MuscleMeat

Database vechtsportscholen in Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chbat

Novice
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
5
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Hi forumleden,

Wij van vightclub.com zijn momenteel bezig met het bouwen van een database met alle vechtsportscholen in Nederland. Hiervoor willen we jullie om hulp vragen.

-----------------

We zouden het enorm waarderen als jullie zouden willen meehelpen met het vergroten van de database. Dat kan op de volgende manier:

Ga naar www.vightclub.com en kijk of de sportschool waar je traint, of eigenaar van bent er bij staat.

Staat de sportschool er NIET bij, voeg deze dan toe via: Database Vightclub (dit kost je maximaal 2 minuten). Reageren op dit forum mag ook.

Staat de sportschool er WEL bij:

  1. dan graag de gegevens checken en aan ons doorgeven als iets NIET klopt
  2. laat dan een review achter voor jouw sportschool


---------------

Waarom bestaat vightclub?
Wij zien op fora regelmatig vragen voorbij komen van leden die op zoek zijn naar een sportschool en daar wat advies bij nodig hebben. Daarnaast is het huidige aanbod van scholen in Nederland erg onoverzichtelijk en hebben ‘kleinere, onbekende’ scholen het moeilijk om naamsbekendheid te genereren. Wij hebben momenteel op de website ongeveer 150 vechtsportscholen staan en dat zijn bij lange na niet alle scholen in NL. Wij hopen met de database meer transparantie te brengen in de vechtsportmarkt en een steentje bij te dragen aan een beter imago van de sport.

Bedankt!

Sportieve groet,
Charaf
 
Goed bezig Charaf.
 
Bedankt voor de link! Wat bedoel je met zag er maar 1 op de site? We hebben aardig wat BJJ scholen er op staan (zie onderstaande link), maar we gaan jouw link zeker even nalopen. Thanks!

https://www.vightclub.com/listings/?search_keywords=&search_region=0&search_categories[]=132&submit=&filter_job_type[]=#s=1
Ik zie het nu. Ik selecteerde BJJ (die staat net even boven brazilian jiu jutsi) en kreeg alleen de school in Groningen vandaar dat ik met de link kwam. Net weer geprobeerd en de ene keer stond BJJ er niet tussen, daarna wel. Als ik brazilian jiu jutsi selecteer komen er idd 39 scholen. De wat kleinere lijken er nog niet allemaal op te staan (BJJ Gracie scholen). Succes!
 
Ik zie het nu. Ik selecteerde BJJ (die staat net even boven brazilian jiu jutsi) en kreeg alleen de school in Groningen vandaar dat ik met de link kwam. Net weer geprobeerd en de ene keer stond BJJ er niet tussen, daarna wel. Als ik brazilian jiu jutsi selecteer komen er idd 39 scholen. De wat kleinere lijken er nog niet allemaal op te staan (BJJ Gracie scholen). Succes!

Ah ik zie het. BJJ heb ik er nu uit gehaald. Ik ga komende dagen jouw link nalopen. Bedankt!
 
Super Pro Sportcenter

Campagneweg 38 4761RM Zevenbergen Holland


eigenaar Dennis Krauweel is in een grijs verleden zelf NL kampioen A-klasse geweest,

heeft ondertussen toch al aardig wat toppers begeleid o.a Kraus ,van Dams en nu Verhoeven,

als je in deze regio woont toch de beste keuze
 
Laatst bewerkt:
Ik ga komende dagen jouw link nalopen.
Dit zijn de Gracie BJJ:

Venlo: Harder Jiu-Jitsu
Hedel, Eindhoven, Drunen, Waalwijk, Culemborg, Breda, Terneuzen, Vlissingen: Team Babytank
Maastricht: Partisla Jiu-Jitsu
Rotterdam: Gracie Jiu-Jitsu Rotterdam
Gouda: Team Mano-a-Mano
Leiden: BJJ Leiden
Amsterdam, Haarlem: Gracie Jiu-Jitsu Amsterdam
Purmerend, Haarlem: Team Leijdekker
Heemskerk: Bushido BJJ
Heerhugowaard: Olympiawaard
Heiloo: Home - Gracie Jiu-Jitsu Alkmaar
 
Vieze jij en Derksen Bedankt! De scholen staan er nu bij. Team Babytank ga ik mailen, want daarvan staan niet alle adressen op de website.
 
Goed initiatief! De meest bekende sportscholen die ik ken staan er tussen.
 
Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn, maar site ziet er mooi uit! Succes.
 
Back
Naar boven