XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kijk eens naar 5htp

    Dus dit.....

    Maar ik lees overal 'horrorverhalen' over 5htp en L-Tryptofaan dat je bij dagelijks gebruik je hele eigen aanmaak plat legt?
    Wat is daar nou eigenlijk van waar?
     
    Ik zal 5htp meebestellen de volgende keer.

    Hebben jullie ook een uitleg wat de tekens links betekenen.
    pre_workout_guide_fb.jpg
     
    Ik heb hetzelfde probleem met die melatonine. Ik val er goed mee in slaap, maar enkele uren later ben ik klaar wakker. Jammer.

    Die symbolen: Energie, focus, pomp, kracht, prijs?
     
    Ik heb jaren goed geslapen met alleen melatonine.

    Ok, pomp en kracht, daar kwam ik niet op.
     
    Om toch nog even terug te komen op de shakers, jaren geleden hadden jullie deze: Shaker 700ml Olimp Supplements
    Die gebruik ik inmiddels nog steeds :roflol: Ideaal zijn die !

    Ik heb een vraag over ZMA (of andere slaapsupplementen), ik gebruik al jaren regelmatig melatonine, deels omdat ik gewoon slecht in slaap kom en deels omdat ik in ploegendienst werk. Over het in slaap komen heb ik geen klachten, maar de laatste tijd kom ik met moeite aan 6 of 7 uur slaap in een nacht, ik ben daarna gewoon klaar wakker, ook als ik de nachten daarvoor nog minder heb kunnen slapen. Helpt ZMA om langer door te slapen, of hebben jullie daar andere producten voor?

    tryptofaan wel eens geprobeerd? Al is dat ook meer als ondersteuning bij het inslapen en niet voor het doorslapen.
    Anders even op ebay op zoek gaan naar doxylamine succinate (halfwaardetijd 10 a 12 uur) of diphenhydramine (halfwaardetijd 4 tot 8 uur).
     
    Wat ik zei klopte, heb het op de site van xxl nagevraagd en kreeg toen een pm met deze uitleg.
     
    Ik neem nu ook Sleep Aid en vind dat ook wat beter als alleen melatonine ;-)

    XXL Nutrition Ik kwam dit tegen over melatonine:

    Volgens dr. Marcel Smits, neuroloog en somnoloog bij Ziekenhuis Gelderse Vallei, zou je zo'n vijf uur vóór het eigen aanmaakmoment een tabletje moeten slikken. Slik je het te vroeg of te laat, dan heb je kans dat je je bioritme verstoort en dat de melatonine dus averechts werkt. Mensen worden dan wel slaperig, maar lopen het risico dat ze toch een heel onrustige nacht hebben. Doordat het bioritme in de war is, word je vaak wakker in de nacht of ben je in de ochtend nog lang slaperig.


    Bij jullie staat 30 min voor het slapen gaan nemen, maar dan strookt dit niet met wat er hier gezegd wordt?

    Ik wordt vaak 2 a 3 uur later wakker na het gebruik van Sleep Aid, zou dat kunnen komen door wat bovenstaand beweerd wordt?
     
    XXL Nutrition Ik kwam dit tegen over melatonine:

    Volgens dr. Marcel Smits, neuroloog en somnoloog bij Ziekenhuis Gelderse Vallei, zou je zo'n vijf uur vóór het eigen aanmaakmoment een tabletje moeten slikken. Slik je het te vroeg of te laat, dan heb je kans dat je je bioritme verstoort en dat de melatonine dus averechts werkt. Mensen worden dan wel slaperig, maar lopen het risico dat ze toch een heel onrustige nacht hebben. Doordat het bioritme in de war is, word je vaak wakker in de nacht of ben je in de ochtend nog lang slaperig.


    Bij jullie staat 30 min voor het slapen gaan nemen, maar dan strookt dit niet met wat er hier gezegd wordt?

    Ik wordt vaak 2 a 3 uur later wakker na het gebruik van Sleep Aid, zou dat kunnen komen door wat bovenstaand beweerd wordt?

    Dan zou je deze dus rond 18:00 moeten innemen (als 23:00 naar bed), dat lijkt mij niet prettig. Je wordt er namelijk direct slaperig van. Maar anders moet je er wat mee experimenteren wat voor jou het beste werkt.
     
    Half uurtje tevoren werkt prima. Douchen, tanden poetsen, snurken.
     
    Gezien ik bijna door m'n creatine heen zit en er vandaag een actie is, ben ik aan het denken van te bestellen. Ging eens door het lijstje: wat is eigenlijk het verschil/de meerwaarde van Creashock Pump tov Creatine Monohydrate?
     
    Creashock pump is volgens mij meer een pwo. Als je op zoek bent naar crea koop gewoon de monohydraat
     
    Gezien ik bijna door m'n creatine heen zit en er vandaag een actie is, ben ik aan het denken van te bestellen. Ging eens door het lijstje: wat is eigenlijk het verschil/de meerwaarde van Creashock Pump tov Creatine Monohydrate?

    Creashock pomp bevat andere soorten creatine die voor weer welk werken voor mensen die niet veel van creatine monohydraat werken. Daarnaast zit er NO (stikstof) in het product die zorgt voor meer pomp. Het is zeker geen pre workout wat veel mensen denken .
     
    Creashock pomp bevat andere soorten creatine die voor weer welk werken voor mensen die niet veel van creatine monohydraat werken. Daarnaast zit er NO (stikstof) in het product die zorgt voor meer pomp. Het is zeker geen pre workout wat veel mensen denken .
    HAhahahah, ik herlas de zin tien keer en heb hem nog niet begrepen.
     
    Creashock pomp bevat andere soorten creatine die voor weer welk werken voor mensen die niet veel van creatine monohydraat werken. Daarnaast zit er NO (stikstof) in het product die zorgt voor meer pomp. Het is zeker geen pre workout wat veel mensen denken .

    Bedoel je nu "Creashock Pump bevat andere soorten creatine die dan weer wel werken voor mensen die niet veel van creatine monohydraat merken"? ;)
     
    Ik zal 5htp meebestellen de volgende keer.

    Hebben jullie ook een uitleg wat de tekens links betekenen.
    pre_workout_guide_fb.jpg

    Fully Loaded!! :flexbiceps: Voor mij nog steeds de lekkerste (lees; Beste) PWO! Geen vreselijke energieboost en achteraf crash, maar kan qua kracht/verzuring echt door blijven gaan. Erg jammer dat de smaak Tropical al maanden niet verkrijgbaar is, waardoor ik moet uitwijken naar andere PWO's.

    Edit: Zie dat 'ie nu weer beschikbaar is :woot:
     
    Back
    Naar boven