XXL Nutrition

Trainen met ringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zwaanshals

Novice
Lid geworden
9 feb 2018
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
99kg
Goedeavond
Zijn er mensen bekend met het trainen met behulp van ringen ??
Waarop moet je letten en wat zijn de goeie basis oefeningen ??
 
Ringen? Zoals bij turnen bedoel je?
 
neet61
Ik zag bij jou in je log ook oefeningen met ringen...
 
In principe alles wat je met een pull up bar kunt doen? Alleen hier zit beweging in, dus dat is dan een aandachtspuntje... heb je niets anders tot je beschikking? Waarom Google je het niet gewoon...
 
In principe alles wat je met een pull up bar kunt doen? Alleen hier zit beweging in, dus dat is dan een aandachtspuntje... heb je niets anders tot je beschikking? Waarom Google je het niet gewoon...

Jawel maar een pull up of een dip is totaal anders op een ring lijkt wel 5 keer zo zwaar met ijzer ben ik bekende dan met ringen
En via google krijg je zoveel tegenstrijdigen verhalen te lezen dus ik dacht het mischien hier iemand te vinden die er meer verstand over hebt
 
Jawel maar een pull up of een dip is totaal anders op een ring lijkt wel 5 keer zo zwaar met ijzer ben ik bekende dan met ringen
En via google krijg je zoveel tegenstrijdigen verhalen te lezen dus ik dacht het mischien hier iemand te vinden die er meer verstand over hebt

Ja logisch toch, je moet stabiliseren... wat is je vraag nu precies?
 
AlphaDestiny zijn youtubechannel heeft hier wel wat info over. Ben er zelf niet bekend mee.
 
Voor zover ik weet wordt er bij crossfitt regelmatig gebruik gemaakt van ringen.

Ik zal deze post naar de CF sectie verplaatsen misshien dat je daar meer reacties krijg.
 
Back
Naar boven