AndroidHealthClinic

Help !

Bezoekers in dit topic

Rieneke

Novice
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Sinds een maand of 5 heb ik het fitness virus te pakken! Voornamelijk krachttraining 4a5x in de week. Ik werk met een sportschema van frank den blanken. En houd netjes mijn eten elke dag bij.. .incl afwegen natuurlijk! (Slik 75gr venlafaxine per dag )

Mijn doel is om af te vallen....en dus droger te worden.
Helaas is dit nog steeds niet op de weegschaal of cm te zien!
Dus ben toe aan wat goed advies om mijn doel te behalen !
Lengte 1.75
Gewicht 88

Per dag 1600cal en op zaterdag 1800cal

Help !!
 
Alleen al de BMR voor een vrouw van jouw lengte/gewicht is ongeveer 1700 KCal, dus met gemiddeld 1629 Kcal per dag zou je normaal gesproken zeker af moeten vallen. Als dat niet het geval is, dan 99% kans dat je werkelijke inname toch hoger ligt.
 
Alleen al de BMR voor een vrouw van jouw lengte/gewicht is ongeveer 1700 KCal, dus met gemiddeld 1629 Kcal per dag zou je normaal gesproken zeker af moeten vallen. Als dat niet het geval is, dan 99% kans dat je werkelijke inname toch hoger ligt.

Meestal zelfs nog lager.....
 
Met virtuagym food
Er vanuit gaande dat je alles juist meet; als je gewicht over een periode van een paar weken niet afneemt, kun je er vanuit gaan dat je op onderhoud eet. De enige oplossing om af te vallen is dan je inname verder verlagen. Maar eerlijk gezegd lijkt het me zeer sterk (bijna onmogelijk), dat een vrouw van 88 kg, die 4-5x per week sport, niet afvalt op 1600 KCal/dag.
 
Je eet meer dan je denkt
 
Je eet meer dan je denkt
Er zijn inderdaad al heel veel 'special snowflakes' langsgekomen hier op DBB, die niet afvielen op bizar weinig KCal's...
Maar los van de vraag of de geregistreerde inname nou wel of niet juist is: niet afvallen over pak 'm beet enkele weken betekent gewoon dat je op onderhoud eet, en dus minder moet eten om af te vallen. Punt.
 
Niet afvallen is te veel eten. Das gewoon een feit.

Je eet meer kcals dan je denkt.
 
Back
Naar boven