Fitness Seller

Goede sarms stack naast test/hgh?

Bezoekers in dit topic

pintinho

Novice
Lid geworden
11 feb 2018
Berichten
27
Waardering
6
Ik wil graag cutten de komende periode om mijn BF% te verlagen. Ik gebruik al 200mg test per dag.

Ik zit eraan te denken om de volgende stack te runnen:
  • HGH 4iu per dag
  • GW-501516
  • SR-9009
  • RAD-140
  • Quad Elite (LGD-4033 - 15mg, S4 - 25mg, MK-677 - 15mg, Androsta-3 5-diene-7 17-dione - 25mg)
Het zijn wel veel sarms, wat me een beetje zorgen maakt. Zijn er dingen waarvoor ik moet opletten met bloedwaarden?

Nog andere dingen die synergistisch zouden kunnen werken? Ik zou 50mg anavar per dag overwegen, maar wil mijn lever en schildklier niet te veel beschadigen.
 
Ik zou als enige sarm naast jouw test nemen de sarm s23. S23 is het zelfde als winstrol qua werking, bijwerkingen zijn een stuk milder.
 
Ik wil graag cutten de komende periode om mijn BF% te verlagen. Ik gebruik al 200mg test per dag.

Ik zit eraan te denken om de volgende stack te runnen:
  • HGH 4iu per dag
  • GW-501516
  • SR-9009
  • RAD-140
  • Quad Elite (LGD-4033 - 15mg, S4 - 25mg, MK-677 - 15mg, Androsta-3 5-diene-7 17-dione - 25mg)
Het zijn wel veel sarms, wat me een beetje zorgen maakt. Zijn er dingen waarvoor ik moet opletten met bloedwaarden?

Nog andere dingen die synergistisch zouden kunnen werken? Ik zou 50mg anavar per dag overwegen, maar wil mijn lever en schildklier niet te veel beschadigen.

pittig
 
Ik vind het bijzonder dat je allerlei afkeurde en/of onvoldoende geteste medicijnen (sarms) wilt nemen, maar je wel zorgen maakt over de mogelijk schadelijke gevolgen van Anavar.
 
Back
Naar boven