XXL Nutrition

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
1 RM lifts is toch maar een beetje egotripperij? (en blessuregevoelig...)
 
pak dan half op de knurling zeg maar, heb nog steeds geen sumo bar met middenknurling
knurling is ook nog redelijk fijn, dus als je zweet klauwtjes krijgt gaat het makkelijk glijden
Gebruik je ook magnesium of maakt dat teveel troep in je homegym? :p In de zomer kan dat wel lastig worden als het warmer is, dan is het fijn als je de hook grip al onder de knie hebt.
 
1 RM lifts is toch maar een beetje egotripperij? (en blessuregevoelig...)
het is geen 1RM lift neet, het is een werkset met 1 herhaling, das wat anders
deze komt weer voort uit een geschatte 1RM, het programma haalt daar weer 10% vanaf en op je zwaarste set 1 keer in de 3 weken lift je daar weer 95% van :)

en waarom zou trouwens een 1RM poging egotripperij zijn? zo af en toe ff kijken hoe het met de maxkracht zit kan toch geen kwaad. beetje verstandig mee omgaan en geen gekke dingen doen.

Gebruik je ook magnesium of maakt dat teveel troep in je homegym? :p In de zomer kan dat wel lastig worden als het warmer is, dan is het fijn als je de hook grip al onder de knie hebt.
gebruik inderdaad wel eens magnesium, beetje troep mag wel en dat valt eigenlijk ook nog wel mee.
hookgrip ga ik doen bij de zwaarste sets nu denk ik, is wel weer een heel ander gevoel hoor geplette duimen
 
ik bereken mijn max wel uit een 5x setje of zo :) maar zoals jij het beschrijft is ook wel functioneel, en geen egotripperij.
Het blessuregevaar dat komt natuurlijk voort uit een situatie zonder spotters of rek met vang stangen, maar ook voor je banden en pezen lijkt me een 1 RM niet geweldig ....
 
Ik zou alleen maar 1RM's doen als het trainingswaarde had :D
 
de verkoudheid van begin deze week is trouwens uitgegroeid naar een volledige griep, en dan hebben we het natuurlijk over de meest zware variant van de mannengriep
maar het lijkt er op dat ik het ga halen, deze week ff geen trainingen meer, volgende week weer aangepast beginnen denk ik.
 
de verkoudheid van begin deze week is trouwens uitgegroeid naar een volledige griep, en dan hebben we het natuurlijk over de meest zware variant van de mannengriep
maar het lijkt er op dat ik het ga halen, deze week ff geen trainingen meer, volgende week weer aangepast beginnen denk ik.

Influentia masculini, een vreselijke ziekte. Sms 'donatie' naar 6060 en help!
 
ook zo'n lelijke blafhoest? daar lopen er op mijn werk een paar van rond.
Blijf thuis met je rot virussen denk ik dan :(
 
Goed dat je rust houd
na de karnaval komt er weer een epidemie
 
Influentia masculini, een vreselijke ziekte. Sms 'donatie' naar 6060 en help!
gelukkig begrijp je het, het lijden wat ermee samen gaat wordt vaak onderschat
ook zo'n lelijke blafhoest? daar lopen er op mijn werk een paar van rond.
Blijf thuis met je rot virussen denk ik dan :(
blijf wel thuis, maar dat hoefde eigenlijk niet, de rest is namelijk ook ziek

Goed dat je rust houd
na de karnaval komt er weer een epidemie
trainen gaat echt ff niet hoor, paracetamolletje is al een beetje zwaar op het moment
 
herstel van de griep training

12-2

ohp
10x30
5x40
5x50
3x55
3x60
10x40

bench
5x10x55

pull up
1-2-3
1-2-3

viel niet helemaal mee, moest denk ik maar eens stoppen met dat 5x10 gedoe
wel weer een flinke dip in kracht denk ik zo, even afwachten en vrij simpel trainen deze week.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven