AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


200.gif
 
net even dat hele debat terug zitten kijken, wat een schrijnende vertoning. Je zag dat Ascher, Pecthold en Klaver elkaar steeds probeerden te overtreffen in het Baudet-bashen
 
Let op het kereltje achter Baudet.
 
Baudet moet beter kiezen wat hij wel en niet bijwoont. In De Balie zit je sowieso in het hol van de leeuw.
 
Thierry Baudet: Uitspraken Yernaz Ramautarsing niet handig maar geen racisme of discriminatie

“Handig zijn de uitspraken van Yernaz wellicht niet, maar discriminatie of racisme lezen wij er zeker niet in.” Dat schrijft Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet zondagmiddag in zijn nieuwsbrief aan 23.000 leden. “Voor de duidelijkheid, zoals wij altijd hebben gezegd (en ook zullen blijven uitdragen): Forum voor Democratie neemt afstand van elke vorm van racisme en discriminatie, wij staan voor een open samenleving waarin iedereen wordt beoordeeld op individuele kwaliteiten, niet op huidskleur, ras, geslacht, seksuele geaardheid, etc.”

Baudet reageert daarmee op de commotie afgelopen weken over een interview dat Ramaurtarsing in de zomer van 2016 gaf aan Brandpunt.

Over de interne strubbelingen afgelopen week schrijft Baudet: “Juist op dit moment – terwijl we de volle laag van media en gevestigde partijen kregen – meende een kleine groep leden het partijbestuur en de partij-organisatie ter discussie te moeten stellen. De media doken er meteen dankbaar bovenop. In deze fase van ons bestaan – waarin we zo’n duizelingwekkende groei meemaken – is het een slecht idee om de bestuurssamenstelling en de partij-organisatie ingrijpend te gaan wijzigen. Stabiliteit en gecontroleerde groei zijn op dit moment het allerbelangrijkste.”

Baudet sluit af met: “We laten de onrust nu achter ons en gaan verder met ons positieve verhaal voor een beter Nederland – zonder discriminatie of racisme – en een goed georganiseerde partij waarin we ons richten op de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 en gestaag verder gaan met de selectie van kandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen in maart 2019.
 
Opstappen dan maar?
"En je verwacht het niet:
Coalitiepartij D66 is positief over Zijlstra's aanpak. "Ik waardeer zijn openhartigheid. Ik moet de eerste Rus nog tegenkomen die zijn fouten zelf rechtzet", aldus D66-leider Pechtold.
Jawel, Penthouse, dat noemen we nu racisme. Een hele bevolking wegzetten als leugenaars."
 
Als VVD’er kan ik niet anders dan bevestigen dat er geen plaats voor dit soort leugenaars is in de politiek.

We zijn de Amerikaanse Republikeinse partij niet...
VVD stond afgelopen 5 jaren bovenaan qua integretiteitsschandalen, 2018 begint ook al sterk!
 

Oh wacht...

The New York Times, The Washington Post , Reuters, AP, Russische media. Iedereen schrijft dat de Nederlandse minister liegt. Bent u nog geloofwaardig?

"Ik denk het wel. Bij geloofwaardigheid hoort ook dat wanneer je zo’n domme fout maakt, je dat gewoon toegeeft."

Over de geloofwaardigheid: U heeft ook gezegd dat u in Colombia aanwezig was bij een bomaanslag. Klopt dat verhaal?

"Ja. Dat is een buitengewone traumatische ervaring voor mij geweest. Ik heb er ook lang niet over kunnen praten. Ik heb alleen geen getuige."
 

Een Tilburger met Russische wortels (34) heeft aangifte gedaan tegen D66-leider Alexander Pechtold. De reactie van Pechtold op de affaire rond minister van Buitenlandse Zaken Halbe Zijlstra (‘ik moet de eerste Rus nog tegenkomen die zelf zijn fouten rechtzet’) is kwetsend en discriminerend, vindt de Rus.

Haha. Kon je op wachten. Nu gaan we meemaken hoe draaien, of meten met dubbele maat, eruit gaat zien volgens penthouse pechtold.
 
Back
Naar boven