg) in lichaamsgewicht en mijn spiermassa is van 32.1 naar 34.4 geklommen. Zelf ben ik er best trotst op en heb nu alleen maar meer motivatie gekregen om door te gaan. Ook hoor ik al van mensen om mij heen dat ze duidelijk verschil zien!
Dit heb ik bereikt met een full body workout routine voor 3 dagen in de week (ik ging vaker, nergens last van). Sinds vandaag (tevens nieuwe meting), heb ik een nieuw fitness schema, gesplitste spiergroepen. Ben benieuwd naar de resultaten die ik ga behalen in de komende maand!

Wat vinden jullie van de gains?

Mijn doelstelling is 70KG voor het einde van 2018, en op dit tempo moet dat zeker mogelijk zijn!

Groeten
 
Als je 1.80m bent, en je eet een beetje fatsoenlijk, moet 70kg een eitje zijn.
 
Welkom. en goed dat je begonnen bent!

Waarom zou je na een maand al je schema wisselen? Je bent een beginner.. je gaat veel meer hebben aan een Full body dan aan een split. Bij een fullbody spreek je je spieren meermalen per week aan. Perfect voor een beginner. Ik zou als ik jou was eerst nog een paar maanden doorgaan met je fullbody schema en daar alle profijt uithalen.

Die 70 kg is makkelijk te halen. Gewoon doorgaan met je voeding en fullbody training ;) en vergeet niet dat als je aankomt je op een gegeven moment zal stagneren in gewicht en dat je weer meer moet gaan eten. ;) je onderhoud gaat tenslotte ook omhoog.
 
Welkom. en goed dat je begonnen bent!

Waarom zou je na een maand al je schema wisselen? Je bent een beginner.. je gaat veel meer hebben aan een Full body dan aan een split. Bij een fullbody spreek je je spieren meermalen per week aan. Perfect voor een beginner. Ik zou als ik jou was eerst nog een paar maanden doorgaan met je fullbody schema en daar alle profijt uithalen.

Die 70 kg is makkelijk te halen. Gewoon doorgaan met je voeding en fullbody training ;) en vergeet niet dat als je aankomt je op een gegeven moment zal stagneren in gewicht en dat je weer meer moet gaan eten. ;) je onderhoud gaat tenslotte ook omhoog.

Bedankt :) Dit is mij eigenlijk aangeraden door de fitness instructeur omdat ik hem vertelde dat ik nooit echt spierpijn heb (hooguit wat spierzwakte de volgende dag) terwijl ik wel echt tot mijn max ga bij elke oefening. 4 sets van 10 en bij de laatste reps van set nummer 4 krijg ik het niet meer gehandled. Ook ben ik met de gewichten al aanzienlijk omhoog gegaan. Ook heb ik veel tijd en ben ik graag in de gym, vaker dan 3 dagen. Natuurlijk zijn de gains wel het belangrijkste!

Dat ik uiteindelijk meer moet gaan eten snap ik, alhoewel ik vind dat ik nu al ontzettend veel eet hahaha. Het eten is voor mij een hele uitdaging, en doet mijn beurs ook niet ten goede maar so be it!

Dit is mijn oude schema schema oud.jpgen dit mijn nieuweschema nieuw.jpg!

Thoughts? Toch full body blijven doen en de gesplitste training nog maar even achterwegen laten?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven