XXL Nutrition

Teveel sets? (Overkill)

Doe ik teveel sets per spiergroep of kan dit?

  • Ja kan

    Stemmen: 3 23,1%
  • Nee teveel

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal stemmers
    13

Bezoekers in dit topic

Iraj

Cool Novice
Lid geworden
28 jan 2018
Berichten
243
Waardering
45
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
maandag, borst/triceps
Incline bench press 5x5
Flat bench press 4x8-12
Decline bench press 4x8-12
Cable crossover 4x8-15
Close grip Bench press 4x8-12
Skullcrushers 4x8-12

Dinsdag rug/biceps
Rackpulls 4x8-12
T-bar row 4x8-12
Pull ups 4x8-12
Lat pulldown 4x8-12
Cable row 4x8-12
Bent over row 4x8-12
Preacher curl 4x8-12
Hammer curl 4x8-12

Woensdag benen

Squat 4x8-12
Leg press 4x8-12
Leg curl (quads) 4x8-15
Leg Curl (hamstrings) 4x8-15
Lunges 4x8-12 per been

Donderdag schouders

Bench press 5x5
Millitary press 5x5
Side raises 4x8-12
Rear raises 4x-8-12
Shrugs 4x-8-12

vrijdag Bicep/triceps
Skullcrushers Incline 4x-12
Dumbell seated overhead extension 4x-12
Tricep cable pulldown 4x8-15
dumbell skullcrushers flat 4x8-12
Dumbell curl 4x8-12
Ez bar curl standing 4x8-12
Concentrated curls 4x8-12
 
Of het te veel is of niet is niet eens zo’n belangrijke vraag, maar je doet meer sets voor je triceps alleen dan voor je benen in totaal, dat is absoluut geen goede verdeling.
 
Zo zag dat van mij er eerst ook uit, ben later op de vingers getikt door Vieze jij & Starx6673 veelste veel sets. Liever minder sets hogere intensiteit.
 
Zo zag dat van mij er eerst ook uit, ben later op de vingers getikt door Vieze jij & Starx6673 veelste veel sets. Liever minder sets hogere intensiteit.
Betere progressie uit eindelijk geboekt? Want ik zeg wel eerlijk ik ga goed voorruit op dit schema en ben ook tevreden over me stats, dus vandaar mijn vraag en mischien een beetje de angst om het heel anders te gaan doen. iig bedankt
 
Of het te veel is of niet is niet eens zo’n belangrijke vraag, maar je doet meer sets voor je triceps alleen dan voor je benen in totaal, dat is absoluut geen goede verdeling.
Klopt mee eens maar me triceps kan ik heel veel rust geven zoals je ziet in me
Schema, soms pak ik me benen ook nog is op zondag.
 
Als je je benen op zondag nog een keer zo traint, dan nog is de verhouding heel scheef. Wil je een eerlijk antwoord, of hoop je eigenlijk dat er iemand zegt dat je schema toch wel goed is zodat je er met een goed gevoel mee door kunt blijven gaan.
 
Als je je benen op zondag nog een keer zo traint, dan nog is de verhouding heel scheef. Wil je een eerlijk antwoord, of hoop je eigenlijk dat er iemand zegt dat je schema toch wel goed is zodat je er met een goed gevoel mee door kunt blijven gaan.
Nee zeker niet, ik zeg alleen dat dit schema voor mij goed heeft gewerkt en goeie resultaten zoveel qua massa en kracht heeft opgeleverd. Maar tips voor een beter schema zijn altijd welkom! Hoezo op zondag benen nog is trainen scheef?
 
Omdat je dan nog steeds verhoudingsgewijs weinig oefeningen voor je benen uitvoert.
 
Gewoon ub/Lb gaan doen.
Of ppl
Of fb

Naturals hebben daar veel meer baat bij
 
Teveel ja. Lees mn artikelen eens over spiergroepen op xxl. Binnenkort nog 1
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Gewoon ub/Lb gaan doen.
Of ppl
Of fb

Naturals hebben daar veel meer baat bij
en hoezo dat? full body vind ik echt totaal niks en heel slecht werken
 
Teveel ja. Lees mn artikelen eens over spiergroepen op xxl. Binnenkort nog 1
Ik heb zelf meer het idee dat ik op borst iets teveel sets maak, en op schouders mischien. voor de rest moet het toch wel kunnen?
 
20 sets per spiergroep per week moet zat zijn
 
Dat zit ik toch en bij sommige spiergroepen nog niet eens, dus jij zegt dat dit schema wel goed is?

Sarcasme.

'Nog niet eens' ook .. come on
 
Als ik zo al je "vragen" bekijk kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je eigenlijk meer op zoek ben naar een bevestiging van wat jij doe/denk dan dat het echt vragen zijn waar je een antwoord op zoek
 
Als ik zo al je "vragen" bekijk kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je eigenlijk meer op zoek ben naar een bevestiging van wat jij doe/denk dan dat het echt vragen zijn waar je een antwoord op zoek
Nee maar de vraag is heel makkelijk, dus stel ik maak van alles 3 setjes inplaats 4 setjes dan is het wel goed? dat wil ik eventjes weten. bedankt
 
Nee maar de vraag is heel makkelijk, dus stel ik maak van alles 3 setjes inplaats 4 setjes dan is het wel goed? dat wil ik eventjes weten. bedankt

Maar dit werkt toch voor je? Hoe heb je dat overigens meetbaar gemaakt?
 
Back
Naar boven