AndroidHealthClinic

seizoen 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

update 16/01/2018
De trainingen gaan goed, het gewicht is ook langzaam ah zakken. Ik weeg nu om en bij de 100 a 101kg, huidplooien zeggen dat ik op 11,8% sta, maar dat wil niets zeggen, foutmarges etc..

2jg1112.jpg
 
Laatst bewerkt:
update 31/01/2018
alles gaat vlot, de shape wordt alsmaar beter en beter (lees: vet is ah afnemen).

Met de huidige resultaten ben ik ongeveer 3kg zwaarder geworden sinds september 2017.

cardio: is 3 x maal id week (fietsen, wandelen met de hond...)
training: doe ik 5 a 6 maal in de week (hams en quads doe ik afzonderlijk) in functie vh werk en de vrouw des huizes.
dieet: momenteel eet ik nog 350gr koolhydraten per dag, in het weekend (zondag) eet ik alles wat ik maar wil.

In tussentijd heb ik weer wat leuke berichten mogen ontvangen (hier en via instagram).
Danku voor de complimenten en het feit dat jullie mij volgen.
 
Veel compounds zeker als Aron je traint? :D
 
Nee bedoelde echt swuat/dl/bench/Mp enz

Voor mij ook eigenlijk de oefeningen die je moet doen voor op te bouwen, zelf in de cut vind ik ze belangrijk.
Gewoon altijd je gezond verstand gebruiken (zeker in de cut) om blessures te vermijden.
 

ja klopt inderdaad, dinsdag kreeg ik een email van de atletenmanager, bedankt voor alles maar iedereen mocht vertrekken.
Martyn heeft het roer overgenomen, hij wil het budget dat voor ons werd gebruikt integraal naar hem sturen.
Met als gevolg, iedereen buiten behalve hijzelf, die synthol baard, en nog een paar UK mensen.

Heel erg spijtig dit, mooie tijden beleefd en niets was te veel...

Enfin op naar iets anders, ondertussen al wat bedrijven gesproken, afwachten wat komt..
 
update 12/02/2018

Bij deze ben ik ook officieel geselecteerd voor het EK 24-27 mei

hieronder wat foto's van de huidige shape, gaat best ok vind ik, nog 11weken en 6 dagen tot de eerste wedstrijd.

kd1ono.jpg

6z3tpd.jpg
 
ja klopt inderdaad, dinsdag kreeg ik een email van de atletenmanager, bedankt voor alles maar iedereen mocht vertrekken.
Martyn heeft het roer overgenomen, hij wil het budget dat voor ons werd gebruikt integraal naar hem sturen.
Met als gevolg, iedereen buiten behalve hijzelf, die synthol baard, en nog een paar UK mensen.

Heel erg spijtig dit, mooie tijden beleefd en niets was te veel...

Enfin op naar iets anders, ondertussen al wat bedrijven gesproken, afwachten wat komt..
Zonde dat het zo gebeurt, maar een sponsoring is nooit voor life natuurlijk.
Succes met je zoektocht.
 
update 18/02/2018

net een meeting gehad met de coach, sta momenteel op 8,3% bij 97kg.
Aders komen op binnenkant bicep, onder de oksels, en op de benen (inclusief strepen op de quads).
Gaat goed momenteel.

Daarjuist lekker gegeten (frietjes, taart, nutella, speculoos...) :eating:

sponsor update
zoals jullie al wisten ben ik (net als al de rest) niet meer bij 5%.
Ondertussen heb ik contact met 3 Amerikaanse bedrijven (ik ben te klein voor Belgie, maar daarbuiten zien ze me wel staan... :dunno:)
Afwachten wat het wordt, ik hou jullie op de hoogte!
 
Looksgood, succes.
Juan nog wel je coach?
 
Back
Naar boven