Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Ook nog maar even een normale dan.. wat sissy squats kunnen doen na me navelbreuk operatie dus happy.

IMG_20180209_191552151.jpg
 
Hoe lang cutten jullie ongeveer voor een normale cut? (niet extreem laag in vet %) ik sta nu ongeveer op 15% en heb nog nooit een cut gedaan, zou richting zomer toch graag toch eens een cut doen en +- 10% halen, denken jullie dat een maand en half genoeg is hiervoor? Sorry dat ik het hier vraag maar wou niet echt een topic aanmaken voor een kleine vraag :p
 
Is persoonlijk per persoon uiteraard.
 
Hoe lang cutten jullie ongeveer voor een normale cut? (niet extreem laag in vet %) ik sta nu ongeveer op 15% en heb nog nooit een cut gedaan, zou richting zomer toch graag toch eens een cut doen en +- 10% halen, denken jullie dat een maand en half genoeg is hiervoor? Sorry dat ik het hier vraag maar wou niet echt een topic aanmaken voor een kleine vraag :p
Ik zou er zo’n 8~ weken over doen
 
Toch wel blij met wat bootygains die ik gemaakt heb sinds ik begon met pl.
Iets grotere benen zijn nice maar zhe booty lijkt dan al gauw wat kleiner:huilen:
ws vanaf volgende week extra dag trainen en over naar een ub/lb split (ja blijf wel powerliften) ook wel benieuwd wat dat weer gaat doen voor mn fysiek.

PhotoGrid_1518355714081.jpg
 
Toch wel blij met wat bootygains die ik gemaakt heb sinds ik begon met pl.
Iets grotere benen zijn nice maar zhe booty lijkt dan al gauw wat kleiner:huilen:
ws vanaf volgende week extra dag trainen en over naar een ub/lb split (ja blijf wel powerliften) ook wel benieuwd wat dat weer gaat doen voor mn fysiek.

Bekijk bijlage 421809

Goddammit :eyebrow:
 
Ik zou er zo’n 8~ weken over doen
Thanks dan zal ik er iets meer tijd voor nemen inderdaad. Zeker ook omdat het mijn eerste cut zal zijn. Zorgen dat ik 8-10weken heb mss.
 
Hoe lang cutten jullie ongeveer voor een normale cut? (niet extreem laag in vet %) ik sta nu ongeveer op 15% en heb nog nooit een cut gedaan, zou richting zomer toch graag toch eens een cut doen en +- 10% halen, denken jullie dat een maand en half genoeg is hiervoor? Sorry dat ik het hier vraag maar wou niet echt een topic aanmaken voor een kleine vraag :p

Ik zeg dat 6 weken te kort is. Tenzij je AAS erbij neemt. Geef jezelf zo’n 10 tot 12 weken. Het eerste beetje vet ben je zo kwijt. Maar die laatste procenten gaan moeilijk.
 
Back
Naar boven